Auteurs: Rinnert Deelstra Tamanna Zirak

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Lessenserie gericht op gezonde leefstijl
Advertisements

Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
ontwerp - beheer - analyseer
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Interieuradvies Werkplaats voor Inspiratie
Rond de (keuken)tafel, over het versterken van zelfregie
Windmolens Het veilig inspecteren van rotorbladen met een drone.
Aandachtspunten voor een jeugdtraining
Het therapeutisch milieu
Presentatie BSI dag 27 mei 2004 vitalisering van sportverenigingen ViT-bar Wim van ‘t Westeinde (Sportbytes) Martin Booiman (NHV)
Benedenverdieping Jaren ‘30 huis
Blackboard Forum Observatieonderzoek 06 februari 2009 Projectgroep 7.
‘Marktgericht fietsbeleid, een tussenstand’ Donderdag 2 april 2009 Welkom bij de themabijeenkomst.
WELKOM !! 4 maart 2014 Alleen ga je sneller, Samen kom je verder!
Welkom bij de tussentijdse presentatie
Kunst omdat het moet… Mijn Droomhuis Bianca Niessen MV1C
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Presentatie Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 17.
Instrument Empowerment Workshop “Marokkaanse Vrouwen in Beweging BSI dag; 27 mei 2004 Anneke Hiemstra.
Drie verschillende tekeningen
Public design – Concept 1 Pascal Burggraaf Pim Donkerlo Joris van Laernhoven Binnenhofje.
Workshop bejegening en informatievoorziening
Interieurstyling Examen.
ONZE SAMENWERKING De afloop.
Omgevingsanalyse, doelgroepen, doelstelling, strategie, moodboard
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Filiaalmanager.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Fase 3 Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties
Elobase Kerntaak 2, Hoog Omgevingsanalyse
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Commercieel beleid 2 H1 Assortimentbeleid Ondernemer detailhandel.
Nisani CommeChill New Sneakerline. Wie? Wat? Product: Sneakers Valt onder de productgroepen kleding, schoenen Doelgroep: Sportieve mensen en jongeren.
Inloopavond gemeente Leek 9 september 2015 Proefproject Openbare Verlichting gemeente Leek (beleving presentatie)
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 1: Werken in een organisatie I
J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller.
Assortiment dat wat er te koop is.
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Banakkers. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Too’l 24/7 safety sneakers Opnieuw komt Woltex.nl met een primeur. Sneakers waarbij de scheiding tussen Casual Wear en Workwear compleet vervaagt: Too’l.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Schoollogo’s Gespreksvorm
Agenda avond Welkom Inleiding avond Presentaties Jeugd en Jongeren Aan de slag in groepen! (analyseren huidige situatie en toekomst) Pauze (± 21.00) Bepalen.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 6 Retailmix. samengevat 1 ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Het presenteren van artikelen.
Evaluatie Centrum Parkeren 1 Centrum. Programma Toelichting project Kaders In groepen uit elkaar Terugkoppeling 2.
Periode 1: week 5 Presentatie. Planning  Presentatie  Inrichting  Kleur.
Consumentengedrag Beslissen
Etaleren en presenteren
Regio.
Project Kerstmarkt 2013 Etaleren 13 tips.
Uitvoeringsprogramma Landerd 2020 Sterkte-/zwakteanalyse
Uitwerking plattegrond
Workshop jaarcongres VH 6 april 2017
3L week 17: ‘Kopen … in alle maten en gewichten’ © JL
Political Communication & Journalism
Verkoopt en handelt verkoop af
Dit was Piet Mondriaan. Hij is een hele beroemde Nederlandse schilder
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Project Kerstmarkt Etaleren 13 tips.
3 pijlers in jaar 3 cruiseschip/speedboot ? Ben jij kapitein op jouw
“Knuffels” kleuren digibordpeuters.
3 pijlers in jaar 3 cruiseschip/speedboot ? Ben jij kapitein op jouw
Kom maar op…. Ik zal je laten zien hoe slim ik ben…
U kan op de template rechts een oefening maken
Transcript van de presentatie:

Auteurs: Rinnert Deelstra Tamanna Zirak Welkom bij de presentatie van Evaluatie Fans Sport 8 april 2009 Auteurs: Rinnert Deelstra Tamanna Zirak

Inleiding Onderzoeksvragen Doelgroep Methodes PGI Resultaten & Moodboard Discussie Afsluiting/vragen?

In welke mate sluit de winkel aan Onderzoeksvragen In welke mate sluit de winkel aan met de doelgroep? De doelgroep: Wat zijn de behoeftes? De winkel: In welke mate sluiten deze behoeftes aan?

Doelgroep Jongeren die sportschoenen of sneakers dragen.

Methodes Deskresearch Interview Doelgroep binnen en buiten de winkel Winkelpersoneel Observatie doelgroep PGI-analyse winkel en voorzieningen

PGI + Verlichting + Comfortabele meubels - Looplijnen

PGI Zichtbaarheid: - Trekpleister zit ernaast met ook blauwe kleuren - Moeilijk naar binnen kijken + Deuren staan wijd open

Resultaten - Moodboard Huidige situatie Stapsgewijs opgesteld (wit/gele lijn) 

Resultaten - Observed Invloed: Kleine winkel Kassa centraal + Snel geholpen - Minder privacy

Resultaten - Findability + Groot assortiment - Onderscheid van soorten (bv. dames/heren) - Aanbieding wordt amper opgemerkt.

Resultaten - Support + Klantvriendelijk + Adviseren goed + Behulpzaam

Resultaten - Exclusive + Exclusieve modellen + 80% één merk (Nike)

Resultaten - Music Sfeer: + Televisie aan op een muziekzender

Resultaten - Choices De keuzes van klanten hebben invloed op: + Sfeer + Support + Exclusiviteit assortiment

Resultaten – Attention & Status Na het kopen van sportschoenen lijd dit tot: Aandacht afhankelijk van de exclusiviteit Bepaald soort status

Resultaten – Hapiness & Style Het kopen en dragen van nieuwe sportschoenen: + Geeft plezier! + Aandacht + Eigen stijl

Resultaten – Confidence Iemand die zich goed voelt: + Straalt zelfvertrouwen uit!

Discussie Duidelijke onderscheid (maten, dames/heren etc.)

Discussie Andere etalage opstelling, deze is niet voldoende zichtbaar.

Discussie Kassa naar overkant plaatsen, hiermee wordt er meer ruimte gecreëerd voor betere looplijnen.

Afsluiting/vragen? Bedankt voor uw aandacht! Zijn er nog vragen