Didactiek in Balans meten, terugkoppelen, balans op maken Hans van Gennip Ed Smeets Carolien van Rens ITS - Radboud Universiteit Nijmegen
Doel webinstrument Meten didactische (ict-)werkwijzen leraren nu en toekomst beïnvloedende factoren ( ≈ 4 in balans)
M e t e n Kennisoverdracht zonder ict Kennisconstructie zonder ict met ict Kennisconstructie met ict
M e t e n: nu
M e t e n: toekomst
M e t e n Nu ... Toekomst Kennisoverdracht zonder ict Kennisconstructie zonder ict Nu ... Kennisoverdracht met ict Kennisconstructie met ict Toekomst
Doel webinstrument Meten didactische (ict-)werkwijzen leraren nu en toekomst beïnvloedende factoren ( ≈ 4 in balans) Terugkoppelen 3 niveaus
REGIO_BALANS REGIO_BALANS SCHOOLBALANS SCHOOLBALANS SCHOOLBALANS NEDERLAND_BALANS REGIO_BALANS REGIO_BALANS SCHOOLBALANS SCHOOLBALANS SCHOOLBALANS
Doel webinstrument Meten didactische (ict-)werkwijzen leraren nu en toekomst beïnvloedende factoren ( ≈ 4 in balans) Terugkoppelen 3 niveaus Landelijk balans opmaken: ontwikkelingsfasen scholen
Didactiek in Balans meten, terugkoppelen, landelijk balans op maken
REGIO_BALANS REGIO_BALANS SCHOOLBALANS SCHOOLBALANS SCHOOLBALANS NEDERLAND_BALANS REGIO_BALANS REGIO_BALANS SCHOOLBALANS SCHOOLBALANS SCHOOLBALANS