23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Advertisements

Het doen van eigen onderzoek
Een echte vriend is iemand die vooruit stapt wanneer de rest
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
“Hoe kom ik aan klanten?”
Voorbij & Do Met enkele foto’s van Giovanni.
Regiopartnerschappen Schoolbesturen internationaliseren in samenwerking met scholen en andere organisaties in de omgeving Judith Dayus-Brouwer.
WORKSHOP GESLAAGD IN HET VAK: ROC MONDRIAAN – DE HAAGSE HOGESCHOOL 3 OKTOBER 2013 ONDERNEMERSCHAP EN ONDERWIJS.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Ja maar, bij ons gaat alles goed Wij hebben geen problemen Ik heb een idee! Zullen we het zo doen? Andere prioriteiten, geen tijd Dat willen we nietPast.
Welkom bij ROHDE & GRAHL. ROHDE & GRAHL Amersfoort Onze missie ROHDE & GRAHL draagt bij aan het succes van haar relaties door het ontwikkelen van unieke.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Wat maakt het leven zinvol?
Ondernemen na je studie!
Marketing presentatie
“Werpt een duidelijk licht op de zaak!”
Vanavond gaat het over: Hoe sta jij in het leven?
Goedemorgen.
Social Media.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Ondernemendheid Persoonlijke en sociale vaardigheden van de commerciële professional 1.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Starten voor het onderwijs Juni 2014, info beperkt geldig tot
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Voor Aranka... Van Aart.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Aan de slag met de BETERapp
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
HALLO ALLEMAAL!!!! EN LEONARD IN HET BIJZONDER, WANT VOLGEND JAAR IS HIJ ER NIET BIJ. HIJ GAAT NAMELIJK NAAR ZUID- AFRIKA. HEEL TOEVALLIG IS ZUID-AFRIKA.
Jeugd Pastoraat Westerkerk.
Het nieuwe solliciteren:
Een geluksmopje….. Alleen het lezen van deze mop brengt geluk.
ANW Module 2 Leven Door Gabriella, Melanie, Elise en Fabienne van v4.
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
11 Diversiteit & inclusie July 30, Overzicht Diversiteit en inclusie zijn een integraal onderdeel van onze business. Het is essentieel dat u.
De ondernemende student Hoofdstuk 3Persoonlijke presentatie en reflectie.
Iedereen gebruikt social media.
OF IK JE TERUG ZAL ZIEN Benny Neyman.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Ondernemen moet je doen
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Op zoek naar antwoord.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Boer Burger Coöperaties en Ketenverkorting Boer Burger Coöperaties in voedsel, energie en land zijn geweldige innovatie plaatsen voor de groei van biologische.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
Wat is nou D&P -Kennismaking met het bedrijfsleven -Algemene kennis en vaardigheden -Professionele kennis en vaardigheden -Loopbaanoriëntatie en –ontwikkeling.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
Talent in Ontwikkeling
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Talent in Ontwikkeling
What will you do to change the
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
WELKOM.
Voorbeeld. Tijdens een SLB les heb ik mijn netwerk in kaart gebracht. Ik kwam er achter dat mijn netwerk niet zo heel groot is. Als ik kijk naar welke.
Transcript van de presentatie:

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs 3-4-2017 23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs ideality / elevator pitch

3-4-2017 ideality / elevator pitch

3-4-2017 idea reality ideality ideality / elevator pitch

ontwerp marketing organisatie

introductie ideality thema: doelgroep ontwerp marketing organisatie

3-4-2017 ideality / elevator pitch

ondernemen Waarom bent u ondernemer geworden? vraag 1 Waarom bent u ondernemer geworden? of: Waarom wilt u gaan starten? dat is altijd al mijn droom geweest ik had geen andere keuze ik had een geweldig idee om veel geld te gaan verdienen

ondernemen Wat is uw beste ondernemers-eigenschap? vraag 2 doorzettingsvermogen nieuwsgierigheid creativiteit anders, namelijk: …

3-4-2017 introductie door Bart van Meurs ideality / elevator pitch

starters en vernieuwers 3-4-2017 methode ideality platform starters en vernieuwers producten ideality / elevator pitch

starters en vernieuwers 3-4-2017 methode ideality platform starters en vernieuwers producten ideality / elevator pitch

3-4-2017 “starters en vernieuwers faciliteren én inspireren, dat is wat wij willen nieuwe ideeën maken ons enthousiast; dát is onze passie!” “handige, duidelijke producten die starters en vernieuwers helpen hun ideeën te realiseren” ideality / elevator pitch

starters en vernieuwers 3-4-2017 methode ideality platform starters en vernieuwers producten ©2013 ideality ideality / elevator pitch

