Agenda oMyriadM, korte introductie oOntwikkelingen oResultaten onderzoek M-Acquaint oProductontwikkeling M-Acquaint oReseller ondersteuning.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
The customer centric software company
Advertisements

Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Stappenplan implementatie XBRL/SBR
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Welkom bij de presentatie van Onlinezeilen.nl. - Gratis online boekingssoftware - Automatisering voor zelfstandige schippers - Onafhankelijke platform.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Even kennis maken: Gerard Schomaker:
Download het volledige whitepaper via Deze presentatie geeft een samenvatting van het gelijknamige whitepaper. Het volledige whitepaper.
Connecties Communicatie en Commercie Welkom op de Netwerkborrel.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Uw partner in succesvol ondernemen!
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
Een introductie. Open source Betere kwaliteit Hoge innovatiesnelheid Betere prijs/kwaliteit verhouding Vrijheid in keuze van leverancier Gedreven door.
Pilootproject ZorgTV Ervaringen en conclusies Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen 29 juni 2010.
Welkom op de presentatie voor nieuwe medewerkers
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
3 interactive marketing communications.
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
Presentatie Tactisch Marketingplan
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
INTERNET het communicatie-instrument voorbij marketing.
1 Weblogs, RSS en tweets zoeken Jeroen Bosman VOGIN, 20 mei 2010 Wageningen.
The vision at work Batteries included Ervaringen van een ISV op hosting avontuur Sven Middelkoop Corporate ICT Manager Exact Holding N.V.
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
LIPS versie 2.1 Een logische evolutie Carl Possemiers & Tim Vander Borght Gebruikersdag VERA Leuven, 24 Oktober 2005.
Hans-Peter Hioolen.
Dag van de CultuurCommunicatie Workshop websites en e-zines 1 december 2003 Tim Wolfs / Remi Maddens.
Een dialoog met klanten opbouwen
Commercieel Manager totaljobs.nl
Ito Congres ITO 13 november 2008 Jan van der Weijden.
H 7, 9 HOM. haal-achter-de-viral-stanislav- veilig-internetten/
Marieke Verdonk, hoofdredacteur EventsDigitaalPrint Cursus- sen.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Welke acties ondernemen Groningers om voorzieningen te behouden? Carola Simon 26 mei 2014, werkconferentie Innovaties in het sociale domein.
Zorg Prestatie Monitor “Patiënt ervaring metingen”
Branche analyse Boekhandels 2014
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Webdesign & (Digital) Marketing Portfolio Stage
First Edition Geïntegreerd PrePress proces van(af) fotografie T/m het digitaal uitleveren van het communicatie materiaal aan media en drukkerijen.
Social media presentatie
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
4. Online strategie Internet scorecard
Olivier van Duijn Directeur totaljobs.nl. Agenda 1.Trends 2.Totaljobs.nl opties 3.Clickbeurs.nl.
Training voorbeeld voor
Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
#w2p2015 How did we get here ? WebToPrint Roelof Janssen, Screens & Pages, 14 okt 2015.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
If you are looking for a perfect and reliable copyshop and printshop services in Nederland, then your search is complete.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Wat is Hyperdesk? Web platform voor het optimaliseren en automatiseren van uw dienstverlening aan bedrijven. Kort samengevat:
SEO Hoger in Google.
2017 – Digital Pixel Marketing
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Online Marketing voor het MBO
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Agenda oMyriadM, korte introductie oOntwikkelingen oResultaten onderzoek M-Acquaint oProductontwikkeling M-Acquaint oReseller ondersteuning

MyriadM, volledig in beeld oMyriad is een tal: veelzijdigheid; oi-net, grafische vormgeving, fotografie; ojong & dynamisch communicatiebedrijf; oonuitputtelijke drang naar perfectie; ocreatief, nuchter, hard werken; okorte lijnen en heldere communicatie.

MyriadM, Het pand in beeld

Internet in beeld obouw van sites, applicaties en software; ovindbaarheid op internet en content beheer; o3 ervaren programmeurs; ovoor een totaal of een deeloplossing; oprogrammeertalen: ASP, PHP en ASP.NET; ohosting en domein registratie.

Site voor cosmetica merk Derma Future

Site Hollands Genoegen

Site Poiesz Supermarkten

Site Ecowoods

Site Hoora

SEO/SEA oquick scan: site verbeterpunten: € 150,00 ooptimalisatieplan: verbeterpunten + advies: € 250,00; ooptimalisatie sites: va. € 200,00 per maand; ooptimalisatie Adwords: ca. € 200,00 eenmalig; obeheer Adwords: va. € 100,00 per maand.

Grafische vormgeving in beeld o3 ervaren grafisch vormgevers; ovoor deel- of totaaloplossingen; ohuisstijl, folders & brochures, online vormgeving, instore promoties; oinspirerend en verrassend.

