Selectie en oriëntatie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samenwerkend leren lastig -ook voor leraren leerzaam -ook voor leraren
Advertisements

Aan de slag met vakmanschap! Kick-offTeam/datum. Film Vakmanschap.
Steven Nijhuis • Maart 2007 • 1/8 Authentieke projecten, een sprong in het diepe? Durf het roer aan studenten te geven
Reflectievaardigheden en instrumenten
Visitatie model, waarom? W.W. van den Broek.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 STAGE Voor stagedocumenten ga naar: Stagevoorlichting MT januari 2013 Leren.
4C/ID Gebruikersdag, 17 april 2012, Utrecht
Vervolgbijeenkomst 1 Taken analyseren en ontwerpen
Anders evalueren Evalueren met portfolio ’ s Annemie Borremans, april 2005.
Simone Bogaers beleidsmedewerker diversiteit
Portfolio’s voor academische ontwikkeling RU-seminar 21 april 2011 Bea Edlinger & Willibrord Huisman IOWO Tekeningen Eva Huisman De dia’s in deze PPT zijn.
Integrale opdrachten STW
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
Werken met Didiclass Een oefeninstrument voor opleiders en coaches.
Kennismaking met de opleiding Doktersassistent (DA) Nipa / Roc Asa
Cursus opbouw Tijdlijn Year 4 Oefenen van critical path Year 5 GP examens in juni Start IR Year 6 Afronden IR in november.
Drieslag functioneel rekenen
Academische vaardigheden als competentie binnen een bachelor programma. Hobbels en valkuilen van een op het 4C-ID model gebaseerd traject. Dr. H.Roebertsen.
Integrale toetsing bij Mondzorgkunde
3e jaar Masterstage 2 manuele therapie
SBC blok 3 TDI 2011.
Stage 3 en stage2-V2 Screencast ter voorbereiding van de intake stage
Carrousel van good practices met nieuwe leermiddelen
De dienst klinische psychologie in een psychiatrisch ziekenhuis
VAKPRESENTATIE 25 NOVEMBER
Communicatie Training Leerjaar 1 Periode 1.
Lifestyle Lichaam & Geest Inspanning & Ontspanning
Workshop Competentie gericht onderwijs in het VMBO en MBO
Werkveldconferentie maart 2006
Beoordeling Logboek 1 Module: ______Groepsleden:________ Docent: ______________ Leerjaar: ______________ ________ Wk 1Wk 2Wk 3Wk 4Wk 5Wk 6 Verantwoordelijke.
Opleiding Fysiotherapie
juli 2008Opzet van het BKO-pakket RU1 Bekijk deze dia uitsluitend in presentatiemodus. Gebruik niet de schuifbalk, maar PgDn en PgUp.
Opleiding verzorgende-IG Fasen indeling en BPV
WAT IS L.O.B. ? ? ?.
Stagebegeleiding Bijeenkomst 1 Blok 2.
Lerarenopleiding GezondheidsZorg en Welzijn
Inhoud workshop Wat is de bedoeling van het V2- assessment?
2 Onderzoeksluik 2: Grounded theory study ervaringen van bio-psycho-sociaal redeneren Presentatie: Ank Eijkelkamp.
Het delegeren van taken in de huisartspraktijk
Studeren Rotterdam, 28 augustus Studeren Rotterdam, 28 augustus 2008.
Vernieuwde opzet werkplekleren in de propedeuse Aanleiding vernieuwde opzet Achtergronden en inhoudelijk kader Opzet programma vanaf 6 november Verder.
Bachelor Medische Hulpverlening
Trinitas Gymnasium Programma bètapartners 24 november 2015 Trinitas Gymnasium (zeker ook) voor bètaleerlingen.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
Praktijkervaring en reflectie
Verpleegkundig redeneren
Oriëntatie op het beroep Kwartaal 2 Marie-Joze van Raak
werkveldoverleg bbl mz 5 november 2013
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Niets is wat het lijkt. 3T 4T 2T 5T 6T 1T 3T 4T 2T 5T 6T1T tijd ?
Praktijkleren bacheloropleiding verpleegkunde HU 1 Bijeenkomst HBOV in ouderenzorg HU – UtrechtZorg Donderdag 18 juni 2015.
Haagse Academie voor Lichamelijke Opvoeding. Hoofdvestiging HHS 13 faculteiten studenten medewerkers 4 vestigingen Hoofdvestiging Zoetermeer.
Onderwijs & Innovatie Hogeschool Inholland Algemene voorlichting Lerarenopleidingen Amsterdam Locatie Amstelveen 1.
(basis)training voor praktijkbegeleiders 13 december 2015 Module rol van de beoordelaar.
In de rol van opleider 13 december Inhoud Taken en competenties rol opleider Leerstijlen Ontwikkelen naar zelfstandig leren Structureren en doceren.
Leergangen opleiderscurriculum Tinbergen 2 Leergang 2.1 fase A Docenten Marloes Jacobs en Gerrit-Jan Vrielink.
Auteur: Anneke de Jong, Marja Legius en Lieven De Maesschalck Datum: 30 maart 2016 Onderzoekend vermogen.
Startcollege B2 Psychologie september 2016 Laura Holsbeeke – onderwijscoördinator Psychologie Manon te Vaarwerk – studieadviseur Psychologie.
EVENTZ Nieuw profiel, nieuw voorbeeldlesmateriaal
PWS = de eindscriptie van de havo
HAVISTEN COMPETENT NAAR HET HBO
Competentie gericht onderwijs
Werkveldbijeenkomst Z&W 19 Juni 2018
Slides sessie 3 Aansturen van projecten: schildpaddiagram, RASCI, soorten proceseigenaars Schema intervisie / casusbespreking Literatuurverwijzing.
Begeleider of beoordelaar: wanneer draagt u welke pet?
14 december 2017 bijeenkomst 5.
Klinisch redeneren Methodiek MZ Semester 1.
werkveldoverleg bbl mz 5 november 2013
Werksessie Verslaglegging van examencommissies
Archimedes Lerarenopleiding, voorjaar 2003
Transcript van de presentatie:

