Verkoop Het verkoopgesprek.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Nivo 2 Kerntaak 2 Bladzijde 21
Advertisements

Welkom bij de 4e workshop over:
Derving Niveau 2 Kerntaak 3 Blz. 67.
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
De Krullevaar Wat is een goede school ?.
2.3 Vreemde valuta.
4. Verantwoordelijkheden en voorbereiding Verantwoordelijkheden van de verkoper  = verkopen = vaststellen behoefte, presenteren, demonstreren,
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Verkopen en kassa H2 Verkoopgesprekken Ondernemer detailhandel.
HS 3 Het verkoopgesprek.
HOE DOE IK EEN SUCCESVOLLE DEBRIEFING NA MIJN MYSTERY VISIT? Global Mystery Customer Research.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen
Communicatie 2 – kw 2 Les 3. Wat gaan we doen? Herhaling vorige week Feiteninterview Stagegesprekken Opdracht voor volgende week.
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen systeem in verkoop
Communicatie 2 – kw 2 Les 2. Wat gaan we doen? Korte herhaling van vorige week. Het kennismakingsgesprek Casussen uit je stage Afsluiting van de les:
3HA1b CSV: afdeling Handel & Administratie ROC A12: opleiding Verkoper en Logistiek medewerker.
Verkoop Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Verkoop en advies Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 4 Voorraadbeheer en bestellen.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Kosten ► Omzet ► Verkoopprijs ► Afzet ► Exploitatiekosten.
Introductie Het verkoopgesprek 3.1 Fasen van het verkoopgesprek.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Communicatie 7e les.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Samenwerken en communicatie
Hoofdstuk 4 Afrekensysteem en geldbeheer
Verkoopt en handelt verkoop af
Hoofdstuk 4 Rechtssysteem in Nederland
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Hoofdstuk 2 Inkoopbeleid
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Gesprekstechnieken Les 3.
Leidinggeven voor eerste verkoper
Presentatie en marketing
Verkoopcijfers Hoofdstuk 1 Handel.
Hoofdstuk 2 Rechten en plichten
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 7 Verbetering aanbod en winkelpresentatie
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Goederenstroom en voorraadbeheer
Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling
De supermarktmedewerker
Hoofdstuk 3 Inkoopwaarde van de omzet
De supermarktmedewerker
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
Verkoopt en handelt verkoop af
Verkoop Verkoop afhandelen.
Verkoop Service.
waar / niet waar HET IS BELANGRIJK OM VEEL GELD TE VERDIENEN
Hoofdstuk 6: Gesprekken met medewerkers
Bedrijfsadministratie
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
Hoofdstuk 7 Verkoopprognose
Hoofdstuk 4 Afrekensysteem en geldbeheer
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Hospitality en voorraadbeheer
Verkoop De klant.
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Transcript van de presentatie:

Verkoop Het verkoopgesprek

1 Hospitality 2 De klant 3 Het verkoopgesprek 4 Service 5 Verkoop afhandelen

Wat heb ik in de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren? Fasen van het verkoopgesprek.

Fasen van het verkoopgesprek

Fase 1: Ontvangen en begroeten Het verkoopgesprek Fase 1: Ontvangen en begroeten

Fase 2: Observeren Kijkgedrag en koopgedrag observeren Het verkoopgesprek Fase 2: Observeren Kijkgedrag en koopgedrag observeren Diefstal voorkomen.

Fase 3: Aanspreken en koopwens onderzoeken Het verkoopgesprek Fase 3: Aanspreken en koopwens onderzoeken Openingszin Inspringmoment Koopwensonderzoek.

Het verkoopgesprek Koopwensonderzoek Soorten vragen.

Het verkoopgesprek Koopwensonderzoek

Het verkoopgesprek Fase 4: Het gesprek

Het verkoopgesprek Adviseren Artikelverschillen verklaren.

Het verkoopgesprek Etiketten Productinformatie.

Het verkoopgesprek Koopsignalen Positief Negatief.

Het verkoopgesprek Fase 5: Afhandelen