Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Alpe d’Huzes+1: Opgeven is géén optie!
Advertisements

Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
Een balletje voor Oranje-Zwart Extra inkomsten voor nog betere training en trainingsmaterialen.
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Waarom Edu-gaming? Presentatie over Edu-gaming door MAD multimedia.
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
Maatschappelijk ondernemen met winst
“Hoe kom ik aan klanten?”
Alpe D’HuZes 2013 Timo’s Dream Team OLV Breda Silvian Diepstraten
Crowdfunding Door Margriet Brouwer Showroom MAMA.
Je eigen online actiepagina voor UNICEF. Wat hebben deze events gemeen?
Sponsoring Sponsoring Welkom bij de workshop Astrid en Miek Meldpunt Vrijwilligerswerk.
Fondsenwerving. Welkom! TheaterzaalRonald McDonald KinderfondsCorine Toussaint TheaterzaalEen ziek kind kan niet zonder…Jeroen Zandstra
Mijn naam is Willem Wind. Mijn naam is Willem Wind En ik ben hoogbegaafd.
Facility Management & Ideamanagement A PERFECT MATCH René Blok
‘Het podium op voor Villa Joep!
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Meer dan Voetbal 17 november 2010 VSG Zuid De maatschappelijke rol van voetbal.
Werven van geld Creëren van betrokkenheid
Gebruik van deze Werf& template In deze template powerpoint presentatie van Werf& krijg je een serie slides aangereikt die je kunt gebruiken bij het verkrijgen.
Alpe d’HuZes Huh?....Wat is dat?.
Workshop. Weet je het nog? Gemotiveerd? Geïnformeerd? Geïnspireerd? ACTIE!
Schuldbelijdenis en genadeverkondiging Zingen: Psalm 26: 2, 6
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Communicatie in de Aanval op Schooluitval
Gemeentelijk gezondheidsbeleid met effect
Gezond opgroeien in de 21 e eeuw. Passie van het Lonfonds  Longziekten de wereld uit  Gezonde longen gezond houden  Er zijn voor de longpatiënten van.
Pietje heeft op 1 januari 2008 een bedrag van € 400 op een spaarrekening gezet. De rente is 3,5%. Hij laat de rente op de rekening staan. Op 1 januari.
Christus centraal! “Ik had besloten u geen andere kennis te brengen dan die over Jezus Christus – de gekruisigde” Paulus in 1 Korintiërs 2 vers 2.
Als je veel van iemand houdt
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
PR & Communicatie BIG Challenge 2014
Gebruik grafische rekenmachine bij M&O via de TVM-solver
Startdag Fondsenwerven? Hoe doe je dat? Het geld ligt op straat…
Workshop. Weet je het nog? Gemotiveerd? Geïnformeerd? Geïnspireerd? ACTIE!
Teamcaptainbijeenkomst 10 februari Gastheer.
Spreekbeurt over BIG Challenge.
Workshop Sponsorwerven. Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk.
Het Noordik Alpe d’Huzes
Lessen uit een praktijkovername
Spreekbeurt over BIG Challenge.
Zodra er een begin is, volgt de rest vanzelf
Ik doe mee! Samen geld inzamelen voor de strijd tegen kanker
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Alle lijntje bij elkaar…?
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 5 Onderzoek naar externe financiële mogelijkheden en inzet van mensen en middelen.
Spreekbeurt over BIG Challenge. Wat is BIG Challenge? Veehouders en andere boeren zamelen samen geld in voor de strijd tegen kanker. Mensen positieve.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Alpe d’HuZus Alpe d’HuZus Woensdag 1 juni 2016 Voor iedereen die ook één keertje de berg op wil. Fietsend, wandelend of hardlopend Bedoeld voor.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Hoe kan je > voor KiKa ophalen? ●Plan van aanpak. ●Begin zo vroeg mogelijk. ●Welke acties passen bij jou? ●Blijf dicht bij jezelf!!! ●Commitment.
Alpe d’Huzes: Opgeven is geen optie!. 21 bochten21 bochten Grote trekpleister voor wielertoeristenGrote trekpleister voor wielertoeristen Alpe d’HuZes:
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Crowdfunding.
Alpe d’HuZus 2017.
What will you do to change the
Ik doe mee! Samen veel geld inzamelen voor kankeronderzoek
Spreekbeurt over BIG Challenge.
Dit is onze bedrijfsnaam
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
Alpe d’HuZus 2019.
Social media voor statenleden/politici
Alpe d’ Huzes 2018 Foppe van Berkel.
BIG Challenge CEO-event
Transcript van de presentatie:

Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …

Sponsorwerving wat en hoe ‘Inspireer een sponsor en de sponsoring volgt vanzelf’ Spreker: Huub Broks 15 maart 2014

Stelling / overtuiging Sponsorwerving is leuk. Er bestaat namelijk niets mooiers om vanuit je passie je eigen verhaal te vertellen en iemand zo ver te krijgen dat hij/zij je ook financieel ondersteunt. Het is onze droom dat niemand meer doodgaat aan kanker. Het geld dat hiervoor nodig is, kan iedereen werven.

