• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken 300.000 mensen een Twitter account.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Wegwijs in social media land
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Social media als kwaliteitsinstrument voor de eerstelijn: ‘Verbeterjezorg’ November 2012 Olof-Jan Smits Voorzitter Stichting XS2CARE.
Topic 1: Social Media Innovative Generations © Innovative Generations.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
IN DE KLAS Willemijn Gortworst
- - - Social Media.
Strategie Social Media.  Waarom iets met Social Media gaan doen?  Waarom is het belangrijk eerst een strategie te ontwikkelen?  Schakel een deskundige.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Nieuw relatiemanagement / scrm
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Presentatie groep 1 3 april  Doelgroepen  Marketingpropositie  Naamsbekendheid  De producten  Uiterlijk website  Functionaliteit website.
Een preview 27/05/2008 UiTinVlaanderen.be. Van cultuur naar UiT = content verbreding - CultuurDatabank - Zichtbaar in navigatielinkjes - Merkbaar in.
Commercieel Manager totaljobs.nl
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Wat is facebook eigenlijk? Facebook is een nieuwe manier van communiceren. Facebook is snel – vroeger ging dit met de post en kon wel dagen duren Online.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Social Media. Vormen:  Fotosites: Fickr, Picasa, PhotobucketFickrPicasaPhotobucket  Microblogs: TwitterTwitter  Social Bookmarking: deliciousdelicious.
DE GROTE REGIOBEURS Stadskanaal. TRENDS Vergrijzing Vergrijzing Social media Social media Mobiele telefonie Mobiele telefonie.
De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Wie kent niet? Partners Na 2011 Focus op doelgroepen.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
Social media presentatie
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Training voorbeeld voor
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
6/3/ Waarom Facebook? Wie zit er op? Grootste sociale netwerk in België Bijna 4,5 miljoen accounts in België Sneeuwbaleffect Opleiding: Facebook.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Operationeel plan DIMAGINI
Digitale tools: SlideShare
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
Media is er altijd en overal
IPadje op iPadje af 22 april iPadje op iPadje af 22 april 2016.
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
‘Boost je Business met LinkedIn’
Media is er altijd en overal
Sociale media.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Social media voor statenleden/politici
Transcript van de presentatie:

• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account aan • Executives van alle Fortune 500 bedrijven zijn aanwezig op LinkedIn • Elke minuut wordt 24u beeldmateriaal op Youtube geplaatst • 50% top 100 bedrijven  Fb op hun website • Elke dag worden er 600 miljoen zoekopdrachten uitgevoerd • De CFO van Oracle werd geselecteerd voor de positie op basis van zijn LinkedIn profiel • Youtube verbruikt evenveel bandbreedte als het volledige internet in 2000 • Meer dan 150 miljoen mensen raadplegen Facebook data op andere websites • 60% van de gebruikers bevinden zich buiten de US • Elke seconde ontstaat een nieuw profiel • In Juni 2006 stonden films online

• Doeltreffend communiceren • Steeds meer gebruikers • Goedkoopste manier voor branding • Snel resultaat en je resultaten meten • Een duidelijke aanwezigheid op het internet • Nieuw saleskanaal • Aanvullende expertise bij het vinden van uw partners

Jan, Chris en Stefan gaan samen de Champions League wedstrijd van KRC Genk kijken, na de wedstrijd post Stefan een tweet, en het ziet er zo uit Was een leuke avond “link website”....

Uw activiteit ? Welke doelgroep ? Huidige middelen (website, Social Media, zichtbaarheid, blog,...) Huidige resultaten: ( bezoekers, omzet, … ) Welke strategie gaan we toepassen? Doel Resultaten

Referenties

Special Offer in samenwerking met Architectura Social Media