Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Advertisements

HANDLEIDING ONLINE BESTELLEN. Ga naar en klik op catalogus.
BLOGGEN met GOOGLE Een onderdeel van het “Goochel” avontuur… BLOGGEN met Google presentatie van Seniornet Vlaanderen VZW Lesgever: ……………….
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
“Hoe kom ik aan klanten?”
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
H1 wikken en wegen Paragraaf
Kopen en verkopen les 74.
Website maken Door Kick de Wolff April • Aangekondigd was dat het een presentatie over Publisher zou worden, maar weinig mensen hebben Publisher,
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Idee •Idee over de positionering van Doesburg. Idee •Idee over de positionering van Doesburg •Idee = tevens marketingmethode met al doel positionering/
Businesstoepassingen
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
Definitiestudie.
Marktonderzoek Danneels
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
1 Starterslening gemeente Veenendaal. 2  Verkoop van grote projecten steeds lastiger  Perfecte woning en goede balans in aantallen  Van start tot 70%
Klaas koopt een bank voor in de winkel, waarop mensen kunnen zitten
INTERNET EN UW DAGELIJKSE BEDRIJFSVOERING Wim de Rave De BedrijfsAdviseur.
Internet een link met uw doelpubliek Website als centrale toegangspoort.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Uw bedrijf lokaal vindbaar Waarom Tegenwoordig heeft bijna de helft van alle Nederlanders een Smartphone;
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
EDSO Software Digitale KCEGids EDSO Software.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Wat is een goede internet marketing strategie? Google SEO of SEA?
/ slide 1 Eigen bedrijf of in loondienst? n Overwegingen persoonlijke situatie –Loondienst geeft zekerheid –Partner –Toekomstscenario: hoe ziet mijn leven.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
Website maken met WordPress
The Next Generation Webpresentatietechniek nieuwe stijl
Facebook Zie de kansen!.
Welkom Webshop (PSH). Geachte klant, De online documentatie is vervangen in een webshop. Hier een korte beschrijving van de webshop, met daarin enkele.
2.3 Vreemde valuta.
Nieuw in LIPS VLUG 2 26 juni 2006 Kristof Brams. Overzicht Vernieuwde editor Printervriendelijke pagina Statistieken Variabele fontgrootte Grootte van.
Google WEB Services 6 oktober Wat zijn WEB services ? Google WEB Services Applicaties via het WEB Ruimte beschikbaar stellen op het WEB Communicatie.
Lezing door Kick de Wolff
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
StepStone Product Presentatie
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Samen een goed merk promoten
19 augustus 2014 Nu en in de toekomst Samen uw woonwensen realiseren.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Bediening terminal, pinnen en mobiel betalen - Pieter
Management & Entrepreneurship 4 6 oktober 2014 Karen Sikkema
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Bedrijfseconomie H3 Omzet en marge Junior accountmanager.
Slim en veilig online winkelen Hein van Dijk
Training voorbeeld voor
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
de boekhoudkundige verwerking van een economische cyclus:
Aantekeningen hfst 6.
50.
Hoofdstuk 4 Distributie (plaats)
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Op een virtuele marktplaats verkoop je je auto sneller Auto marktplaats ikwilvanmijnautoaf.nl.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
SEO en SEA Uw website bovenaan in Google! 24 april 2008.
Social bookmarking Evy Mertens Maud Schyns Laurent Mulliez Lien Staelens.
Uw website bovenaan in Google!
Online Marketing voor het MBO
Inspelen op innovaties
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

Landing Websites The fly-catcher on the web

Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop van Informatie, Producten en Services

Om iets te verkopen moet men eerst gevonden worden Je website Het WebZoekmachines Portals Verzamelsites

Landing Websites xxxStad.nl xxxStreek.nl xxxProvincie.nl •Geografisch gerelateerde domeinnamen •Stad, Streek, Provincie domeinnamen xxxInformatie.nl xxxProduct.nl xxxService.nl •Verkoop gerelateerde domeinnamen •Informatie, Product, Service domeinnamen xxxBranche.nl xxxKeurmerk.nl xxxCombinaties.nl •Eigenschap gerelateerde domeinnamen •Branche, Keurmerk, Combinatie domeinnamen Extra websites met zelfde “feel and look”,met…..

Virtuele verbonden HomeProductenServices Wie zijn wij Links ProductenService Landing Websites Originele Website iFRAME techniek Met de iFRAME techniek worden originele webpagina’s getoond op de Landing Website pagina’s. Het invullen van formulieren, bestellingen, etc. wordt hierdoor centraal in de originele website gedaan.

Kosten  Eerste jaar betaald u niets.  Tweede jaar bepaalt u welke landingwebsites u wilt behouden. Hiervoor betaald u € 250 ex.btw per website.  De jaren erna kunt u per jaar beslissen of u de landingwebsites wil behouden. Dan betaalt u nog € 150 ex.btw per website per jaar (eventueel inflatie correctie).  Kosten voor domeinnamen en hostingpakketten zijn voor rekening van Xebun.com

Voorwaarden  Xebun.com blijft eigenaar van de domeinen  Xebun.com mag copyright van originele website gebruiken tijdens de duur van het contract

Voordelen  Geen aanpassingen aan originele website nodig  Spreiding, vergroten van kansen  Sneller en meer bezoekers  kopers  klanten  Goedkoper dan Google Adwords  Meer websites, naamsbekendheid bij Portals/Verzamelwebsites (Startpagina)

Nadelen  Mogelijk dat Google dit in de toekomst niet toestaat, betekent einde contract.  Kost geld  Verder…….. Tot nu toe niets

Samengevat  Meer bezoekers en naamsbekendheid op het internet  Alleen betalen voor behaald resultaat.  Geen aanpassingen van je huidige website