En wat opdrachten bespreken

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samenstellen van twee krachten
Advertisements

Opdracht 1 De lengte van Fres is 5,00 cm ^ 4,00 cm = 80 N ^
Nieuwsbegrip Doel van deze les:
Opgave blok 3 les 9 opg 2 opdrachtenboek.  Regel 1: Hoeveel heb ik te verdelen?  Trek de twee bekende getallen van elkaar af.  Vind je het lastig om.
Basisstof 9: Variatie in lengte en gewicht
Hoofdstuk 6 Grafieken en formules
Lineaire formules Voorbeelden “non”-voorbeelden.
Vergelijkingen oplossen
Hoofdstuk 6 Allerlei verbanden.
Oppervlakte en inhoud.
Exponentiele verbanden En wat opdrachten uit het huiswerk.
Aardrijkskunde Gesteente op aarde.
Thema 1. Inleiding in de biologie.
Township  Maken van een huis.  Arme zwarte bevolking  Huis in de township  Vooraanzicht van het huis  Plattegrond van het huis  Bewoners van het.
Thema 1. Inleiding in de biologie.
Workshop C verhouding van inhoud, lengte en oppervlakte &
Gecijferdheid 2 (Meten 1 – ME144X) week 4
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Verschillende grafieken en formules
Nieuw Begin NIEUW LEVEN. DOEL VAN DE LES: - De leerlingen kunnen het thema geboorte koppelen aan het thema nieuw begin. - De leerlingen weten de verschillende.
Rob Goossens De Werkomschrijving.
Grafieken in de natuurkunde Ga verder Dia’s worden stap voor stap automatisch ingevuld Ga verder Pas als rechtsonder verschijnt, klik dan voor de volgende.
WOORDEN 2.7 HOMONIEMEN. WAT GAAN WE DEZE LES LEREN? 1.De betekenis van de leerwoorden in deze paragraaf. 2.Wat homoniemen zijn.
Woordenschat Letterlijk en figuurlijk taalgebruik.
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Kwaliteitszorg
Griekse leenwoorden samenstelling en afleiding
Creatief schrijven.
Soorten poëzie enjambement
1 VMBO-KGT deel Grafieken tekenen 1 1.
1 VMBO BK deel Grafiek Grafiek tekenen 1 1.
Exponentiele verbanden
Welkom bij de educatieve info!
Les 5 Vermenigvuldigen en delen
Cursus 1.1 Werken met Kaarten Klas 1 BK Lesweek 2
TF GRAFIEKEN TEKENEN : Oefening
6.4 Verhoudingstabel en grafiek Verhoudingstabel en grafiek
2.1 Oplossen met grafieken Oplossen met grafieken
Van grafiek naar formule
Rekenen Meten en Meetkunde 2f Les 3 Omtrek, oppervlakte en inhoud
‘Ieder kind is een kunstenaar
Leerjaar 3 Nask1 H1 §1 krachten herkennen.
H1 §4 krachten in werktuigen
NSCCT Instructie groep 7
Hoe maak ik een goede samenvatting?
Informatieve teksten, interviewverslag
Vergelijkingen oplossen
Kan je zelf een geschikte schaalverdeling maken
Onderzoek Basisstof 6.
Welke diagrammen er zijn
2 vmbo-t/havo Samenvatting Hoofdstuk 1 (vmbo-T)
Kan je zelf een geschikte schaalverdeling maken
3 vmbo-KGT Samenvatting Hoofdstuk 10
Van alle markten thuis Perron 1 – les 2.
Lengte en afstand Lengte en afstand Lengte en afstand © André Snijers.
opdrachtkaart opdrachtkaart wat ga je doen? wat ga je doen? stap 1:
Stappenplan werkwoordspelling
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
Voorkennis Wiskunde Les 4 Hoofdstuk 1: §1.1 t/m 1.3.
Voorkennis Wiskunde Les 5 Hoofdstuk 1: §1.4 en 1.5.
Landschappen en klimaten
Hoofdstuk 2: wat weet jij?
NSCCT Instructie groep 7
De gehele getallen op een getallenas en in een assenstelsel
Kom maar op…. Ik zal je laten zien hoe slim ik ben…
En oppervlakte van ruimtefiguren
Allerlei opdrachten uit het huiswerk met verhoudingstabellen
Thema 1. Inleiding in de biologie.
Hoofdstuk 20 Grafieken en tabellen. Hoofdstuk 20 Grafieken en tabellen.
Transcript van de presentatie:

En wat opdrachten bespreken Grafieken tekenen En wat opdrachten bespreken

– 0,15

– 0,15 – 0,15

15,95 – 0,15 – 0,15

15,95 – 0,15 – 0,15 – 0,15

15,95 ????? – 0,15 – 0,15

15,95 + 0,15 – 0,15 – 0,15

16,40 15,95 + 0,15 – 0,15 – 0,15

16,40 15,95 + 0,15 + 0,15 – 0,15 – 0,15

16,55 16,40 15,95 + 0,15 + 0,15 – 0,15 – 0,15

232

232 238

232 238 244

232 238 244 250 256 262 268

232 238 244 250 256 262 268 + € 6

Nu vanuit een tabel of verhaal naar een grafiek in een assenstelsel Pfoe wat een moeilijke woorden allemaal…

30

30

30 Er moet 30 cm opbranden…. 6 cm per uur…

30 Er moet 30 cm opbranden…. 6 cm per uur… 6 x 5 = 30 DUS NA 5 UUR!!!

30 Er moet 30 cm opbranden…. 6 cm per uur… 6 x 5 = 30 DUS NA 5 UUR!!! 5

30 +5 +1 5

30 +5 +1 5

30 30 25 +5 +1 5 20 15 10 5

30 30 25 +5 +1 5 20 15 10 5 1 2 3 4 5

30 30 25 +5 +1 5 20 15 10 5 1 2 3 4 5

30 30 25 +5 +1 5 20 15 10 5 1 2 3 4 5

30 30 25 +5 +1 5 20 15 10 5 1 2 3 4 5

30 30 25 +5 +1 5 20 15 10 5 1 2 3 4 5

Lengte kaars in cm 30 30 25 +5 +1 5 20 15 10 5 1 2 3 4 5

Lengte kaars in cm 30 30 25 +5 +1 5 20 15 10 5 Tijd in uren 1 2 3 4 5

Lees wel de gele stukjes goed door Maak 21 t/m 28 Klaar en nagekeken? Ga dan door met 29 t/m 38 Lees wel de gele stukjes goed door Lengte kaars in cm 30 30 25 +5 +1 5 20 15 10 5 Tijd in uren 1 2 3 4 5

20

20 25

20 25 30

20 25 30 35 40 45 50 55 60

20 25 30 35 40 45 50 55 60

20 25 30 35 40 45 50 55 60

20 25 30 35 40 45 50 55 60

20 25 30 35 40 45 50 55 60

20 25 30 35 40 45 50 55 60

20 25 30 35 40 45 50 55 60

Lees wel de gele stukjes goed door Maak 21 t/m 28 Klaar en nagekeken? Ga dan door met 29 t/m 38 Lees wel de gele stukjes goed door Lengte kaars in cm 30 30 25 +5 +1 5 20 15 10 5 Tijd in uren 1 2 3 4 5