- Speelt in op snelle veranderingen in de markt. - Acties van entertainment direct gericht op verkooppunten. - Hierdoor wordt traffic gegenereerd bij.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Waarom Kerst?.
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
PIRATERIJ IS DE GROOTSTE BEDREIGING VAN ONZE BRANCHE
Al meer dan 30 jaar uw partner en leverancier voor al uw entertainment product. Algemeen Wie is STER?
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
“Hoe kom ik aan klanten?”
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
•Een nieuw en doordacht verkoopconcept voor yucca’s, beaucarnea’s en cycas. •Producten met een sterke presentatie •Door verpakking en kleurgebruik eyecatchers.
De inkoopoplossing voor kleine en middelgrote incidentele behoeftes
MEXX Presentatie MIX Nationale DHZ Sessie NOOS
Welkom.
OPS Pro is het perfecte middel voor beamerpresentatie in uw samenkomsten!
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Uw bedrijf lokaal vindbaar Waarom Tegenwoordig heeft bijna de helft van alle Nederlanders een Smartphone;
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Presentatie 24 juni 2008 Waarom een oranje huis? De werkprincipes voor de crisisopvang Wat betekent dit in de praktijk? Reacties en vragen.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
Emeg Lijst 5 Muziek. Music What? Lees de nieuwsbrief op Why? Ga opzoek naar het verdienmodel.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
Marketingmix Saskia Best, 9 oktober 2008
Tijdelijke presentatie
Chocoladekruidnoten Sanne Weerstra Productdossier.
Presentatie nieuwe media
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
De kracht van HBSoftware
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Marketing presentatie
winkel Albert Heijn ADI Jumbo Plus Dirk van broek Vakken vullen Kassa
Landbouw in Oostenrijk en NL
Hoe en waarom veranderde het GLB aan het einde van de 20 e eeuw?
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
Door PresentatieKracht.nl
StepStone Product Presentatie
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Samen een goed merk promoten
Presentatie sessie: Wonen: regionale afspraken
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Collect Betalingsverkeer 2 Vrijwilligers 3 Verantwoorde kerk 4.
Collect Betalingsverkeer 2 Vrijwilligers 3 Verantwoorde kerk 4.
Detailhandelsmarketing
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Privacy Eigendom Toegankelijkheid & Censuur Programmeur Systeemanalist Systeemontwikkelaar Netwerkbeheerder Webdesigner Webmaster Database-administrator.
Productbeleid.
Fun & Party Match Hét Evenementenbureau Expertise Professionaliteit Creatief Samenwerkend met u Uw zoektocht naar passend entertainment eindigt bij Fun.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
MT Community Landelijk Goed Doel – Samen bouwen Partnerships met: –Stichting Pallieter (Landelijk goed doel) –Cordaid (Internationaal.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
P1 VisitBrabant.nl. Ruimte en vastgoed Natuur en stad Opleidingen en arbeidsmarkt Gastvrijheid Events en iconen Innovatie Brabant heeft volop potentie.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Hoofdstuk 11 (12) Distributiebeleid
Growshop Online
PRESENTATIE VAN HET PLAN
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Noord 19 april 2018
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Zuid 12 april 2018
Transcript van de presentatie:

- Speelt in op snelle veranderingen in de markt. - Acties van entertainment direct gericht op verkooppunten. - Hierdoor wordt traffic gegenereerd bij supermarkten, benzinestations etc. - Scherpe prijzen door grote inkoopkracht.

- Cd’s en DVD’s van Nederlandse bodem. - Bekende artiesten en sterke verzamelaars overal te koop via Puuroranje.nl

- Herkenbare presentatie door raamsticker en display.

Voordelen van een Puuroranje.nl verkooppunt. - Zeer herkenbaar product door middel van landelijke campagnes. - Dicht netwerk van Puuroranje.nl outlets. - Concurrerende acties en prijzen. - Doorverwijzing naar uw winkel via reclame op de website van Puuroranje.nl verkooppunten. Instoreactiviteiten van artiesten mogelijk.