Schoolsecretariaten (n=555)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Informatie over voeding zoeken en bespreken
Advertisements

Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
Presentatie cliëntenonderzoek. Algemeen Gehouden in december 2013 (doorlopend tot eind januari) DoelgroepVerzondenOntvangen% LG wonen en dagbesteding.
Burgerschap in de openbare ruimte: resultaten TNS/NIPO onderzoek november 2011.
Jongeren met visuele beperking: persoonlijk netwerk en welbevinden
Opiniepeiling homeopathie
Fotobarometer 2 e kwartaal 2010 Nationale Vereniging van Beroepsfotografen © 2010.
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Werkcollege differentiële psychologie
Tevredenheidsonderzoek 2007
Hoofdstuk 3 – Gegevens verzamelen
Resultaten enquête tuchtwet
Morele dilemma’s Les 1 Ethiek – Morele dilemma’s – Les 1
Cultuur Patiëntveiligheid in Belgische ziekenhuizen
Jan Talmon Medische Informatica Universiteit Maastricht
Premeting LSCI-onderzoek
VIPA Klantentevredenheidsonderzoek.
Meten bij marktonderzoek
Meten bij marktonderzoek
Belgen en diabetes kennis in 2004 en 2008 Wat is er veranderd? Nobody’s Unpredictable.
Tevredenheidsonderzoek 2009 Sinte-Maartenschool, Meise.
Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap Afdeling HRM BUE Middenkader 2005 Een eerste verkenning van de resultaten.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
1 © GfK 2012 | Supermarktkengetallen | week GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Hoe ontwikkelt het aantal kassabonnen zich?’ ‘Wat is de omzet van de supermarkten.
S.O.R. Strategische Oriëntatie Ronde
Microdatamiddag, 8 november 2007 Representativiteit Fannie Cobben Afdeling Methodologie Voorburg.
Bevraging huisartsen /09/2005 Wat werd bevraagd? Enquête 1: verslaggeving (op naam)  Tevredenheid m.b.t de wijze van verslaggeving  De wijze.
indicator op basis van niveau-indicaties
MetrixLab © april Presentatie E-Recruitment Monitor 2008 t.b.v. totaljobs.nl P07893 © april 2008 Onderwerpen 1.Opzet & doel onderzoek 2.Belang van.
Eerst even wat uitleg. Klik op het juiste antwoord als je het weet.
Opzet van het onderzoek Merk- en reclamebekendheid
Resultaten enquête ‘Andere schooltijden’ Basisscholen Swalmen 1.
Wat vinden bewoners van Maarsseveen-Molenpolder van het verkeer in hun straten? Gerco van den Berg, Liesbeth Tettero, Gerard Baars, Wim de Groot, Helena.
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
2014 EVALUATIES N+1.
Rebound Rivierenland Agenda: Voorstellen Dag op de Rebound
Vragenlijst groepje 3 Wiki.
1 BUE Middenkader 2003 Een eerste verkenning van de resultaten.
1© GfK | De Nederlandse Investeringsmonitor | November 2015 De Nederlandse Investeringsmonitor © GfK | November 2015.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Online studentenbevraging over het onderwijs Rapportering voor docenten.
ARRIVA.NL Pilot Touch&Travel Arriva Nederland Bas van Weele | 26 september 2014.
Behoeften- en attitudemeting bij betrokkenen Kwantitatief onderzoek via een enquête in Pagina 11 Michelle Lenaerts Annick Vanhove Eric Goubin.
Is op zoek naar jou. M: Milieu O: Op S: School MOS is een organisatie die werd opgericht door het Departement Leefmilieu, Natuur en Energie. Zo wil men.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Het onderzoeksverslag
Onze oplossing heeft vele voordelen ten opzichte van borduren!
Dr. Karel Jan Alsem Noorderperssociëteit, Groningen, 1 juli 2013
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Aanvullende beeldvormende technieken
Onze oplossing heeft vele voordelen ten opzichte van borduren!
Externe tevredenheids-enquête 2017 Resultaten
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Indexcijfers Vaak moet je een reeks getallen (bijvoorbeeld de omzet van een bedrijf in de periode 2008 t/m 2011) met elkaar vergelijken.
LNE 0-meting campagne stoken binnen-en buitenhuis
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Survey Olyne Wolbert, Maayka Baardman, Jessica koers, yasmina el manssouri & janne beeuwsaert.
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Symposium ‘Pluriformiteit’
Indoor Comfort Index Validatie van het meetinstrument
Tervuren Participatieve wijkmonitor Mei 2018 Jo Steyaert Partner
GRIP OP GROEI Resultaten 0-meting
Wat zijn dat? Hoe werken we ermee?
toerisme - focus MEersSEN
Transcript van de presentatie:

