les twee TEC 3 muziek Week van de meertaligheid GVC.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
1. Spreek de woorden ritmisch uit op de muziek.
Advertisements

Bouwen doen we zo! Sjoerd & Remco Studenten van MBO – Bouwkunde niveau4.
Zingen Refrein Zing en speelt voor de Heer van ganser harte.
Welkom iPad of Laptop uit. Tassen tegen de achterwand s.v.p. Ga rustig zitten en wacht tot de les begint. Tafels staan opgestapeld, blaadje met pen ligt.
Van uitleggen leer je het meest
De overstap naar het voorgezet onderwijs!
7.3: Trampolinebed of hangmat? Intro HC Opdracht HW + nakijken.
Op bezoek in het Nationaal Park Lauwersmeer komen jullie met de groep naar Activiteitencentrum De Bosschuur bij Staatsbosbeheer te.
Sarah Nickmans Charlotte Verschuere 2Balo B
Ik hou van Holland spel!.
Ik hou van Holland spel!.
Allemaal Samen Ibo dessel. Fata & Morgana dagen jullie uit!!
Februari 2010 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
1.1: in de naam der wet Nakijken Intro HC Opdracht Opdracht bespreken
7.2: Geschiedenis van de verzorgingsstaat
1.3: Tand om tand of zachte hand
10.2: Geschiedenis van de pluriforme samenleving
Wees met elkaar een Geestrijke gemeente in Jezus’ naam
 Muzische vorming 1 Balo Les 6. 1 e semester: wat hebben we gedaan?  1 e semester  Zanglessen  Aanbieden – inzingen – verwerken  Bordplannen – prenten.
Muzische vorming Les 6 Vorige lessen Deze les
Britsh Music Experience - London. Opdracht Ga op zoek naar de succesfactor.
Kazou-lied “ZET JE SCHRAP”
Heer, ik kom hier om te twijfelen……… Seth Gaaikema
Hoofdstuk 2 Je eigen tijd.
Een onverwacht feest Les 2
Opstel schrijven.
1.3 Tand om tand of zachte hand Vergelijking Nakijken Intro HC Opdracht Opdracht bespreken Huiswerk.
Zingen Vers 1 Zie de zon, zie de maan, zie de sterren in hun baan,
Tijd van wereldoorlogen, Agenda Huiswerk vragen 6 t/m 8 pagina 272 New Deal Vragen 9 t/m 11 pagina 273 Opdracht omschrijving personen/begrippen.
“Reclame maken voor een eigen restaurant”.
Week 2 Docent: COMMUNICATIE. Huiswerk Opdracht 1 Hoe is het gegaan? Wat viel je op?
Shake Song Fort van de Verbeelding Bovenbouw Groep 7 en 8 (en soms ook groep 6)
2b1 Lesson Wat hebben we vorige les gedaan We hebben alle grammatica herhaalt van dit blok: De Present Simple De Past Simple Het werkwoord.
Werkwoorden en tijden van het werkwoord. Spoorboekje Oefening werkwoorden Uitleg werkwoorden Uitleg tijden Oefening tijden Wat gaan we leren? Jullie kunnen.
Nieuw Begin. Voorbeeld: Rosj Hasjana, het joods nieuwjaar De wisseling van de jaren en daarmee de jaartelling is niet bij alle culturen identiek. Volgens.
Informatieavond september Welkom  Kennismakingsronde  Weekindeling  Waarom een combinatiegroep?  Vriendenklas  Dagprogramma  Ontwikkelingsplannen.
Charpentier ( ) Te Deum Geleid luisteren © Pieter Seuren.
Quiz tops en tips groep 5 en 6. Tops en tips In deze les maakte je maatje een gedicht over de nacht. Dit stond in ‘Zo zit het!’: ZO ZIT HET! Hier let.
Zang Inzingen – Neuriën Tekst uit je hoofd leren Toonladders en Oefeningen Repertoir Omvang / bereik van je stem Jezelf begeleiden op een instrument.
WOORDEN 5.7 VERSTERKINGEN. WAT GAAN WE DEZE LES LEREN? 1.Herhaling: Wat een samenstelling is 2.Wat een versterking is van een bijvoeglijk naamwoord.
Welkom in deze kerkdienst Thema: ‘Een discipel van Jezus draagt het kruis’ zondag 14 mei 2017 – morgendienst voorganger: Ds. A. Vastenhoud.
Een beoordeling schrijven
RITME 1 De namen van de noten. re - je ne Achtste noten
Balans Jezus vertelt dat we stevig staan als we naar Zijn woorden luisteren en er ook wat mee doen. En dat we minder stevig staan als we alleen Zijn woorden.
Dans Mijn spreekbeurt gaat over dans.
Possessive forms of nouns
Vragen, wat voor vragen?.
Spelling woorden met lange klank
Wedekerend ww en vnw Wederkerig vnw
Onbepaald voornaamwoord
Meester Jaap is jarig.
Aantrekkelijk formuleren
Omschrijvingen en definities
Opdracht interview Doel
Gebedsboom Filippenzen 4:6
Ouderbijeenkomst.
Hoofdstuk 1 Meningen en argumenten
Direct les 8 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
H2 Hoe maken we keuzes?.
Direct les 8 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Direct les 8 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Insecten.
Les 2: Rekenen met procenten in dagelijkse situaties
Possessive forms of nouns
Vergelijkingen oplossen
hier jouw droom bewaard.
Kritiek geven en krijgen
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug Wat heb je nodig?
Transcript van de presentatie:

les twee TEC 3 muziek Week van de meertaligheid GVC

Ik deel de woorden uit en laat deze herkennen, dan aanduiden en rangschikken = opbouwen van de tekt en het weggeven van het lied

We gon nor iet Westvloms loisteren

Inspiratie: Kenji Minogue

Opdracht: Per 3 mag je naar buiten en omgevingsgeluiden noteren/tekenen/ memoriseren en kunnen reproduceren (20’). Minimum 3! Je zoekt een beat via youtube ‘instrumental beat’ en plaats hier je omgevingsgeluid op in een ‘loop’. Je noteert 3 zinnen in jullie eigen dialect Je zingt of rapt deze zinnen op de gegeven beat en met de omgevingsgeluiden – samen of apart Je herhaalt dit fragment Differentiatie: jullie zorgen voor een strofe en een refrein

Ukeleletime! Wat hoor je? Hoeveel mensen zingen er? Welke instrumenten hoor je? Waar zingen ze over? Hoe voelen zij zich? Hoe zou je de sfeer omschrijven?

Huiswerk: C G F en G 7 Toonladder