3-4-2017 idee product dienst bedrijf ideality / elevator pitch

idee “nieuw type spraak-computer” “online reisadvies voor Azië” 3-4-2017 idee “nieuw type spraak-computer” “online reisadvies voor Azië” “centrum voor begeleiding bij kanker” Enkele voorbeelden van klanten in de drie categorieën ideality / elevator pitch

starters en vernieuwers 3-4-2017 methode ideality platform starters en vernieuwers producten ideality / elevator pitch

vakgebieden ontwerp marketing organisatie financiën 3-4-2017 ideality / elevator pitch

starters en vernieuwers 3-4-2017 methode ideality platform starters en vernieuwers producten De producten die ideality op basis van de methode ontwikkeld heeft ©2013 ideality ideality / elevator pitch

producten #quickscan #hetspel #presentatie #innovatiebon #businessplan

starters en vernieuwers 3-4-2017 methode ideality platform starters en vernieuwers producten ideality / elevator pitch

ideality / elevator pitch 3-4-2017 platform youtube blogspot facebook Twitter Linkedin Website bijeenkomst ideality / elevator pitch

door Raymond Buitelaar 3-4-2017 thema: doelgroep door Raymond Buitelaar ideality / elevator pitch

wat is een doelgroep? ‘Een doelgroep is een deel van de bevolking waarbij een gedragsverandering tot stand gebracht zou moeten worden. Vaak betreft het een groep mensen of organisaties die een aantal relevante kenmerken gemeenschappelijk hebben.’

wat is een doelgroep? ‘Een doelgroep is een deel van de bevolking waarbij een gedragsverandering tot stand gebracht zou moeten worden. Vaak betreft het een groep mensen of organisaties die een aantal relevante kenmerken gemeenschappelijk hebben.’ voorbeelden: leeftijd geslacht uitgavenpatroon bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Doelgroep opleidingsniveau interesses etc.

onze doelgroep ‘starters en vernieuwers faciliteren én inspireren, dat is wat wij willen. nieuwe ideeën maken ons enthousiast; dát is onze passie!’ relevante gemeenschappelijke kenmerken: mensen met ideeën regio mensen die willen ondernemen

marketing Wie is jouw doelgroep? vraag 3 mijn doelgroep is … iedereen 3-4-2017 marketing vraag 3 Wie is jouw doelgroep? mijn doelgroep is … iedereen ik heb (nog) geen idee Interactie met de zaal zo heb ik er nog nooit naar gekeken ideality / elevator pitch

3-4-2017 Film over het duidelijk laten zien wie doelgroep van Dove is Vrouwen Verschillende vrouwen (leeftijd, kleur) Geen bekende vrouwen Eigenlijk voor elke vrouw ideality / elevator pitch

marketing vraag 4 Is jouw doelgroep uit te breiden? Ja Nee

3-4-2017 Eerst toelichting dan film: Ja ook voor dove is de doelgroep nog verder uit te breiden Film over mannen Hele andere insteek algemene film, ideality / elevator pitch

3-4-2017 Vorige film was in het nederlands, maar dit kan natuurlijk ook voor het buitenland, Zie de verschillen in benadering Zelfde product, toch andere detail Commercial gedraaid tijdens de super bowl ideality / elevator pitch

ontwikkeling van onze doelgroep mensen met een idee banken, KvK, gemeenten bedrijven, mt leerpunten ideality: eerste doelgroep te smal klant uit Oosterhout via internet pas later nadenken wat we voor anderen konden betekenen

marketing vraag 5 Stel: jij valt in jouw doelgroep, koop je dan ook jouw product? ja, natuurlijk ja, maar alleen als … nee, want … geen idee eigenlijk

3-4-2017 Voor de film: Heel duidelijk usp’s naar voren brengen aan doelgroep Géén witte strepen ideality / elevator pitch

onze keuzes daarom € 99,- daarom 4 vakgebieden ja, want ik zoek hulp Maar dragen wij dat ook goed uit…? In eerste instantie niet; alleen #quickscan… later producten erbij, focus!

marketing Hoe benader jij je doelgroep? En waarom op deze manier? vraag 6 Hoe benader jij je doelgroep? En waarom op deze manier? hier heb ik een bewuste strategie voor; … ik ‘spam’ mijn doelgroep zoveel ik kan ik heb (nog) geen idee zo heb ik er nog nooit naar gekeken

onze benadering veel social media producten die je achter kunt laten #hetspel Ideality Today presentaties, zoals deze eigen netwerk etc.

marketing Hoe bind je jouw doelgroep? vraag 7 na de eerste aanschaf willen ze niet anders! ik benader mijn klant gewoon opnieuw ik hou contact via o.a. social media ik heb (nog) geen idee

marketing Waarom kiest jouw doelgroep voor jouw product? vraag 8 ik ben de goedkoopste ik ben de beste een combinatie van meerdere punten; … ik heb (nog) geen idee

aanbevelingen weet wie je doelgroep is leg je doelgroep (goed) vast probeer je doelgroep uit te breiden blijf kritisch naar je product kijken houd contact met je doelgroep verander met je doelgroep mee focus op je doelgroep

3-4-2017 afsluiting door Bart van Meurs ideality / elevator pitch

it’er jurist ontwerp marketing organisatie financiën ???

3-4-2017 ideality / elevator pitch

@idealityNL www.ideality.nl idealityNL.blogspot.nl 3-4-2017 ideality / elevator pitch