Productdossier-Breechpocket

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Advertisements

Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen
MAN ZIJN !!!! Waarom is het fantastisch een man te zijn ???
‘Ga jij over de rooie’? GGD Hollands Noorden
Wat brengt 2014?.
Hoofdstuk 1: Wanneer is een onderneming succesvol?
ontwerp - beheer - analyseer
Averechtse selectie & marktfalen “Een Experiment”
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Asymmentrische informatie
Marketing voor ZZP-ers
“Hoe kom ik aan klanten?”
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
Over consumenten, gedrag en marketing
Optimaliseren van het assortiment
Naam: Mijn info : Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “sport” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
ageLOC® Galvanic Body Trio
Maatschappijleer 24 november 2011.
Het verleden en de toekomst van muziek.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Breechpocket-productdossier
6.1 Wat wordt de prijs? Winkeliers mogen zelf weten voor welke prijs ze hun producten verkopen. Hoe berekenen ze die prijs? Wat hebben vraag en aanbod.
4 P´s en 3 R-en MK01.
PRODUCTDOSSIER Casanova  gemaakt door robin jans.
Chocoladekruidnoten Sanne Weerstra Productdossier.
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.
"Hoe klantenbinding de waarde van uw onderneming kan maximaliseren”
Presentatie Marktverkenning & Behoefteonderzoek Groep 2 Klas 2F.
Reclame.
detaillistenpromotie
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Breechpocket- productdossier Laura Danneels. Inhoudstafel  Voorstelling product  Segmentatie  Positionering  POD-POP  4 P’s  Conclusie.
Productdossier-Breechpocket
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Hoofdstuk 2.
H ET GROTE VRAGENBLAD 1. Lees aandachtig de bewering. 2. Plaats een kruisje bij hetgeen jij ervan denkt. 3. Duid ook aan of je: het wist moest schatten.
Psalm 8 6 U (God) hebt hem (de mens) bijna een god gemaakt, hem gekroond met glans en glorie 7 hem toevertrouwd het werk van uw handen en alles aan zijn.
Thema: mijn Schepper is mijn Vader
Detailhandelsmarketing
MARKETINGMIX.
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
Marketing 5 havo.
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Catherine Ulenaers, Laura Van Baelen, Merel Van Praet, Hanne Kerckhofs
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 1 Vraag en aanbod.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Reclame Masters | Ik en reclame!
Good energy Gemaakt door : Jelle Verheul, Mitch Bosman, Guillermo Entzinger.
Exclusive Sneakerstore SYMEN DODEMONT 1MEBC. marktanalyse  Concurrenten vaak niet al hun schoenen in alle maten  Er zijn veel concurrenten op de markt.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
Instructie hfst 1 klas 3tl. Koopkracht Koopkracht= hoeveel kun je kopen met je geld Inflatie= algemene prijsstijging Koopkrachtstijging= loonstijging.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Marktonderzoek Zonder inzicht in het gedrag van de klanten/markt kan er geen marketingbeleid gevoerd worden.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Winkelstraat de Heurne
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
What will you do to change the
Internationalisering
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
THEMA 2 Nederland is overal Les 1 – De wereld in een straat
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Productdossier-Breechpocket Laura Danneels

Markt Segmentatie: sportieve doelgroep alsook jongeren. Positionering: decathlon, sportline, accessoire winkels Kwaliteit: modieuze winkels met een betaalbare prijs voor deze doelgroep

Merk Breechpocket voor betaalbaar en sportieve mensen Convinience goods

Aanleiding Een reportage over kleding. Vrienden die mij op het idee brachten Shoppingcenter/winkelstraat

Product

Lancering Apple speciale oortjes, hoesjes. Winkels van bretellen Productie van het hoesje

Kernvoordelen Heel functioneel. Het hoesje kan u manueel van de bretel halen. U kan op een handige manier uw telefoon opnemen. Alles binnen handbereik

Merk Breechpocket BP  zakje neutraal Bretellen: mensen moeten er direct een beeld van kunnen scheppen, moeten een goed gevoel bij hebben, Fantastische kleuren Moet direct in het oog springen

Product Bretellen met een touche of music Deze bestaan in Y-vorm of X-vorm. Het ontstaan van lederhose: *word nog steeds gedragen als feestkledij. *werd gedragen bij de lagere klasse.

Plaats Sportwinkels/ chiquere winkels Steden Brutellen kan je overal kopen, Ipod zakjes apart van de iphone.

Promotie Hierbij zou ik het medium tv, affiches, flyers gebruiken Sponsering is overweegbaar zeker als men het geheel nog niet kent. Als ook directe marketing: mail, post, reclame filmpje

Prijs Brutellen duurste paar: 40 euro goedkoopste paar ( mindere kwaliteit) 10 euro. Ipod zakje 30 euro (standaard)  bij dit product zal men hoogstes 100 euro betalen ( hangt af van welke soort brutel)

verpakking Ipod zakje samen met de brutellen verkopen. Doorzichtige verpakking De stof van de brutel moet afwasbaar zijn

Klanten Bijna alle leeftijdscategorieën Liever suspects dan prospects. Als de suspect klanten twijfelen en nadenken of ze het wel dan niet zullen kopen worden het prospects. Klanten die de 2 producten kennen zullen sneller overgaan tot kopen.

Gebruik Er wordt een brutel gemaakt met 2 openingen aan boven en –onderkant met een filcro lapje. Daardoor zal het draadje gaan van de ipod oortjes dit komt dan uit op schouderhoogte. Aan de onder en – achterkant van de brutel zal er een filcro bandje hangen waar je je ipod kan aanhangen.  zo ziet u het draadje niet en is dit heel handig voor sportieve activiteiten uit te oefenen en u kan deze bevestigen waar u wilt. Zo kunt u ook de brutel zonder ipod zakje gebruiken

Wanneer Wanneer zijn deze beschikbaar? Deze zijn beschikbaar heel het jaar door, er zal ook met seizoenkleuren gewerkt worden.

Risico’s en opties Risico’s hebt bestaat dat de gaatjes in de brutel niet meer zo stevig zouden kunnen zijn, de filcro niet meer zo goed plakt. Opties hierbij een klik systeem gebruiken dat je het I-pod zakje kan hangen waar je wilt.