En professioneel handelen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Advertisements

Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Engagement MEDMEC 04 Les 8 Welkomstwoord Voor CMI-MEDIA 1.
Les 7 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk = keuze keuze.
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit.
ENGAGEMENT MEDMEC 04 Les 5. Weekplanning Lesweek 1: Urban Studio Lesweek 2: Kick off en spelopdracht deel l Lesweek 3: hoorcollege gaming, geen lessen.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Identiteit MedMec02 les 5 Mail: Wiki: vakgroep: Media en.
Media en Creativiteit MEDMEC01 Roelof de Vries Les 6.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 04 Les 7 Engagement MEDMEC 04 Les 7.
Media en creativiteit Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
MEDMEC Les 4 Per groepje van 4 studenten: Feedback opdracht 1.2 bespreken schetsen categorie 1 Keuze bekend maken categorie 2 Ontwerpproces bespreken.
Toelichting module: Les schema per week
Het einde in zicht! En de klok tikt door!. 4LWT: dhr. A.J. Wouda 4.1B: dhr. B. de Haan 4.2B: mevr. T. vd Brug 4.1K: Mevr. Tj. Kamstra 4.1Gl: Dhr. J. Roosdorp.
les 12 - tekstplan, wikispaces
MedMec01-2 Les schema per week
Stagebegeleiding Bijeenkomst 3 Blok 2.
Jij en de wereld om je heen
Wees scherper dan je mes
Onze doelen en visie in beeld
Werkvormen in de klas Onderwijsassistent Leerjaar 2 Periode 3, week 1
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Module ‘Ouderbetrokkenheid’ AD opleiding ‘Pedagogisch educatief medewerker’ Week 1 Pascal van Schajik
VVR302 SLC42R3 Marcel de Voogd 8 februari  Opdracht(en)  Ieder blok een gesprek: (planning einde van deze bijeenkomst)  Procesadvisering  Onderhandelen.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Taalbeheersing Rotterdam, 26 augustus 2011.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 2 Werkcollege 1 kwartaal 2 Corstin Dieterich L
Hafida El-Gharbaoui
Stagebegeleider: Johan v.d. Sloot Datum: 28 oktober 24 sept Bijeenkomst 2.
Psychologieles 8 lesweek 8 Psychische stoornissen/problemen 2.0.
Studieloopbaancoaching
Waarnemen en Regeling  Expert groepen opdracht..
Onderzoek doen Een complexe (maar uitdagende) klus!
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 11. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Wat vonden jullie ervan?
1 Stagevoorlichting Schooljaar Anouk Boog.
Neem de tijd… Sara Bloemers Heike Wisse. Programma Voorstellen in groepjes Grondhouding Achtergrond en NTS Een aantal patiënten melden zich… Wat ga je.
Startbijeenkomst 17 mei  Vaardigheden (vak-, onderzoeks-, samenwerkings-, plannen)  Verdieping in vak  Combinatiecijfer: maatschappijleer 1/2.
Spreekbeurt in groep 8 Hoe pak je het aan?.
Professionele ontwikkeling
Passend onderwijs.
Les 1: Introductie Marketing
Marlon de Wilde | 9 februari 2017
Ontwikkelingspsychologie 1.1 Periode 1. Les 1 Introductie
Blik op de toekomst.
Project Pilot Omgevingsplan in klare (digi) taal
23 november 2017 bijeenkomst 2; wpl1 RijnIJssel, Utrechtsestraat, Arnhem Jacqueline van der Zee en Jacques de Goede.
Les 1 7 Mei Werkveldoriëntatie Les 1 7 Mei 2018
E-health domotica E-learning
Gedragsproblemen en stoornissen
Gedragsproblemen en stoornissen
Gedragsproblemen en stoornissen
E health, Domotica en E-learning
Je eigen omgeving in beeld
E-health en Domotica Les 5.
ADL Les 1.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
ADL Les 1.
Doel van oefening - het klinkt als en lijkt op
En professioneel handelen
ontwikkelingspsychologie
Marlon de Wilde en Kim Maas | september 2019
Transcript van de presentatie:

