Alpe d’Huzes+1: Opgeven is géén optie!

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
©tv. Cultureel Jongeren Paspoort Cultureel Jongeren Paspoort
Advertisements

17 mei 2009 Solar Days open dag. Energieverbruik huishouden.
Opiniepeilingen over politiek: enkele vaststellingen Jaak Billiet CeSO.
Veiling 3 juni 2012 Veilingmeester dhr. F. Baerveldt Opbrengst t.b.v. inventaris nieuwe clubhuis en terras.
Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
Duizenden mensen in de zorg zetten zich in 26 JUNI CHANGE DAY NEDERLAND Iedere dag staan er duizenden mensen in de zorg klaar om anderen te helpen. Zij.
Alpe D’HuZes 2013 Timo’s Dream Team OLV Breda Silvian Diepstraten
Je eigen online actiepagina voor UNICEF. Wat hebben deze events gemeen?
Trainingsbijeenkomst 15 december Gastheer Agenda • Websites BIG Challenge en Alpe d’HuZes • Sponsorwerving • T-shirts • Accommodatie Alpe d’Huez.
Welkom allemaal!.
Benzineprijs Hallo, Ik heb gehoord, dat de benzineprijs binnenkort kan komen op Euro 2,00.
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
Inhoud 1.Doel 2.Wetenschap versus Marketing 3.Het ABC van de menselijke motivatie 4.De campagne (6-stappenplan) 5.Cijfers.
Hoeveel weet jij over de voetbalclub
Veiling 3 juni 2012 Veilingmeester dhr. F. Baerveldt Opbrengst t.b.v. inventaris nieuwe clubhuis en terras.
Alpe d’HuZes Huh?....Wat is dat?.
VDH Autosport Presentatie 2014.
 100 bezoekers  300 euro ophalen voor het goede doel  Weinig medewerking van eventuele sponsoren  Zeer goede sfeer  Alle kosten terug verdienen 
The Growlers 7 April. Wie, Wat, Waar? The Growlers Optreden Paradiso Kleine Zaal (A’dam) 9Euro 19:00u.
De omgekeerde wereld 31 januari 2008 Dinand Jansen.
Inhoud: Introductie Storytelling Case Vragen. Storytelling in werving & selectie Jeroen van Eck Doom&Dickson 24 april 2008.
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb Websites maken in Word les 2.
Wie is Peter Heij? Donderdag 6 juni Wandelen in de Alpen, of...
Varkens Vandaag Het echte verhaal in de media. Zo maar wat voorbeelden John van Paassen, varkenshouder in Deurne.
Citymarketing Hilversum 2006
1.
PR & Communicatie BIG Challenge 2014
New Landscaping 2020 © Een zoektocht naar de realiteit van overmorgen Het recht om te dromen Realiseer deze met alle energie Blijf er in geloven en werk.
Evenementenorganisatie
Teamcaptainbijeenkomst 10 februari Gastheer.
BIG Challenge 2014.
Spreekbeurt over BIG Challenge.
BIG Challenge-bijeenkomst
BIG Challenge-bijeenkomst 17 februari Nieuws 19de team BIG Challenge: Dutch Poultry Centre BIG Challenge 2014: 152 deelnemers!!
Workshop Sponsorwerven. Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk.
Het Noordik Alpe d’Huzes
Henriëtte Sperling, 12 december 2014
2014 Realistischer dan ooit!. Waarom? Asielhonden: -Gemiddeld verblijf 45 dagen -Kennels -Uitlaten vrijwilligers -Saai/ stress -Energie die niet geuit.
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
NATIONAAL REGENBOOG EVENEMENT
G van der Meer, sportarts SMC Tilburg 2006 Alpe d’HuZes Climb 2 Raise.
Wandelen voor Water is een kindergerichte campagne die elk jaar plaatsvindt in de week rondom de VN World Water Day, op 22 maart. Dit jaar op woensdagochtend.
B EZOEK EEN GOEDE DOELEN EVENEMENT Werk minimaal 4 uur actief mee.
Jan Jansen in 1968: eerste Nederlandse winnaar
Ik doe mee! Samen geld inzamelen voor de strijd tegen kanker
Welkom Techniekmanifestatie Game On en 25 mei 2011 Evenementenhal Gorinchem.
FILMPJE : Where the streets have no name Helpt Direct Ver weg, maar ook om de hoek.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Rabobank Noord-Kennemerland 1 De Rabobank benadering van sponsoring Presentatie voor Sportraad Bergen, 25 maart 2015.
Alpe d’HuZus Alpe d’HuZus Woensdag 1 juni 2016 Voor iedereen die ook één keertje de berg op wil. Fietsend, wandelend of hardlopend Bedoeld voor.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Alpe d’Huzes: Opgeven is geen optie!. 21 bochten21 bochten Grote trekpleister voor wielertoeristenGrote trekpleister voor wielertoeristen Alpe d’HuZes:
Kanker en werk Inzetten op werkbehoud Tips & tricks.
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
Achtergrond Wat hebben we geleerd uit de bevraging van de handelaars:
Alpe d’HuZus 2017.
L Le Mont Ventoux x klikken en ga verder.
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
Alpe d’HuZus 2019.
Buitenlands kamp 2019 Tonca’s.
Team Maasdriel Opgeven is geen optie
Team Maasdriel Opgeven is geen optie
Alpe d’ Huzes 2018 Foppe van Berkel.
Jouw verhaal over antibioticaresistentie
KWF Kankerbestrijding is nodig
Welkom! Vandaag ga ik jullie iets vertellen over kanker. De reden dat ik mijn spreekbeurt over kanker houd is dat [reden toevoegen]. [Eventueel een foto.
BIG Challenge CEO-event
Transcript van de presentatie:

