SPECS: • Datum: 13 of 20 maart 2014 • Locatie: FLOOR Kohnstammhuis • Wie: Teams Hogescholen Nederland (met CE of CO opleiding) CONCEPT TEAMS: • Maximaal 5 personen | minimaal 3 • Maximaal 2 teams per school • Derde- en/of vierdejaarsstudenten • Elk team heeft begeleidend docent SELECTIE: • Deelnemende teams doen mee aan een ‘pre-pitch’ (ronde 1) • Deadline: 1 februari 2014 • Pre-pitch is fictieve opdracht • Teams moeten opdracht maken en de pitch per video insturen • Er worden 5 winnaars gekozen (door opdrachtgever) die door gaan naar de finale
FINALE: • Teams gaan gehele dag werken aan real life opdracht (na de briefing door opdrachtgever = Lexmond vs Lexmond) • Elk team krijgt coach uit bedrijfsleven (art directors, strategen, marcom managers) • Einde dag, presentatie maximaal 15 minuten voor de jury en andere teams • Jury = Opdrachtgever (2 pers.), professionals uit bedrijfsleven (2 personen) CONCEPT WINNEN: • iPad mini per lid winnend team • Jaarlidmaatschap IAAYP • Samengesteld educatief pakket (boeken etc) • Eer