En professioneel handelen Psychiatrie de basis. En professioneel handelen

Planning Datum Les: 10 mei 2019 1: Uitleg over de periode, kennisinformatie en eerste brainstorm sessie 17 mei 2019 2: kennisinformatie en brainstormen. 24 mei 2019 3: Kennisinformatie en vorm geven aan eindopdracht. 31 mei 2019 VRIJ: Dag na Hemelvaartsdag. 7 juni 2019 Examenweek, lessen vervallen. 14 Juni 2019 4: ideeën pitchen aan de klas, tips vragen aan de klas. Vorm geven aan eindopdracht. 21 Juni 2019 6: Eindopdracht afronden, presentatie van eindopdracht maken en reflectieverslag maken. (Afstudeerproject markt!) 28 Juni 2019 7: eind presentaties, bezig met reflectieverslag. 5 juli 2019 8: eind presentaties, bezig met reflectieverslag en inleveren eind vd les. 12 juli 2019 9: bufferweek. Planning

Datum Les: Planning supervisie: 10 mei 2019 1: Uitleg over de periode, kennisinformatie en eerste brainstorm sessie   17 mei 2019 2: kennisinformatie en brainstormen. 11.15 – 11.30: 11.30 – 11.45: 11.45 – 12.00: 12.00 – 12.15: 24 mei 2019 3: Kennisinformatie en vorm geven aan eindopdracht. 11.15 – 11.30: 11.30 – 11.45: 11.45 – 12.00: 12.00 – 12.15: 31 mei 2019 VRIJ: Dag na Hemelvaartsdag. -------------------------------------------------------- 7 juni 2019 Examenweek, lessen vervallen. 14 Juni 2019 4: ideeën pitchen aan de klas, tips vragen aan de klas. Vorm geven aan eindopdracht. 11.30 – 11.40: 11.40 – 11.50: 11.50 – 12.00: 12.00 – 12.10: 21 Juni 2019 6: Eindopdracht afronden, presentatie van eindopdracht maken en reflectieverslag maken. (Afstudeerproject markt!) 28 Juni 2019 7: eind presentaties, bezig met reflectieverslag. 5 juli 2019 8: eind presentaties, bezig met reflectieverslag en inleveren eind vd les. 12 juli 2019 9: bufferweek. Je maakt zelf een afspraak op de planning Mogelijke tijden staan op de planning. Vol = Vol

1. Ontwikkelt minimaal 2 leerdoelen in zijn/haar groepje voor de groep, die passend zijn bij samenwerken en passend zijn bij het vak psychiatrie de basis. 2. De studenten kunnen benoemen wat hun hulpvraag is tijdens het vak psychiatrie de basis. 3. Studenten plannen zelf hun coaching gesprek/ intervisiegesprek om feedback te krijgen als dat nodig is. 4. De studenten kunnen psychische stoornissen onderzoeken die ze in de praktijk tegenkomen. 5. de student verdiept zich in één van de gekozen psychiatrische stoornis. Leerdoelen voor de les

Eindopdracht ??Presentatie?? en reflectieverslag: Laat de klas ervaren hoe het is om een psychische aandoening uit de DSM 5 te hebben en geef aan hoe je hier als professional mee om kan gaan in jou werkgebied. Hoe het zou kunnen zijn om een psychische aandoening uit de DSM5 te hebben   Onderwerpen en keuzemogelijkheden : Psychose Schizofrenie Gedragsstoornissen stemmingsstoornissen

Gebruik papier! Schrijf alle ideen op! Wat lijkt je interessant?

1. Groepsleerdoel opstellen. 2 1. Groepsleerdoel opstellen. 2. Brainstormen over jullie eindproduct (schrijf alles op een mindmap) en geef het een richting