CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Studiecoachbijeenkomst 9
Advertisements

Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Identiteitsverankering
Rebound Salland. In deze PowerPoint… 1. waarom ik naar rebound ging 2. wat ik geleerd heb! 3. hoe ik terug wil naar school 4. wat ik nodig heb van.
Op zoek naar de ware Over de zoektocht naar een christelijke partner
Vertrouwen als voorwaarde voor “partner in business”
Een bericht speciaal voor jouw m’n
De Drama Driehoek.
3 x opvoeden 12 april Effecten van belonen en straffen
I love you.
Voorbij & Do Met enkele foto’s van Giovanni.
The 6th sense.
Strategische vernieuwing door propositieontwikkeling
Samen bouwen aan zelfvertrouwen
CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 1, Winter 2009
CREATIVE MARKETING WC 7, jaar 1, Winter 2009
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2009
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter november 2009
Hoe kun je Geloven? 1.
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Les 2 blok 3 Tijdvak ) Nakijken les 1
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 2, Herfst 2008
BRAND DESIGN MERKIDENTITEIT IN WOORD EN BEELD.
VASTEN bezinning maandag 21 maart 2011.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
De theorie van de dramadriehoek
Inleiding Komende periode gaan we het hebben over kinderen die ziek-zijn: Verzorging, Het herkennen van de symptomen/de klachten Wat kun/moet je doen.
Personal Branding ‘laat zien wie je bent’ Minor Active Ageing
Zij alleen…...
Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.
Brand Design Inhoud. Brand Design Inhoud Identiteit - imago.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 1, Winter 2009
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Herfst 2008
CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 1, Winter 2008 Verkenningsles Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.

CREATIVE MARKETING WC 1, jaar 2, Herfst 2008 Creative Branding – De maakbaarheid van onweerstaanbare merken Docent Saskia Best.
CREATIVE MARKETING jaar 2, Winter december 2009 Me, You and Me Brand Activation! Dimitri Hubregtse Saskia Best.
Herfst Kleuren-& Vruchten
+ COCD Workshop 16 november 2012 Fontys Academy for Creative Industries.
Een Mailtje grapjes-CS.
inzicht op de invloed van veranderingen op het gedrag van medewerkers
Luca Knegtering 3dd. Luca Knegtering 3dd Proefjes: Door de proefjes die we hebben gedaan in crosslab ben ik meer te weten gekomen over hoe je zintuigen.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Weet je wie ik ben ?.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Workshop 2: Plezier in je werk: daar word ik blij van!
Wees eens wat OENiger Open – Eerlijk - Nieuwsgierig
Volksuniversiteit Zwolle
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Gemaakt door Patrick Snijders en Joris van Beek
Het is je gegund..
Kun jij mensen noemen die gezag hebben?. De agent Een politieagent heeft de macht om onze stad te beschermen.
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Sowebatraining bovenbouw. Doel van de Sowebalessen! Het aanleren van sociaal competent gedrag en de daarbij behorende vaardigheden Het aanleren van sociale.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Hoofdstuk 3 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk September 2015.
Welkom Module Autisme in de Sport. Programma Voorstelrondje Doel Autisme en sport Structuren Vragen.
‘NLP Basiscursus Je ongekende vermogens’ Volksuniversiteit voorjaar e avond.
INSPIRATIEWORKSHOP AANGEBODEN DOOR ASERTO TRAINING BERNADETTE VRIJLING
Verstoppertje spelen Sommige mensen zijn er goed in…
Xperimenta 12 oktober zintuigen.
Reflecteren op ambities en kwaliteiten
EINDE VAN DE SURVIVALWEEK!
Transcript van de presentatie:

CREATIVE MARKETING Kickoff, jaar 1, Winter 2009 19 november 2009 Me, You and Me Over Personal Branding! Dimitri Hubregtse Saskia Best

Boeken Als jij een merk zou zijn, Ruud Boer

Merkmodel

Merkinnerlijk Karakter van het merk Iets wat niet makkelijk is te veranderen Iemand die altijd serieus is kan niet opeens een losbol worden En Balkenende kan niet zomaar Beckham worden

Merkinnerlijk Merkvisie Merkmissie (hoe realiseer je merkvisie) Merkwaarden Merkpersoonlijkheid Merkbelofte (payoff) Merk kernconcept

Merkuiterlijk Vormgeving incl zintuigen van een merk Flexibeler Het magenta van T-Mobil veranderen leidt tot merkvervreemding

Ervaar het merk met je zintuigen Het merk ziet eruit als: Het merk voelt als: Het merk ruikt als: Het merk smaak als: Het merk klinkt als:

Merkgedrag Innerlijk en uiterlijk leiden tot gedrag

Identiteit en imago Wie ben ik ? = huidige identiteit Hoe wil ik zijn ? = gewenste identiteit Hoe kom ik over ? = huidig imago Hoe wil ik overkomen = gewenst imago Hoe denk ik over mezelf? = zelfbeeld

Merkwaarden Durex verkocht altijd condooms met als kernwaarde zekerheid Testresultaten op de verpakking waren het bewijs Echter onvoldoende onderscheidend Verschuiving naar genot en fun

Wanneer succes? Echt Hema Waar sta je voor Eerlijk en open Samenwerking Herkenbare vormgeving

Oefeningen Staan volop in het boekje Als ik een merk zou zijn...

Jan Peter Balkenende Zien Horen Voelen Ruiken Proeven Taal Persoon Toekomstdroom

Georgina Verbaan Zien Horen Voelen Ruiken Proeven Taal Persoon Toekomstdroom

Personal Branding Cases

Tot 17 december: dan gaan we het hebben over Brand Activation Vragen Tot 17 december: dan gaan we het hebben over Brand Activation Same time Same place