WapliX Contact Center New generations of applications.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
LCMS 1.3 Kort samenvatting “Wat is het verschil met CEDRIC?”
Advertisements

UiTdatabank wie INvoert haalt er veel UiT!. Infosessie voor lokale actoren en verenigingen in [ jouw gemeente] [Gemeentenaam], [datum]
Workshop Hoe een website publiceren. Vrije ruimte reserveren •U moet bij uw provider een URL-adres of webadres aanvragen of webruimte of domein (via bepaalde.
Functionaliteit voor de manager Beoordelingen Afspraken & Notities
Alumni-portals gezien vanuit een ICT-perspectief Robert van ‘t Sant.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
WEB toepassingen. Wat is een WEB toepassing of applicatie t.t.z... een WEB applicatie is een applicatieprogramma welke je via internet kunt gebruiken,
Online Personeelsregistratiesysteem
Kanaalsturing. Kanaalsturing Balie bezoek ombuigen naar selfservice • Hoe kan ik u helpen? • Ik wil een afspraak maken • Waarvoor wilt u deze afspraak?
Samenwerking met MOSS 2007! Chris Hoppenbrouwers.
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
Feedback applicatie Introductie in het gebruik Aanleiding •Wie? Het betreft de Autorisatie artsen en de eigen Huisarts van de Patiënt •Wat? Het betreft.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
INTERNET EN UW DAGELIJKSE BEDRIJFSVOERING Wim de Rave De BedrijfsAdviseur.
XELION HOSTED PHONE SYSTEM
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
Uw partner in succesvol ondernemen!
Waarom op afstand samenwerken? Omdat het ….. Ronald Scherpenisse Information Worker Microsoft B.V.
Beheer van gebruikers en groepen lancering DSH Leuven 2-feb-2009 Jan Vangrinsven.
Kennis Sessie PSO 2013.
Easy Bis Bestuursdienst Informatie Systeem Van agendapunt tot besluit Met automatische internet publicatie.
Bedrijfspresentatie.
Verlof autoriseren als leidinggevende met TSS
Welzijn Eindhoven, PeuterPlaza, Dynamo, Speelpark de Splinter, Adviespunt Discriminatie Zuidoost Brabant, Vrijwilligerspunt en DommelRegio zijn onderdeel.
Presentatie Stage/Q Roel Grit Info/Q automatisering
Demo Selligent 2 november 2006 Robert Slagter, Peter Philipsen & Marc v/d Wijgaart (DBS)
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van HBSoftware B.V Onze kracht is branchekennis. Wij begrijpen wat vastgoedontwikkeling is. Wij weten wat de prioriteiten van het management.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
Online afsprakenboek Online agendasystemen
UiTdatabank wie INvoert haalt er veel UiT!. Infosessie voor lokale actoren en verenigingen in [ jouw gemeente] [Gemeentenaam], [datum]
TELEFONEREN MET SKYPE 11/01/2011
Multichannel Management Visie Werkpleinen
Microsoft Windows Vista vanuit gebruikersperspectief.
Facebook Skype Instagram Google+ Twitter Whatsapp Snapchat Messenger
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
Beroepspraktijkvorming De procedure
Technische Architectuur
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
WapliX Financiële Planning New generations of applications.
Demo Betaalgarantie Allianz Nederland Schadeverzekering.
Reportmanager Eenvoudig en snel inzicht in hoge verbruikskosten
Hoe toegang aanvragen ?.
Transitie Afnemers Tanja Mundt Coördinator Implementatie BRP afnemers
Waarom het ouderportaal?
MEETING SYSTEMS BV VOOREFFECTIEFVERGADEREN.  Meeting Systems bv levert software als hulpmiddel om het vergaderen te ondersteunen met de volgende kenmerken:
Pyrrho Advanced Industry Solutions B.V. UBizz Financial System voor het professionele Intermediair en HypotheekInkoopKetens.
Inhoud Context? Wat is VoetZoeker? Demo! Praktische info Q&A.
Van data naar kennis. Customer Case – Robeco Forms naar Apex Migratie.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
TraceNet CLIFFORD Electronics Benelux B.V.
Federated Authentication Benchmarking Framework
WapliX Webdatabases New generations of applications.
. De demo loopt automatisch, u moet niet klikken om verder te gaan.
Internet Legacy woensdag 9 december Internet Legacy Wat wordt bedoeld met Internet Legacy? Informatie over jou op internet Aanmeldingen op sociale.
Een enkele werkplek voor al je apps Vanaf elk device met een browser.
©2016 Avanade Inc. All Rights Reserved. RAI Community Technische Implementatie Rob Bakkers
DS WebUren presentatie. DS WebUren Sumatra DS WebUren is een Webbased urenregistratie oplossing, waarmee (externe) medewerkers op een snelle en gebruiksvriendelijke.
DS WebShop presentatie. DS WebShop beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact beheer stamgegevens, artikelen en prijzen vanuit Exact real-time.
Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN
KNVI Congres Introductie BI.
Hoofdstuk 3 Wat gaat de beginnend beroepsbeoefenaar
Faciliteert personele transities
volgende bladzijde terug Interviewen
Klik hier voor voorbeeld vragen
Transcript van de presentatie:

WapliX Contact Center New generations of applications

Wat is WapliX Contact Center?  Contact Information Management Contactmomenten worden beheerd vanuit een applicatie welke benaderd kan worden door geautoriseerde gebruikers.  Automatisering van Contactmomenten Gegevens van de gebelde-, de bellende organisatie alsmede de contactgegevens van de afgelopen periode worden gepresenteerd nog voordat de telefoon wordt opgenomen.

Toepassingsbereik WapliX Contact Center Contact Centers, Business Centra, Recepties waar:  Veel gesprekken binnenkomen voor verschillende klantorganisaties  Binding en samenwerking met deze klantorganisaties cruciaal is  Het Contact Center ook actiepunten vastlegt en afspraken maakt

Voordelen WapliX  Standaard web-enabled  Multi-user omgeving met verschillende autorisatieniveau’s  Aansturing voor marketing-acties  Mailmerge functionaliteiten voor o.a. brieven en etiketten  Koppeling met telefoonnummer-herkenning  Maken van afspraken voor accountmanagers of verkoop medewerkers  Extra componenten (eisen/wensen) eenvoudig in te passen  En meer…maak een proefrit op internet!

Het Bewijs Probeer de WapliX Contact Center demo uit vanaf de Website. Ga naar Daar vindt u een gebruikersnaam en wachtwoord en kunt u de applicatie uitproberen!

Hoe gaan we beginnen?  Contact opnemen met uw Partner  Eisen en wensen in kaart brengen  Eventueel conversieplan opstellen voor bestaande gegevens  Opleveren eerste demo  Implementeren!  Doorlooptijd 2 weken tot 2 maanden

Implementatiepartner E-Results Planning BV