Wat heb je nodig? Een idee en een fototoestel of digitale camera

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Advertisements

Stappenplan animaties maken
1 minuut film Korte scenes (5 / 6 seconde)
Welkom bij het vak ICT … Van Muhammet. Opdracht Straks krijg je 5 dia’s te zien waar je zelf in kan typen. Jij moet alleen typen en zelf plaatjes toevoegen.
Kleve, 26 mei 2010
Vergroting.
Wat maakt het leven zinvol?
Object-trouvé Voorwerpen die in de alledaagse
Lesgeven en begeleiden
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
MEDIA EN CREATIVITEIT MEDIA EN ONDERZOEK

Ideeen voor immersive spaces. Kan alle kanten op. Beklemmend
Opdracht 2 – Objecten in een ruimte.
Collage van fotokopieën
stappenplan klei-animaties maken mei 2006 P de Man - APS
Les 5. In beeld gevangen Haha ah. Doelen Na deze les: kunnen jullie overweg met een eenvoudig fotobewerkingsprogramma; hebben jullie je idee vormgegeven.
Spreekwoorden, de digitale fotocamera en PowerPoint
Waarom? Je hebt ontdekt wat je interesses zijn. Behalve dat het van belang is dat je doet wat je leuk vindt, is het ook belangrijk om te doen waar.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Klik om het opmaakprofiel van de modelondertitel te bewerken Wat is kunst?
Digitale portfolio´s Volgende. Waarom? Heb je ook niet zo vaak gehad dat een kind in de klas zoiets moois maakte dat je dacht, het is wel jammer als we.
Talent in Ontwikkeling
Haco Euromaster afkantbank Het invoeren van de tekening van de voet van de zonnewijzer in de besturing van de machine. Kijk naar de volgende dia voor.
We kunnen al via een bril informatie opvragen van de omgeving of iemand laten meekijken onze toekomst ga naar de volgende dia.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
doe de test. Eerlijk invullen.
Pokémon Go Mediabegrip week
Made by: Virtual reality De wereld om je heen Made by:
IJsster maken.
Werkgroep (Sig)natuur
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
Talent in Ontwikkeling
© UNIEK IN DE KLAS.
Vragenlijst ontwikkelt door TNO voor de groepen 7 en 8 in het PO
Songtekst in beeld   Muziek kan dienen om een boodschap te vertellen… vaak gaat dat door middel van songteksten. Met foto’s kun je een beeldend verhaal.
Luisteren naar de stilte
Wat heb je nodig? Schaar, lijm, computer en een printer.
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Krachtig communiceren t i e n t o p t i p s
volgende bladzijde terug
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Wat gaan we doen? 1. Introductie CKV 2. Opdracht kunstdossier 1.
voorbeeld volgende bladzijde terug
Laat de vragen eerst even aan de docent zien!!
voorbeeld volgende bladzijde terug
foto 1:(kasteel) foto 2: torenkamer foto 3: foto 4: Nummer t/m 24.
Foto 1:(appartementengebouw) balkon in vorm van schip Foto 2: foto 3:
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug Interviewen
volgende bladzijde terug
Klik hier voor voorbeeld vragen
Klik hier om verder te lezen
Wat heb je nodig? A3-tje, potlood, gum en materialen om in te kleuren.
volgende bladzijde terug
Wat heb je nodig? Tekenmateriaal.
voorbeeld volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug Wat heb je nodig?
voorbeeld volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Transcript van de presentatie:

Wat heb je nodig? Een idee en een fototoestel of digitale camera volgende bladzijde terug Scène maken en fotograferen Ben je voor CKV op pad geweest of ga je nog? Dan kun je deze kaart gebruiken als verwerking van je activiteit. Het maakt niet uit waar je naar toe bent geweest. Als je naar een toneelstuk bent geweest zet jij jezelf op het toneel. Heb je een beeld bekeken dan zet jij jezelf op dat beeld enz. Wat heb je nodig? Een idee en een fototoestel of digitale camera Wat ga je doen? Je gaat een mens op een zeer ongewone plaats zetten. Je maakt een iets wat als het waren niet kan. Je mag deze opdracht ook op de computer maken als je een beetje met een fotobewerkingsprogramma overweg kan. Hoe ga je te werk? 1) Afbeelding: 1 (zie volgende bladzijde) Fotografeer een mens: een klasgenoot, docent of familielid. Die persoon moet helemaal te zien zijn, van kop tot teen, geen voorwerpen op de voorgrond. 2) Afbeelding: 2 (zie volgende bladzijde) Plak de foto of een dun kartonnetje en knip deze uit. Als je op de computer werk scan je de foto in en knip je hem via een fotobewerkingsprogramma uit.  3) Afbeelding: 3 (zie volgende bladzijde) Plaats de foto in een nieuwe omgeving, waardoor er iets vreemds of iets grappigs ontstaat. Fotografeer deze scène en zorg ervoor dat je scherp stelt op de persoon. Verzin een situatie die je wilt uitbeelden. Spel met groot en klein. Een figuurtje in je hand, of bij een tube tandpasta geeft een heel ander effect dan datzelfde figuurtje tussen het speelgoed. Als de verhouding klopt, kun je speelgoedautootjes net echt laten lijken.

Scène maken en fotograferen terug Scène maken en fotograferen