Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July 2006 - 2 Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Advertisements

Automatic Delivery Rewards Basisprincipes. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards of ADR is een programma waarvoor Distributeurs en Klanten.
Budgettering voor KMO’s: Agenda
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
UNILEVER BELGIUM Aandelenoptieplan.
Pilot Loondispensatie Oktober •Aanleiding aanmelding / deelname pilot •Doelgroep •Toegangstoets •Uitgangspunten - ontwikkelingen •Huidige status.
Hoofdstuk 1 Verkooptraject
JLC BVBA Uw partner op de Informatiesnelweg. JLC BVBA Voorne ZOERSEL Tel : +32 (0) Fax : +32 (0)
22 april 2009 Cijferboeken Cultuur, Jeugd en Sport Opmaak cijferboeken en website.
Normaliseren Inleiding.
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
Conclusie (1) 1.Klanten zijn zeer positief over de dienstverlening van de WZSW 2.Uit analyse van de file ‘telefonische nabel actie’ blijkt dat personen.
Mögliche Einstiege: -Hobbysportler müssen mehr aus den Umgebungsvariablen rauskitzeln- dahinter steht: Für eine gute Position muß man nicht mehr trainieren.
Kostprijzen PLATO – 5 mei 2009.
Onderhoud van Klantcontact gegevens Symposium Uw Alumni
1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Uw bedrijf lokaal vindbaar Waarom Tegenwoordig heeft bijna de helft van alle Nederlanders een Smartphone;
De psychologie van communicatie
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
  Beginpagina Introductiescherm met informatie over de gebruiker, de organisatie- onderdelen waar de gebruiker lid van is en de openstaande acties. Menustructuur.
A Brave New Workforce | 19 juli ExpertPlaza “ Freelancing per minuut” ExpertPlaza.nl Tacit knowledge in (netwerk) organisaties Case: ABVAKABO.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Vergroot uw succes door betere aanbiedingen 2ndEye BV Capelle aan den IJssel September 2006.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Holly Cheung, Mellissa Geustskens, Cindy de Gilder en Cleo Graaf klas Groen.
TussenSchoolse Opvang Ichtusschool 21 oktober 2008 Saskia Delies.
Het Werving & Selectiebureau voor het onderwijs!
Ontwerpprojecten Ofwel hoe combineren we drie stromen? Steven Nijhuis
Bezitsmeting huishoudens
Hoofdstuk 5 Sportsponsoring en direct marketing
Benchmark afhandeling Zaanstad.
Benchmarking Publiekszaken 2005 Benchmarking Publiekszaken Stuurgroepbijeenkomst 29 juni 2005 Den Haag.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
Welkom bij de presentatie van het
Vragenlijstontwikkeling op het CBS: van pre-test tot evaluatie
Auteurs: Howard Moskowitz & Alex Gofman Presentatie: Kelly van Loon & Twan Burghouts Books Inside out 22 oktober 2009 Kelly van Loon en Twan Burghouts.
INFORMATICA ACADEMIE >> Opleidingen ism VERA. INFORMATICA ACADEMIE Voor informatici... CNAP (cursus netwerkbeheerder) volgende sessie start in januari.
PCS in beeld Diverse activiteiten; R’Uitmarkt ¼ aandeelhouder van R’Uitmagazine (tezamen met Rotterdam Marketing & Sport en Recreatie) CAR.
Boekje: Kopen en Werken Hoofdstuk 1:
Breedband op Dordtse Kil I+II en Amstelwijck west Een collectief aanbod van KPN Max Schreuder Dordrecht, 30 augustus 2005.
Meten is zweten Bespiegelingen over online-panelonderzoek bij medewerkers en studenten Vic Damoiseaux en Anneke de Jongh Woudschoten Conferentiecentrum.
1.potentiële erflaters: wie, waarom en waar? 2.uw database is goud waard 3.koffietafels /informatie-namiddagen 4.face2face / huisbezoeken.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing CRM contentmanagement Website applicaties marketing.
Exposantentool Handleiding. Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord.
Kwalitatieve Leadgeneratie
Waar één + één meer is dan twee
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
Wet op de handelspraktijken
Algemene voorziening Huishoudelijke hulp (en plan voor HHT)
Algemene voorziening Huishoudelijke hulp (en plan voor HHT)
| Dé werving & selectie specialist voor de sport! Uw vacature, onze uitdaging!
DigiDoc Een digitaal kantoor voor iedereen !. Ceci n’est pas du software?! 2.
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
KRACHT VAN AANBEVELING DOOR VRIENDEN 1. 2 het bereiken van héle specifieke doelgroepen anonieme organisatie toegankelijk en ‘menselijk’ maken verspreiden.
Als je de rest van je leven GRATIS WILT BELLEN.
Nike Supply Chain Management
PCS in beeld Diverse activiteiten; R’Uitmarkt ¼ aandeelhouder van R’Uitmagazine (tezamen met Rotterdam Marketing & Sport en Recreatie) CAR.
Intverantwoordelijke 28 April 2015 INFOSESSIE. BEDANKT Voor de verdeling van geschenken en waardebonnen WELKOM Aan de Sintverantwoordelijken van.
VESUVIO-ART Uw entree is uw visitekaartje! 11 december 2005ONS assortiment bepaalt UW uitstraling2 ASSORTIMENT VAN VESUVIO Bureaustoelen Bureaus Directie.
Durven met dienstverlening 15 oktober 2015
BTN4U Boekingen beheren wordt nu pas echt eenvoudig.
2013 – 2016  Rino Schreuder secretaris stichting EDU-DEX 1.
Hartelijk welkom, we starten om 14u
Yammer.
Vervolgcursus; Les 7 Internet Wat is internet
Lichen Planus Vereniging Nederland,
Direct marketing.
Transcript van de presentatie:

