Workshop sociale media door Jeroen voor ‘t Hekke (Stronglife) en Jan Willem Janse (MissieNederland)
Waarom deze workshop? Vertel eens…
Er is niets nieuws onder de zon Uitgangspunten
Een verlengstuk, geen vervanging Uitgangspunten
Past het bij je? Uitgangspunten
Wat is je doel? Activiteiten promoten Relatie met tieners opbouwen Online aanwezig zijn (als influencer)
Activiteiten promoten Wat is je doel?
Casus: Week van Gebed Whatsappteksten, Insta-stories en YouTube-video’s Persoonlijk contact via jeugdleiders (maar ook ouders)
Relaties opbouwen Wat is je doel?
Ongeschreven Instagram-regels Tag bij de ogen: dan betekent degene veel voor je Tag bij de mond: vriend of vriendin Tag in de hoek: wel aardig, maar niet (heel) close Het aantal comments dat je geeft zegt iets over de band tussen de personen Meisjes reageren vaak met: “je bent zo knap, je moet model worden, I love you” Jongens reageren vaak met: “broer, strijder, warrior, held” Blauw of geel hartje: vriendschap; rood hartje: liefde
Influencerschap Wat is je doel?
Influencerschap Liever minder vaak en goed, dan inconsistent Liever minder platformen en goed, dan allemaal En ook hier: ongeschreven regels leren kennen
Aan de slag
Hootsuite.com Hootsuite Android & iOS
Story Cutter for Instagram Android CutStory for Instagram Stories iPhone Repost for Instagram Android & iOS