WapliX Contact Center New generations of applications
Wat is WapliX Contact Center? Contact Information Management Contactmomenten worden beheerd vanuit een applicatie welke benaderd kan worden door geautoriseerde gebruikers. Automatisering van Contactmomenten Gegevens van de gebelde-, de bellende organisatie alsmede de contactgegevens van de afgelopen periode worden gepresenteerd nog voordat de telefoon wordt opgenomen.
Toepassingsbereik WapliX Contact Center Contact Centers, Business Centra, Recepties waar: Veel gesprekken binnenkomen voor verschillende klantorganisaties Binding en samenwerking met deze klantorganisaties cruciaal is Het Contact Center ook actiepunten vastlegt en afspraken maakt
Voordelen WapliX Standaard web-enabled Multi-user omgeving met verschillende autorisatieniveau’s Aansturing voor marketing-acties Mailmerge functionaliteiten voor o.a. brieven en etiketten Koppeling met telefoonnummer-herkenning Maken van afspraken voor accountmanagers of verkoop medewerkers Extra componenten (eisen/wensen) eenvoudig in te passen En meer…maak een proefrit op internet!
Het Bewijs Probeer de WapliX Contact Center demo uit vanaf de Website. Ga naar Daar vindt u een gebruikersnaam en wachtwoord en kunt u de applicatie uitproberen!
Hoe gaan we beginnen? Contact opnemen met uw Partner Eisen en wensen in kaart brengen Eventueel conversieplan opstellen voor bestaande gegevens Opleveren eerste demo Implementeren! Doorlooptijd 2 weken tot 2 maanden
Implementatiepartner E-Results Planning BV