Agenda oMyriadM, korte introductie oOntwikkelingen oResultaten onderzoek M-Acquaint oProductontwikkeling M-Acquaint oReseller ondersteuning
MyriadM, volledig in beeld oMyriad is een tal: veelzijdigheid; oi-net, grafische vormgeving, fotografie; ojong & dynamisch communicatiebedrijf; oonuitputtelijke drang naar perfectie; ocreatief, nuchter, hard werken; okorte lijnen en heldere communicatie.
MyriadM, Het pand in beeld
Internet in beeld obouw van sites, applicaties en software; ovindbaarheid op internet en content beheer; o3 ervaren programmeurs; ovoor een totaal of een deeloplossing; oprogrammeertalen: ASP, PHP en ASP.NET; ohosting en domein registratie.
Site voor cosmetica merk Derma Future
Site Hollands Genoegen
Site Poiesz Supermarkten
Site Ecowoods
Site Hoora
SEO/SEA oquick scan: site verbeterpunten: € 150,00 ooptimalisatieplan: verbeterpunten + advies: € 250,00; ooptimalisatie sites: va. € 200,00 per maand; ooptimalisatie Adwords: ca. € 200,00 eenmalig; obeheer Adwords: va. € 100,00 per maand.
Grafische vormgeving in beeld o3 ervaren grafisch vormgevers; ovoor deel- of totaaloplossingen; ohuisstijl, folders & brochures, online vormgeving, instore promoties; oinspirerend en verrassend.
Magazines Rinsma Gorredijk
Jaarverslagen Woningstichting
Schoolgidsen Bogerman college
Fotografie in beeld overtalen van uw wens naar beeld; ozowel digitale fotografie als film; oeigen studio; ovoor deel- of totaaloplossing; oproductfotografie, modefotografie, watersport, bedrijfsfotografie.
Sponsorproject fotografie farm friends in Tanzania
Modefotografie Rinsma
Schoolgids Bogerman
Modefotografie Rinsma
Modefotografie Rinsma Op poppen, met beeldbewerking
Food fotografie
Tarieven voor resellers oaantrekkelijke prijs-kwaliteit verhouding: ofotografie € 75,00 per uur; ografische vormgeving, dtp € 75,00 per uur; ointernet/applicaties € 90,00 per uur. ovoor resellers 10% fee.
Onderzoek M-Acquaint odesk research en concurrentie; oinventarisatie sites; oonderzoek (proef, ex)abonnees: keuze oriëntatie, behoeften, wensen, sterke en zwakke punten.
Gebruikers M-Acquaint oMKB-bedrijven; oUniversitair Medisch Centrum Utrecht; oWavin, nationaal en europees; oCDA-Nederland; oBuhrmann Ubbens.
Trends in marketing 1/2 oOPTA verplicht double opt in sinds 2009; osocial media stijgen in gebruik: dit zal effect hebben op nieuwsbrieven; o90% heeft toegang tot internet; oICT-budgetten stijgen weer wat; o nieuwsbrief: 52% minder snel; o marketing zorgvuldig uitvoeren; o26% van tijd wordt besteed aan nieuwsbrieven.
Trends in marketing 2/2 obelangrijkste reden uitschrijven: 75% gebrek aan relevantie, 73% te frequente verzending; oca. 20% leest mobiel; o25% doet impuls aankoop door nieuwsbrief, 40% vertrouwt op bij aankoop, 67% ontvangt graag informatie over aankoop via nieuwsbrief; o27% reageert op aanbieding via site.
Conclusies communicatie oondersteuning en klantcontact is goed; otips & trucs, white papers, nieuwsbrieven over marketing ontbreken; oondersteuning bij uitvoering marketing is belangrijk; osocial media is in opkomst; ogeen pro-actieve ondersteuning reseller.
Gewenste functionaliteit obasisfunctionaliteit: aanmeldingen, opmaak, verzenden, responsmeting (Analytics); oinzage in bezoekgedrag op site; ohtml-nieuwsbrief kunnen opmaken; ospamrater; oinboxpreviewmodule; oautomatische synchronisatie met CRM; ofollow up o.b.v. gedrag: scenario’s; oshare it button; oenquête functie; osplit- en run test.
Gebruikerservaringen M-Acquaint okwalitatief goede software; ogebruikersvriendelijk; ogoede service en snelle hulp; ono-nonsense aanpak; ogoede prijs-kwaliteitverhouding; oenkele gebruiksaspecten waren onbekend; obehoefte aan hulp, tips, trucs.
Naar aanleiding van het onderzoek onieuwe site 2010; ologo: ocommunicatie optimaliseren; oapplicatie wordt opgefrist; oproductontwikkeling o.b.v. onderzoek.
Optimalisatie communicatie otips en trucs: wekelijks 1 a 2 op de site; o2-wekelijks mail naar eindgebruikers; omaandelijks mail naar resellers; owhite papers met informatie over marketing op de site vanaf Q4; oupdate handleiding M-Acquaint in Q4; ooverweging: handleiding in filmvorm; owww.vollediginbeeld.nl blog; oin reseller omgeving abonnementen aanmaken: online contract afhandeling.
Opfrissing M-Acquaint
Productontwikkeling M-Acquaint oin abonnement 10 basis sjablonen; oer wordt continu doorontwikkeld en verbeterd: communiceren; oonderzoek naar functionaliteit spamrater; ointegratie statistiek met Analytics; ocode mee voor correcte ontvangst; oweb/landingspagina’s creëren; onieuwsbrief delen met social media. oVerwacht in vierde kwartaal 2010!
Verdere ontwikkeling oinboxpreviewfunctie binnen software; olink/code verzonden mail maskeren; osplitrun voor testen concepten; oscenario’s: van handmatig naar geautomatiseerd; onaast nieuwsbrieven ook sms, rss; oeditor & imagemanager optimaliseren; oresponsmeting optimaliseren: open/link.
Reseller Ondersteuning ogebruik van de helpdesk; otechnische ondersteuning. oeigen (proef) abonnement ondersteuning van de verkoop; odocumentatie, leaflets klantenwerving; ogebruik tips & trucs, bijv. via RSS; oworkshop/training voor klanten: vergroten van het gebruik.
Reseller Actie Kwartaal onieuwe abonnees: Q4 geen opstartkosten! oleaflets kosteloos voorzien van uw logo; oondersteuning bij marktbewerking.
obinding met klanten; oondersteuning aan klanten ivm advies, verzending nieuwsbrieven; omarge op de software; o(laten) verzorgen van trainingen en workshops. Realiseer meer omzet met M-Acquaint