Selectie en oriëntatie Propedeuse Selectie en oriëntatie

Opbouw 4 blokken a 8 weken Elk blok eigen thema De gezonde mens Revalidatie Extremiteiten Wervelkolom

Pgo 2x OWG, onderwijswerkgroep, à 2 uur o.l.v. tutor. Per taak 6 uur zelfstudie INTEGRATIE

Pgo Pathologie / fysiologie / orthopedie trainingsleer meten onderzoeksmethodologie richtlijnen fysiotherapeutisch methodisch handelen MDBB-model

Pgo Grote mate van zelfstandigheid, verantwoordelijkheid, zelfsturing Beoordeling: Inbreng, kwaliteit en kwantiteit. Functioneren in de groep (professionele houding) Bloktoets

Vaardighedentraining 2x 1,5 uur per week o.l.v. Docent 2x 1,5 uur BOEF, begeleid oefenen o.l.v. Docent/praktijkinstructeur en praktijkassistenten (ouderejaars) Stationstoets in december en mei

Vaardighedentraining Accent op techniek (basisuitvoering) Klinisch redeneren bij onderzoeksvaardigheden nog nauwelijks aan de orde

Simulatiepatiëntkontakt 2x per blok a 1,5 uur (in blok 1 slechts 1x) Vaardigheden in beroepscontext O.l.v docent

Flankerende lijn Hoorcolleges Video-opdracht Fysiologisch laboratorium

Oriëntatiestage 4x per jaar Start in 1e week Opdracht

Studieloopbaanbegeleiding Selectie en verwijzing Reflectie : leerprocesverslagen verslagen oriëntatiestage SPK-verslag