Hoe blijf ik gemotiveerd

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Maken van een sollicitatiebrief.
Advertisements

Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Vertrouwen als voorwaarde voor “partner in business”
Hondenhumor Kattengein Film is voorzien van geluid.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Eens Ja Klopt Oneens Nee Klopt niet. Ik kijk naar de voice of Holland.
Mijn gegevens op het web!?
Wereldkaart met oudercontacten wereldwijd
Welkom Mijzelf voorstellen aan de hand van een recente gebeurtenis waarbij ik ‘in mijn vuur stond’ Wat gaan we doen vandaag.
Samen bouwen aan zelfvertrouwen
Kindermoment.
Wat roept kwaliteitsmanagement bij u op? Alleen steekwoorden!
Blijf bij mij Jolink.
Vraag enkel 1 minuutje van je tijd!!! Met muziek.
Kats en coaching doe, leer, ontwikkel jezelf
Aan de slag met de Flipped Classroom. Werken in groepen Vorm Groepen van 5/6 personen 4 vragen 25 minuten Resultaat: Inzicht krijgen in wat jullie belangrijk.
Hogescholen in Dialoog
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Benieuwd naar wie ik ben ...
Acceptatie en Commitment Therapie Ouderen
Ben ik de enige? Een op de zes Nederlanders last heeft van somberheid, angst of andere klachten personen krijgen een depressie jaarlijks 1,1 miljoen.
TRAINING SOCIALE VAARDIG-HEDEN
Eigenaardig hoe dit uitkomt.
Les 3 Deze les duurt 90 minuten
Wie ik ben.
Workshop stakeholdermanagement & Netwerkborrel 19 september 2013 Bereik de 18 e hole en vier het succes op de 19 e !
Voor Aranka... Van Aart.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
CanDo Coaching.
Welkom bij deze mini-beurstraining.
Wat ik wil…..
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare.
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
Help! Verzuim voorkomen
Ondernemende professionals gevraagd! Lieve help!
Professioneel werken: gestructureerd en methodisch
Aan de slag met waarderend vernieuwen
HS 3 Het verkoopgesprek.
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Enkel 1 minuut van je tijd!!!
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
“Digi-bord toepassing sollicitatietraining” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Tom, Trainer.
Bronnen van macht. Formele macht Hiërarchisch Formeel Positie Legitieme macht.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
De kunst van kritiek 4.15 p & 4.18 p
Marian Koek – 25 november 2015.
*Welzijn. Medewerkers met een gezonde levensstijl en voldoende uitdaging in hun werk zijn over het algemeen gemotiveerd en productief. *Ziektekosten *Preventief.
Wat reist er met je mee !? Over reflecteren op jouw professionele identiteit.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
BRENGEN IN PLAATS VAN HALEN Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere stip focus en strategie.
Omgaan met verandering Elke verandering is een vernieuwing…
I TRUST U, WERKEN VANUIT VERTROUWEN Lezing 19 april 2010 SMT, Tica Peeman.
Talent in Ontwikkeling
‘Dit vind ik ervan!’ 2.0 Cliënten vertellen wat zij belangrijk vinden
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Tienerschool Heilige Familie Site Gallaitstraat/Schaarbeek.
Trivalent Loopbaanevent 21 mei
In gesprek met elkaar Gebruik eventueel rode en groene kaartjes waarmee mensen kunnen aangeven of ze het eens of oneens zijn met de stelling.
Samenwerken, dat kunnen ze wel
van regels naar relaties
Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
Communicatie 3e les.
Het Stuurinteractiemodel
5 valkuilen & Tips.
Klantgericht werken StudyEvent Mobiliteit in Beweging
Transcript van de presentatie:

Hoe blijf ik gemotiveerd tijdens mijn verkoopgesprek?