Succesfactoren voor sponsorwerving Leg de (juiste) vraag voor bij het juiste publiek. Werf planmatig Mindset: ‘Je vraagt het niet voor jezelf !’ Gooi jezelf volledig in de strijd. Eerste slag is een daalder waard! Sponsorwerving is gebaseerd op inspireren en volharding!

Alpe d’HuZessponsoring – Hoe? Ken onze feiten De actiepagina en de administratie Onderneem! Overige tips (vraag en deel!)

Alpe d’HuZes, overtuiging en pijlers Onmacht omzetten in kracht, Opgeven is geen optie! Vier doelgroepen verbinden: ‘Met hart en ziel afzien voor een ander levert de grootst mogelijke voldoening op’ Saamhorigheid ‘Alleen een dwaas blaast tegen de wind in...’ Dat er niemand meer doodgaat aan kanker! Wetenschap en ermee (leren) leven gaan hand in hand.

De Alpe d’HuZesstory - hoogtepunten Resultaten Bedrag 6 juni 2006 370.081,89 7 juni 2007 1.043.155,11 5 juni 2008 3.611.540,62 4 juni 2009 5.744.762,00 3 juni 2010 11.867.999,00 9 juni 2011 20.176.381,45 7 juni 2012 32.231.747,35 6 juni 2013 29.096.036,87 Begonnen in de zomer van 2005 als ‘onzinnig idee’, autonoom gegroeid ‘omdat het nog niet eerder was gedaan’

Geldbesteding – inhoudelijk Check de website voor de projecten (opgevenisgeenoptie.nl/bestedingen) Thema’s geldbesteding Kanker als ziekte onder controle krijgen Procesinnovatie in de oncologische zorg Technische innovatie in dienst van de patiënt Fundamentele kennis over kanker Goed, Gelukkig en Gezond leven met kanker (Samen)leven met kanker Kanker en voeding Revalidatie en nazorg

Procedure geldaanvraag

De actiepagina

Actiepagina – gebruik die intensief! Iedere deelnemer heeft een eigen actiepagina, ook als teamlid. Het is verplicht die te vullen. Die pagina is het centrum van jouw actie: Werven Afhandelen

De administratie Financiële afhandeling, factureer direct vanuit team, teamlid of individuele deelnemer Via iDEAL Doneerbutton Via de facturatiemodule (>500 euro) Vermeld zelf de sponsor op je actiepagina Geef boven 2500 naam en url door voor vermelding op onze website bij logo@alpe-dhuzes.nl Geef boven 2500 euro ook het JPG-logo door voor vermelding op onze website

Onderneem! Maak een plan, leg de lat hoog! Gebruik het sponsormateriaal: sponsorbrief en –tabel, powerpoint & films en factsheets Begin gewoon en informeer ons zo nodig, vraag geen toestemming Laat iedereen weten wat je doet (social) MacMillan: “Little green book of Fundraising”

Sponsortips en ideeën andere teams Jouw verhaal is inspirerend voor anderen. Jouw verhaal raakt. Jouw verhaal is aanstekelijk. Kijk op de site: benut en gebruik goede ideeën van andere teams. Communiceren is 1+1=3 als je mix van middelen inzet en de kracht van de herhaling benut. Denk in de doelgroep achter jouw doelgroep. Dus het netwerk achter jouw familie, vrienden en zakelijke contacten. Denk ook aan hulptroepen. Werk samen met andere teams of deelnemers uit jouw regio.

Mix & match ideeën en tips  Tips doelgroepen Werk, collega’s, hulptroepen, scholen, etc. Tips communicatie De actiepagina als kloppend hart, in alle uitingen de url van je actiepagina, videobeelden, tussenstanden, werken met vaste thema’s, synergie met meerdere communicatiemiddelen, altijd flyer bij je, de donatieboxen en nog veel meer. Tips evenementen Wijnverkoop, benefiet BBQ, concerten, feesten, dinnerparty's, Alpe d’HuZesmaand met middenstand, sportevenementen, op je Tacx, spinningmarathon, MTB-tochten, etc.

Mix & match ideeën en tips  Tips voor tegenprestaties Reclamemogelijkheden bieden, oliebollen bakken, creatieve producten verkopen, tweedehandsspullen verkopen, etc. Tips voor loterij, cheques en veilingen Loterijen met mooie prijzen, hotelcheque, veilingen Acties van andere teams waar je aan mee kunt doen Loterij met trekking van de winnaar op 6 juni in Frankrijk. ‘Jat’ (ideeën) vooral, mix & match en maak er een sterk op je doel gericht communicatieschema van!

Vragen? ‘We are here to help!’ Mail met sponsoring@alpe-dhuzes.nl