Alpe d’Huzes+1: Opgeven is géén optie!

De Alpe d’Huez... De legendarische Berg uit de Tour De France; Les 21 lacets: 21 bochten; Grote trekpleister voor wielertoeristen.

De Hollandse berg uit de Tour: Overwinningen van: Kuiper, Zoetemelk, Winnen, Rooks en Theunissen: Altijd veel Hollanders op de berg tijdens de Touretappe

Berg van grote kampioenen: Coppi, Hinault, Pantani en Lance Armstrong.

Wat is de Alpe d’HuZes? Op 06/06/2006 6 keer de Alpe d’Huez op fietsen: 6 x 1111 = 6666 meter hoogteverschil; Een uit de hand gelopen grap; Voor het goede doel: KWF Kankerbestrijding.

6 juni 2006: D-day! Afzien van vroeg tot laat

Aan het einde van de dag: Emotioneel weerzien op de Alpe 61 van de 66 deelnemers halen het! Snelste deelnemer: Laura Verhoeven 10.000 Kilocalorieën verbrand!

Het eindresultaat: Op 6 juni: 300.000 Euro... De grootste particuliere inzamelingsactie voor KWF Kankerbestrijding ooit! Geldoverdracht op 12 oktober: Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis: In totaal 370.000 Euro ingezameld! Boek: Alpe d’Huzes, te koop voor 10 Euro

De ingrediënten van een geslaagde actie: Spontaan idee, eigen initiatief Bekend goed doel (KWF) Idiote uitdaging (lukt je toch niet...) Bekende berg, veel uitstraling Ambassadeur met een verhaal (Peter) Grote namen...

Dit jaar weer? Alpe d’HuZes + 1 (Bonus) Nieuwe actie, 77 deelnemers: 70 solo en 7 teams Betere communicatie Grotere opbrengst?... Opgeven is geen optie!

Communicatie rond Alpe d’HuZes: Sponsorwerving Comité van aanbeveling Via-via communicatie (evenementen, websites) Free publicity: Kranten (AD, Telegraaf), TV Perscontacten via PR-bureau (BM) Shirts gesigneerd door Eddy Merckx en Joop Zoetemelkt Acties: (ploegenpresentatie, veiling)

Waarom sponsoren? Uniek evenement; Veel bekendheid en media-aandacht (TV); Aansprekende deelnemers en estafette-teams, bekend en onbekend; Bewezen succes; 100% van de opbrengst gaat naar KWF! 100% aftrekbaar...

Want... Opgeven is géén optie!