Viktor Wieme, Kimberly Camus, Kelsey Vermeulen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Lessenserie gericht op gezonde leefstijl
Advertisements

Informatie over voeding zoeken en bespreken
In opdracht van … De provinciaalse Sportdienst Brugge Regio West-Vlaanderen.
Over de toekomst van tafelvoetbal in Nederland
Welkom.
IMPIAN ANAK in 12 vragen…veel meer informatie en foto’s vind je op www
Workshop 3 deel 1: Marketing
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
Diakenen op de bres… voor mantelzorgers Workshop Kerk in Actie Binnenlands Diaconaat Inspiratiebeurs 2012.
Welkom!. Vaderschap naar Gods hart Alphen, 11 november 2006.
14 april 2008Symposium reisagenten You gotta move!
Sociaal emotionele ontwikkeling en groepsgedrag
Bérénice Storms 13 december 2012 Beter samen leven : 10 jaar recht op maatschappelijke integratie- 10 jaar POD MI, werkgroep 9, De hoogte van het leefloon.
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
SEEN “Sponsor Eens Een Notebook”. Wat? Notebook Probleem: voor studenten moeilijk te bekostigen Oplossing: verkoop van de vrije oppervlakte van de achterkant.
Sri Lanka sponsoring Onno Kruger.
Corporate Guidelines.
Schoolpartnerschappen in Europa
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Analyse van werkstijl en communicatie m.b.v. drivers
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
Milieubeleid Steffie De DeckerEllen Geudens Celine Mertens Stijn Vandenbroucke Nele Van MuylemLien Vermeulen.
Projectweek.
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Welkom !!! Bs Meuleveld SBO Peelhorst
Tuinstad 3 maart 2009 Informatieavond 3 maart. tuinstad 3 maart 2009 Visie De ideeën van Maria Montessori, vertaald in een eigentijds concept. Veilig.
Digitaal Sociaal Huis Samenwerkingsproject Vlaams-Brabantse sociale huizen 2 februari 2009.
Het Cultuurcentrum Kortrijk Een huisstijl voor een huis met vele kamers.
Cultuurparticipatie bij jongeren
1 Case ‘openbedrijvendag’ OPR-technieken. 2 Vind de job van je leven op Openbedrijvendag BRUSSEL - Voor veel ondernemingen die deelnemen aan de Openbedrijvendag.
Corporate Communication & Design
Digitale Televisie kortrijk. Stad Kortrijk presents.
Pleegzorg, een haalbaar alternatief?
Workshop ‘Is er een toekomstige rol voor verkoopvrijwilligers’ 25 mei 2013.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke.
Handboek voor mantelzorgers
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
KICK OFF PROJECT INFUSIE
Uittreksel uit een recente studie bij kinderen van ongeveer 10 jaar in verband met het onderwerp « huwelijk ».
Onthaal en service.
Ouderen reizen 202e Seger Abels Maartje van Randwijk
Media en de massa.
Zwembadcomplex De Bosselaar naar een hoger niveau
GROEP 7 Leon, Dayzer & Soraya. De opdrachtgever Het ministerie van volksgezondheid, welzijn en sport Zij richten zich op: volksgezondheid, overgewicht,
Programma Opening door Tilly Film Shift Happens Presentatie Visie op Slim Fit Stelling bespreken met behulp van de gekleurde hoeden Film van Slim Fit op.
Wat is FB? FB staat voor FlashBack FB gaat programma’s van vroeger uitzenden FB is commercieel FB is een B.V.
Een online dagboek van en door de groep.
Als zelfstandig wonen niet meer kan
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Middelen voor je buurtproject 28 maart Sessie 2.
Tumbador vzw.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
# Voor alle kernen, bedrijventerreinen en buitengebieden Glasvezel voor het hele Land van Cuijk Stand van zaken 14 oktober 2015 Velp 1.
Reclame Masters | Ik en reclame!
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Erfgoed connectie Utrecht Verjonging vrijwilligers.
Werken met het talent van de stagiair. 1.Voorstellen 2.Interne analyse van verschillende taken afdelingen 3.Eigenschappen /compententies taken 4.Sollicitatie.
Niet- confessionele Zedenleer. Wat is Niet- confessionele Zedenleer? (NCZ) = Zedenleer, maar niet gebaseerd op geloof, niet zomaar iets als waar aannemen.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Armoede in Nederland Kerklijke Noodfondsen
Zelfstandig vanuit Werkloosheid
Voor een optimale ontwikkeling van kinderen
Themaweek sport en bewegen
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Vmbo 2 economie Ben jij een kritische koper ?
Klas: Mentor:.
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Transcript van de presentatie:

Viktor Wieme, Kimberly Camus, Kelsey Vermeulen Medihulp Viktor Wieme, Kimberly Camus, Kelsey Vermeulen

Identiteit van de organisatie Wie zijn we: Be one Doelgroep: Bedrijven Klantgericht, doeltreffend, creatief Soort evenement: Bedrijfsevenement Personeel ziekenhuizen en rusthuizen + supporters

Huisstijl Naam: Be one Lettertype: Tw Cen MT Kleur: Donkergeel - Lichtoranje

Levensvreugde, energie, kracht Logo Levensvreugde, energie, kracht

Uw teambuilding, onze uitdaging! Baseline Uw teambuilding, onze uitdaging!

Drukwerk

Communicatieplan Zie Word-document

Opdrachtgever Pieter Verplancke Wat wil hij? -    Nieuwe ideeën -    Nieuwe opdrachten -    De spelshow in een nieuw kleedje steken -    Jeugdige inbreng in het concept -    Vermodernisering van de powerpoint en dergelijke

Wat willen wij? Voldoende inbreng in het project Het project nieuw leven inblazen

Mogelijkheden tot extra budget Inschrijvingsgeld Sponsoring Inzamelgeld van eventuele opdrachten

Regio afbakenen Groot Kortrijk Ziekenhuizen Rusthuizen

Doelgroep analyse Zowel mannen als vrouwen Sociale klasse: middenklasse Normaal inkomen Goedkope evenementen Gemiddelde tot hoge opleiding Jargon van verpleegkundigen: injectie, MR-scan, …

Doelgroep analyse Leeftijdscyclus 23 tot 65-jarigen Invloed leeftijd op koopgedrag Moeilijk te bepalen door grote leeftijdscategorie Burgerlijke stand Alleenstaand of gehuwd Kinderen Hangt af van de leeftijd van de ouders Beroepsactief in de verplegende sector

Doelgroep analyse Koopgedrag Vrijetijdsbesteding Trouw aan bepaalde supermarkten Aldi, Delhaize, Lidl, Colruyt, … Vrijetijdsbesteding Tijd met kinderen doorbrengen Reizen Shoppen Cinema Sport

Doelgroep analyse Favoriete tv-programma’s Nieuws, Spoed, Familie, Thuis, NCIS, … Welke communicatie zal doelgroep opmerken? Tv-spots, reclame in de krant, reclame op de radio, …

Soort evenement Ludieke spelshow Teambuilding

Voordelen Mensen leren kennen Meer sociaal contact tussen collega’s Kennismaking met de partners Geld gaat naar goede doelen Ontspannende avond Weg van de stress Teambuilding

Mediakanalen Website Nieuwsbrief ziekenhuizen en rusthuizen Uitnodigingen via mail