Even voorstellen Josefine Logemann Helpt belemmeringen bij het vinden van klanten overwinnen, zodat ze heel succesvol met hun bedrijf worden www.businesswomenstandoutandbloom.nl

Hoe blijf ik gemotiveerd tijdens mijn verkoopgesprek? Vragen: Klanten vanzelf? Wie acquisitie? Koud? Warm? Hekel aan? www.businesswomenstandoutandbloom.nl

Hoe blijf ik gemotiveerd tijdens mijn verkoopgesprek? Bewuste start verkoopgesprek: Jouw ideale klant in ideale niche Jouw verwachting Jouw zelfvertrouwen/waardering Mindset: Jij wilt klant helpen, i.p.v. verkopen www.businesswomenstandoutandbloom.nl

Hoe blijf ik gemotiveerd tijdens mijn verkoopgesprek? Verkoopgesprek - mindset: Gaat niet over jou, maar je potentiële klant! Klant wil mogelijk jouw hulp (contact gezocht) Klant is ergens in bewustwordingproces van probleem en oplossing Waardering = JA Angst/Paniek = NEE www.businesswomenstandoutandbloom.nl

Hoe blijf ik gemotiveerd tijdens mijn verkoopgesprek? Moeilijkste momenten: Aanbod doen Reactie klant Follow-up www.businesswomenstandoutandbloom.nl

Hoe blijf ik gemotiveerd tijdens mijn verkoopgesprek? Moeilijkste momenten: Aanbod doen: Geen verwachting: jouw energie is de energie v/h gesprek Jouw eigen waarde bepaalt waarde van jouw aanbod Nooit je aanbod ontkrachten !! = Scheve energie! www.businesswomenstandoutandbloom.nl

Hoe blijf ik gemotiveerd tijdens mijn verkoopgesprek? Moeilijkste momenten: 2. Reactie klant: Klant zegt “NEE” Is jouw grootste uitdaging in het gesprek! Niet persoonlijk aantrekken! Coachende vragen om verlangen naar oplossing helpen te versterken! Nee, betekent NIET NOOIT maar NIET NU of NIET DIT! <------><------> www.businesswomenstandoutandbloom.nl

Gratis Doorbraaksessie “Creëer je beste verkoopstrategie” Mijn aanbod  voor deze bijeenkomst! Gratis Doorbraaksessie “Creëer je beste verkoopstrategie” www.businesswomenstandoutandbloom.nl

Dit krijg je: Inzicht in wat je laat liggen in je verkoopgesprek Hoe je verkoopgesprek anders en effectiever kan Hoe je een onweerstaanbaar aanbod doet 30 – 60 minuten Telefonisch www.businesswomenstandoutandbloom.nl

Gratis Doorbraaksessie “Creëer je beste verkoopstrategie” Inschrijven mogelijk: Beperkt aantal Sessies = 5 deelnemers Je krijgt vragen om te kijken of deze sessie geschikt voor je is Via formulier/lijst **** 3 **** www.businesswomenstandoutandbloom.nl

Hoe blijf ik gemotiveerd tijdens mijn verkoopgesprek? Moeilijkste momenten: 3. Follow-up: “Ja” = meteen commitment afspraak >>binnen 1-2 weken, betaling regelen, laten tekenen enz. Klant zegt toch: “Ik heb tijd nodig”: >> Toon begrip! Maak meteen afspraak opvolg gesprek: >> binnen 1-2 dagen >>>Hoe langer de tijd hoe meer redenen om af te haken!!!  www.businesswomenstandoutandbloom.nl

BELOON JEZELF   !!!!! Hoe blijf je gemotiveerd: Juiste mindset: Het gaat over de klant! Laat de uitkomst los! Leer ervan! Eigen waarde = Leiderschap = geen Calimero Aanbod in tact laten BELOON JEZELF   !!!!! ****><**** www.businesswomenstandoutandbloom.nl

Hartelijk dank voor je aandacht! Pak je kans  ! Gratis Doorbraaksessie “Creëer je beste verkoopstrategie” Hartelijk dank voor je aandacht! www.businesswomenstandoutandbloom.nl