SO bespreken: wat was moeilijk?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET CSE NEDERLANDS. Je spreekt toch al jaren
Advertisements

Jongeren blijken vaak wel te weten wat gezond is, maar het ook uitvoeren is een volgende stap. We maken namelijk de hele dag door keuzes en worden continue.
Sollicitatiegesprek.
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Wonen in Nederland § 2.2 Leven met water.
Nieuwsbegrip Doel van deze les:
Nieuwsbegrip Doel van deze les:
Het bos van Nieuw Wulven
Leswijzer Nieuwsbegrip
Het leven geeft te denken
H3. Communicatie Gesprekstechnieken.
Presentatie Bijeenkomst 4
Vraag de leerlingen om tijdens de lessen aantekeningen te maken.
Voorbereiding toets Wat gaan we doen vandaag? Theorie Zelf aan de slag Elkaar toetsen.
3 havo Klimaatverandering § 3
Het perspectief van de oudere
De leerlingenraa d Laat je stem horen!.
Lezen: doe het goed voor
Communicatie 2 – kw 2 Les 4.
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Keuzevak Effectieve Verslavingspreventie
Coach Academy Module Persoonlijk 1 Ciska, Bart en Johan.
Waarom? Je hebt ontdekt wat je interesses zijn. Behalve dat het van belang is dat je doet wat je leuk vindt, is het ook belangrijk om te doen waar.
CONCEPT CHECKS & FAST FEEDBACK
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
KINDERMISHANDELING Jaarlijks worden worden er kinderen mishandeld in Nederland. Dat zijn er heel veel en het kan zomaar zo zijn dat dit iemand.
Training Papegaaien. Inhoud Verwachtingen t.a.v. de training Inzicht + handelen Beelden bekijken Oefenen en ervaren Aansluiten WVTTK Vragen?
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
Quiz kampioen Beantwoord je de vragen goed dan ga je voor goud, maar gaat er één fout dan ben je alles kwijt!!!
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
CONTEXT VAN EEN PROJECT Waarom en waarvoor doen we het?
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Gesprekstechnieken Hoofdstuk 17 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk
Moleculen Mo eculen Les 5 Zoek het uit! deel 1.
Genocides.
LOB zeven stappen naar succes
Vragen, wat voor vragen?.
Aardrijkskunde Introductie
BB - Theorie Donderdag 10 november.
Slecht nieuws meedelen
Voeren en verzorgen Blok 2, Paard en ezel.
Onderzoekend leren Wat gebeurt er in een onderzoekend-leren-klas?
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Hoofdstuk 1 Communicatie in de winkel
Oorcheck op het mbo 5 Over Gehoor & gehoorschade
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Oorcheck op het mbo 4 Over Gehoor & gehoorschade
Oorcheck op het mbo 8 Over Gehoor & gehoorschade
Oorcheck op het mbo 1 Over gehoor en gehoorschade
Iedereen heeft z’n eigen locker om
E-health domotica E-learning
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Omgaan met verschillen
Omgaan met verschillen
HOE KOMT EEN IDEE IN JE HOOFD?
Les 3: regels en afspraken met de klas
IS EEN WALVIS WEL EENS BANG IN HET DONKER? LES 7 : DIEPSTE PLEK.
Les 4: iedereen is anders
Workshop duikcomputers
Erosie en Sedimentatie
Welkom!.
Hoofdstuk 2: Wat vind jij en wat weet jij?
Hoofdstuk 2 Paragraaf 3 Blz. 28 / 29.
De Geo 2 – Vmbo-T/Havo Hoofdstuk 3 – §3: Rivieren van ijs Eline Lems
Kritiek geven en krijgen
Project gamemarket Les 1.
Laat de vragen eerst even aan de docent zien!!
volgende bladzijde terug
Observeren Les 7.
Wat leer je allemaal op school?
Transcript van de presentatie:

SO bespreken: wat was moeilijk?

Wat gaan we doen? Bespreken van het SO Ophelderen: wat was er moeilijk Nadenken: hoé gaan we leren voor de toets? Gezamenlijke afsluiting

Bespreken van het SO Bekijk de vragen Luister naar de antwoorden Denk na: waarom had je dit antwoord wel/niet goed? Concentreer je en wees serieus!

Nabespreken Heb je het cijfer dat je had verwacht? Wat had je nog beter kunnen doen in je voorbereiding? Wat ging al heel goed? Hoe ga je leren voor de eindtoets?

Rivieren: omgang met water Bekijk het filmpje en beantwoord de volgende vragen op papier: 1) Waardoor stijgt het water steeds sneller? 2) Welke oplossingen worden hiervoor genoemd? 3) Welke oplossingen kan jij zelf bedenken? http://www.schooltv.nl/video/overstromingen-voorkomen-ruimte-voor-de-rivier/#q=rivieren