Magazines Rinsma Gorredijk

Jaarverslagen Woningstichting

Schoolgidsen Bogerman college

Fotografie in beeld overtalen van uw wens naar beeld; ozowel digitale fotografie als film; oeigen studio; ovoor deel- of totaaloplossing; oproductfotografie, modefotografie, watersport, bedrijfsfotografie.

Sponsorproject fotografie farm friends in Tanzania

Modefotografie Rinsma

Schoolgids Bogerman

Modefotografie Rinsma

Modefotografie Rinsma Op poppen, met beeldbewerking

Food fotografie

Tarieven voor resellers oaantrekkelijke prijs-kwaliteit verhouding: ofotografie € 75,00 per uur; ografische vormgeving, dtp € 75,00 per uur; ointernet/applicaties € 90,00 per uur. ovoor resellers 10% fee.

Onderzoek M-Acquaint odesk research en concurrentie; oinventarisatie sites; oonderzoek (proef, ex)abonnees: keuze oriëntatie, behoeften, wensen, sterke en zwakke punten.

Gebruikers M-Acquaint oMKB-bedrijven; oUniversitair Medisch Centrum Utrecht; oWavin, nationaal en europees; oCDA-Nederland; oBuhrmann Ubbens.

Trends in marketing 1/2 oOPTA verplicht double opt in sinds 2009; osocial media stijgen in gebruik: dit zal effect hebben op nieuwsbrieven; o90% heeft toegang tot internet; oICT-budgetten stijgen weer wat; o nieuwsbrief: 52% minder snel; o marketing zorgvuldig uitvoeren; o26% van tijd wordt besteed aan nieuwsbrieven.

Trends in marketing 2/2 obelangrijkste reden uitschrijven: 75% gebrek aan relevantie, 73% te frequente verzending; oca. 20% leest mobiel; o25% doet impuls aankoop door nieuwsbrief, 40% vertrouwt op bij aankoop, 67% ontvangt graag informatie over aankoop via nieuwsbrief; o27% reageert op aanbieding via site.

Conclusies communicatie oondersteuning en klantcontact is goed; otips & trucs, white papers, nieuwsbrieven over marketing ontbreken; oondersteuning bij uitvoering marketing is belangrijk; osocial media is in opkomst; ogeen pro-actieve ondersteuning reseller.

Gewenste functionaliteit obasisfunctionaliteit: aanmeldingen, opmaak, verzenden, responsmeting (Analytics); oinzage in bezoekgedrag op site; ohtml-nieuwsbrief kunnen opmaken; ospamrater; oinboxpreviewmodule; oautomatische synchronisatie met CRM; ofollow up o.b.v. gedrag: scenario’s; oshare it button; oenquête functie; osplit- en run test.

Gebruikerservaringen M-Acquaint okwalitatief goede software; ogebruikersvriendelijk; ogoede service en snelle hulp; ono-nonsense aanpak; ogoede prijs-kwaliteitverhouding; oenkele gebruiksaspecten waren onbekend; obehoefte aan hulp, tips, trucs.

Naar aanleiding van het onderzoek onieuwe site 2010; ologo: ocommunicatie optimaliseren; oapplicatie wordt opgefrist; oproductontwikkeling o.b.v. onderzoek.

Optimalisatie communicatie otips en trucs: wekelijks 1 a 2 op de site; o2-wekelijks mail naar eindgebruikers; omaandelijks mail naar resellers; owhite papers met informatie over marketing op de site vanaf Q4; oupdate handleiding M-Acquaint in Q4; ooverweging: handleiding in filmvorm; owww.vollediginbeeld.nl blog; oin reseller omgeving abonnementen aanmaken: online contract afhandeling.

Opfrissing M-Acquaint

Productontwikkeling M-Acquaint oin abonnement 10 basis sjablonen; oer wordt continu doorontwikkeld en verbeterd: communiceren; oonderzoek naar functionaliteit spamrater; ointegratie statistiek met Analytics; ocode mee voor correcte ontvangst; oweb/landingspagina’s creëren; onieuwsbrief delen met social media. oVerwacht in vierde kwartaal 2010!

Verdere ontwikkeling oinboxpreviewfunctie binnen software; olink/code verzonden mail maskeren; osplitrun voor testen concepten; oscenario’s: van handmatig naar geautomatiseerd; onaast nieuwsbrieven ook sms, rss; oeditor & imagemanager optimaliseren; oresponsmeting optimaliseren: open/link.

Reseller Ondersteuning ogebruik van de helpdesk; otechnische ondersteuning. oeigen (proef) abonnement ondersteuning van de verkoop; odocumentatie, leaflets klantenwerving; ogebruik tips & trucs, bijv. via RSS; oworkshop/training voor klanten: vergroten van het gebruik.

Reseller Actie Kwartaal onieuwe abonnees: Q4 geen opstartkosten! oleaflets kosteloos voorzien van uw logo; oondersteuning bij marktbewerking.

obinding met klanten; oondersteuning aan klanten ivm advies, verzending nieuwsbrieven; omarge op de software; o(laten) verzorgen van trainingen en workshops. Realiseer meer omzet met M-Acquaint