Laatste les van Mr. Spakman

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
7.3: Trampolinebed of hangmat? Intro HC Opdracht HW + nakijken.
Advertisements

lengtematen en gewichtsmaten
Welkom.
om deze presentatie uit te voeren
Ik hou van Holland spel!.
Ik hou van Holland spel!.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
De pluriforme samenleving
Hoe ik paddenstoel word
DE WERELD IS STRAKS VAN ONS!!! AAN HET EINDE VAN DE WORKSHOP: Weet jij wat typerend is voor de generatie Z. Weet jij wat de generatie Z wil. Weet jij.
Tulpen tellen Dit is een voorbeeld van een les voor leraren die kinderen willen leren tellen, aan de hand van concreet materiaal. Doel: kinderen leren.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb Welkom les 3 Overzicht vorige les  Terugblik op wat we geleerd hebben  Uitwisselen van ervaringen  Behandelen.
Thema 2, week 1.5 Instructiestrategie samenwerkend leren en basisomgangsvormen 29 september 2014 Periode 1 KOP
Een enquête maken met Google Docs Je gaat leren hoe je een enquête kunt maken in Google Docs met een Formulier. De link kun je vespreiden zodat de vragenlijst.
B1 GOOGLE FORMS Lieven Vananderoye. Google Forms: Doelstellingen 1.Je kan een nieuw formulier aanmaken. 2.Je kan een verschillende vragen opstellen,
Invullen van de tevredenheidspeiling door leerlingen via het Ouderportaal (uitleg aan de ouders)
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
3. Waar denk je als eerste aan bij het woord “natuurkunde”? 2 a. Denk je al te weten welk profiel je gaat kiezen? Ja/nee.
Creatief schrijven. Programma -Inkomopdracht: elektriciteit -Opdracht 1: jouw ideale vakantiedag -Opdracht 2: verplaats je in een ander Wat gaan we leren?
Niet Schoolse Cognitieve Capaciteiten Test Groep 5.
Effecten van taal Onderzoek naar wat woorden, zinsconstructies en tekststructuren doen met de ontvanger.
wcTicEI5VUZaYnM1emM/ klik op de link: vraag 1: in welke landen vinden de meeste geboortes plaats ? vraag 2: in welke.
SVP op dezelfde plaats zitten als vorige keer s.v.p. Wat gaan wij doen? -De vorige les (ca. 5 min.) -Huiswerk bespreken (ca. 5 min.) -Meegebracht voorwerp.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Les cours de Français HB groep.
De vraag is je beste vriend
Beeldspraak: de vergelijking
Creatief schrijven.
Groep 5.
Groep 6.
Opdracht interview Doel
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Les 1 WAT IS PROGRAMMEREN?
Groep 7.
Groep 8.
‘In veilige handen’ Welkom en kennismaking
Toedienen meststoffen
opdrachtkaart opdrachtkaart wat ga je doen? wat ga je doen? stap 1:
Hoofdstuk 8 Licht Wat gaan we doen vandaag? Opening
Ontwikkelings-landen
SEL Les 1: kennismaking.
Groep 4.
Richting geven aan Teamontwikkeling
Social media Wat deel je wel en niet?.
Observeren rapporteren
Workshop duikcomputers
Paragraaf 3 Rivieren van ijs
Paragraaf 2: Toerisme & verkeer
Proeftoets Kruiswoordpuzzel.
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
De voordelen en nadelen van betaalmethodes
Hoofdstuk 3 Paragraaf 1: De Alpen.
Hoofdstuk 2 Paragraaf 3 Blz. 28 / 29.
Hoofdstuk 2: Wat vind jij en wat weet jij?
Landschappen en klimaten
Hoofdstuk 3 Paragraaf 1: De Alpen.
Hoofdstuk 2 Paragraaf 3 Blz. 28 / 29.
Hoofdstuk 3 Paragraaf 2: Toerisme.
Hoofdstuk 2: wat weet jij?
Paragraaf 3.3 Rivieren van ijs
Hoofdstuk 2 Paragraaf 2 Blz. 26 / 27 Overleven in de Woestijn.
HOOFDSTUK 5 Goniometrie Tangens.
Wat heb je nodig? Tekenmateriaal.
Sociale Vaardigheden.
Voorbeeld. Tijdens een SLB les heb ik mijn netwerk in kaart gebracht. Ik kwam er achter dat mijn netwerk niet zo heel groot is. Als ik kijk naar welke.
Transcript van de presentatie:

Laatste les van Mr. Spakman

Laatste les: wat gaan we doen? Vraag? Vinger omhoog! Laatste les: wat gaan we doen? Drie opties: jij mag kiezen! Daarna: enquête invullen. Als laatste: afsluiten en terugblik.

Optie 1: Geoguesser Je wordt ergens op de wereld ‘’gedropt’’. Vraag? Vinger omhoog! Je wordt ergens op de wereld ‘’gedropt’’. Jij moet achterhalen waar je bent! Hoe? Verkeersborden, auto’s, bergen, etc. De persoon die het dichtste bij het goede antwoord zit wint! Voor deze optie gebruik je de Chromebook

Optie 2: Radicalisering Vraag? Vinger omhoog! Optie 2: Radicalisering Waardoor ontstaat terrorisme? Wat kunnen we hier aan doen? Kan dit jouw ook overkomen? Leren over radicalisering en terrorisme vanuit een aardrijkskundige hoek! Gebruik hiervoor je Chromebook!

Vraag? Vinger omhoog! Optie 3: Puzzel! Oefen met de begrippen door middel van een woordpuzzel. Beschrijf en teken de begrippen! Deze optie is een goede voorbereiding op de volgende lessen!

Wat kies jij? Optie 1: leer de wereld kennen met Geoguessr Vraag? Vinger omhoog! Wat kies jij? Optie 1: leer de wereld kennen met Geoguessr Optie 2: radicalisering, wat is dat nou? Optie 3: Begrippenpuzzel!

Vraag? Vinger omhoog! Enquête! Waarom? Ik wordt er een betere leraar van en aardrijskunde een leuker vak! De vragenlijst is anoniem, vul deze dus eerlijk in! Klaar? Verder gaan met je opdracht! Typ de link over! http://www.survio.com/survey/d/G1O4Z1E9L9Q9U9I7B

Bedankt!