Bereik de prospecten die uw mailing willen !

July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing 2006 Uw opportuniteiten !

July Een eenvoudige concept … De gemakkelijkste manier om consumenten te dienen is : achterhalen wat hun interesses zijn de gewenste dienst leveren

July Resultaten van de test mailing Uitzonderlijk responspercentage Mail : 12% R 11% Samenstelling Selectpost database vandaag Selectpost bevat info over 1 op 17 gezinnen 98% product- en lifestyle informatie Betrouwbare antwoorden (resultaat analyse) Selectpost adressen zijn (re)actief  Veel informatie over veel gezinnen! Responspercentage = 22% of adressen

July Verwachtingen van de nieuwe mailing Verdeling van de mailing aan 1,5 mio huishouden in 3 golven (bijna 4 mio mailings!) Golf 1 : mail (Oktober 2006) Golf 2 : r 1 (December 2006) Golf 3 : r 2 (begin 2007) Verwacht responspercentage Totaal responspercentage ( 3 golven ) : 23% nieuwe adressen in Select Post database Select Post zal adressen bevatten In andere woorden, info over 1 op 7 gezinnen

July Opportuniteiten Vraag aan uw doelgroep de info waarover u wil beschikken = gesponsorde vraag Vraag aan uw doelgroep of zij een aanbod/magazine/brochure over uw product of dienst willen ontvangen = Inforequest Contacteer de juiste prospecten = selectie op basis van enkele criteria Leer meer over uw consumenten = verrijk uw database

July Deze vragen laten u toe de juiste informatie te verzamelen over uw klanten en uw nieuwe prospecten… Gesponsorde vraag

July Inforequest InfoRequest is aparte rubriek in onze vragenlijst waar u kan vragen aan 1,5mio consumenten of ze uw brochure of offerte willen ontvangen. Voordelen: Afbeelding van uw logo, product, of dienst op 4 mio vragenlijsten Exclusiviteit “Ready-to-use” adressen

July Voordelen … Nieuwe prospectie adressen Ruim 75% van de Selectpost adressen zijn niet beschikbaar in andere bestanden. Eenvoudigheid en flexibiliteit Vraag aan uw consumenten wat u wenst te weten U bepaalt zelf hoe u uw vraag formuleert Enorm potentieel Bereik in een actie 1,5mio prospecten Reactiviteit De consumenten hebben hun vinger opgestoken Exclusiviteit Mogelijk voor uw gesponsorde vraag en/of inforequest Snelle levering De levering van de adressen is zeer snel en eenvoudig

July Tarieven Inforequest Levering van namen en adressen Onbeperkt gebruik van de adressen

July Tarieven gesponsorde vraag Levering van namen en adressen Verplicht om alle adressen af te nemen Mogelijkheid om de respondenten op een bestaande vraag nu reeds te bestellen – geen vaste kost

July Offerte voor Halve pagina in de vragenlijst, enkel bestemd voor de inforequesten voor de Fundraising sector Deelname aan 1, 2, of 3 golven Geen vaste kosten Uniek tarief: 1€ / geleverde adres Geen verplichting om al het potentieel van de adressen te nemen, Maar ongebruikte adressen mogen aan andere klanten Aangeboden worden Minimum van facturatie: 3000€