Schoolsecretariaten (n=555) Uiterst tevreden Zeer tevreden Tevreden Niet echt tevreden Helemaal niet tevreden Tevredenheid Directies (n=712) Schoolsecretariaten (n=555) Personeelsleden (n= 299) 72% 54% 75% 48% 41% 0% 2% 1% 1% 4% Vraag : In het algemeen hoe tevreden bent u over de dienstverlening door het … in al zijn aspecten?

Schoolsecretariaten (n=555) Van toepassing Goed van toepassing Volledig van toepassing Helemaal niet van toepassing Niet echt van toepassing Weet niet / geen antwoord Imago Directies (n=712) Schoolsecretariaten (n=555) Personeelsleden (n=280) 89% 77% 89% 71% 48% 1% 3% 2% 5% 12% Vraag : In welke mate maakt het werkstation/schoolbeheerteam van AgODI een goede indruk op u?

Schoolsecretariaten (n=555) Van toepassing Goed van toepassing Volledig van toepassing Helemaal niet van toepassing Niet echt van toepassing Weet niet / geen antwoord Vertrouwen Directies (n=712) Schoolsecretariaten (n=555) Personeelsleden (n=297) 89% 71% 86% 65% 49% 0% 1% 1% 2% 6% Vraag : In welke mate heeft u vertrouwen in het werkstation/schoolbeheerteam van AgODI?

Bemerkingen analyse Antwoordschalen De schaal voor tevredenheid is : De van toepassing schaal is : De gebruikte schalen bevatten 3 positieve ankerpunten. Door 3 gradaties van tevredenheid toe te kennen krijgen we een beter zicht op de mate van tevredenheid waarbij de Top2box (uiterst + zeer tevreden) een uitdrukking is van echte overtuiging. Deze schaal heeft ook het voordeel van geen neutrale categorie te hebben zodat we voor alle respondenten een mening hebben. Als laatste willen we er ook graag op wijzen dat deze schaal een gevalideerde schaal is en gebruikt wordt bij satisfactie onderzoek in de GfK groep. 5 4 3 2 1 Uiterst tevreden Zeer tevreden Tevreden Niet echt tevreden Helemaal niet tevreden 5 4 3 2 1 Volledig van toepassing Goed van toepassing Van toepassing Niet echt van toepassing Helemaal niet van toepassing

Bemerkingen analyse Interpretatie van de resultaten In de presentatie wordt gebruik gemaakt van de termen TOP2 en BOTTOM2. TOP2 = de 2 beste scores (uiterst tevreden + zeer tevreden OF volledig van toepassing + goed van toepassing) BOTTOM2 = de 2 slechtste scores (niet echt tevreden + helemaal niet tevreden OF niet echt van toepassing + helemaal niet van toepassing) Sommige vragen zijn multiple respons, wat betekent dat mensen verschillende antwoorden kunnen aanduiden, waardoor het totaalpercentage meer dan 100% kan bedragen Bij single responsvragen dient de optelsom 100% te zijn. Het kan dat er soms lichte afwijkingen zijn. Deze worden veroorzaakt door afrondingen. Tenzij anders vermeld, vormen de antwoorden van de hele steekproef de basis voor de resultaten. Significanties zijn steeds weergegeven ten opzichte van het totaalpercentage. Indien het % van een subgroep significant lager is dan het % van de totale populatie dan wordt dit met rood aangeduid. Is het % significant hoger dan wordt dit met groen aangeduid.