Hoe gaat het met jouw stad?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Blok 3 Op vakantie naar Turkije
Advertisements

Maatschappijleer 24 november 2011.
Hoofdstuk 4 Waarom werken?
Les §4.2 2 vwo.
Hoofdstuk 4 Waarom werken?. Voor deze les heb je nodig? -Tekstboek -Etui -Werkboek -Rekenmachine -aantekeningenschrift.
Kenmerken en gevolgen van onderontwikkeling
Mundo: Thema 1 ‘Wie ben ik?’
6 september : verkort rooster 7 september: 60 min Spaans 2v september.
Briant College Fictie h4 Spanning. Briant College ­ Wat een verhaal spannend maakt ­ Welke ‘trucjes’ de schrijver gebruikt om het verhaal spannend te.
Toepassingen 5L week 4: ‘Mensen rondom ons’
Briant College Cursus formuleren h1 Correct formuleren.
De onderzoekscyclus Oriënteren Richten Plannen Verzamelen
SLC Kwartaal 3 Martine Bink med.hro.nl/binmd L
Plancyclus, les 4  Actualiteit  Vragen naar aanleiding van vorige les  Vragen over hoofdstuk 4 en 5  Observeren met een plan; het verschil tussen observeren.
Een beoordeling schrijven
Pluriforme samenleving
Een reisverslag schrijven
H2 §4 Elektriciteit en veiligheid
Cursus 1.1 Werken met Kaarten Klas 1 KGT Lesweek 4
Cursus 1.1 Werken met Kaarten Klas 1 BK Lesweek 2
Sociaal Maatschappelijke Dimensie – 1.1 Jezelf zijn
B. Stof 5 Natuurwetenschappelijk onderzoek
Mens en Maatschappij leren
Blok 2 Vrijheid in Nederland
Een RECENSIE schrijven
Infographics Wat is de functie van infographics en hoe haal ik belangrijke informatie uit ze? NU Nederlands 2F.
Blok 3 Nooit meer oorlog Deelvraag:
Blok 4 Helemaal vrij? Deelvraag:
Thema 9 Milieu.
Huiswerk: Hoofdstuk 11 m&o boek, opgave 1 Oefenopgave 2 (stencil)
Blok 4 Jij en Europa Deelvraag: Wat betekent Europa voor jou?
Maatschappijleer Nadya Karim
Blok 2 Koffie en suiker Deelvraag:
Blok 4 Jij en de wereldhandel
H3 §1 Energie uit brandstoffen
Blok 3 Op vakantie naar Turkije
NASK leerjaar 3 H6 Schakelingen §3 Het Relais.
Mens & Maatschappij D-Toets
Blok 1 Mijn eigen omgeving
Blok 1 Wonen in een stad Deelvraag:
Keuzedelen Voorlichting 6 maart 2018 C. Schopman J. Hooi
Rampen in de Middeleeuwen
THEMA 3  Toerisme .
Blok 3 Zorg of bemoeizucht?
Blok 4 Toerisme en recreatie
Blok 4 Toerisme en recreatie in je eigen omgeving
Blok 4 Het milieu en ik Deelvraag:
volgende bladzijde terug
Blok 2 Mijn familie Deelvraag: Uit welke familie kom ik en hoe kom ik te weten hoe het vroeger was?
Leerjaar 3 Nask1 H2 §1 Elektriciteit.
NASK leerjaar 3 H6 Schakelingen §2 NTC & LDR.
Leerjaar 3 Nask1 H3 §4 Waterkracht.
Les 5: rekenen met grafieken, diagrammen en tabellen
Deelvraag: Waar hoor ik bij?
Deelvraag: Hoe ziet Nederland en zijn bevolking eruit?
Mens & Maatschappij D-Toets
NASK leerjaar 3 H6 Schakelingen §4 Transistor.
H6 Schakelingen §1 Weerstand
Aangeboren of aangeleerd?
Blok 1 Natuurrampen Deelvraag: Waardoor ontstaan natuurrampen?
Is een ramp te voorkomen?
S.O. H7 MATERIE §Test jezelf
Blok 3 De stad verandert Deelvraag: Hoe de stad verandert na 1870?
H7 Materie §2 Het deeltjesmodel
Les 3: regels en afspraken met de klas
Module 1: Verkennen Basisstof 1: Kijken naar jezelf
Observeren, rapporteren
Leerjaar 3 Nask H4 §Test jezelf.
Voorkennis Wiskunde Les 7 Hoofdstuk 2/3: §2.5, 3.1 en 3.2.
Transcript van de presentatie:

Hoe gaat het met jouw stad? Blok 4 Jouw stad Deelvraag: Hoe gaat het met jouw stad?

Trots op je stad Stad maakt deel uit van identiteit. Benadrukken van wat bijzonder is aan de eigen stad Afzetten tegen andere steden.

Trots op je stad Sport is voor veel mensen een manier om zich te identificeren met hun stad.

Cijfers en kaarten Wat zijn de kenmerken van de bevolking? Wat zijn de verbanden tussen de kaartjes? Kun je conclusies trekken?

Lees Tekstboek blz: 114-115: Trots op je stad De stad in cijfers en kaarten Conclusies trekken

Lees Tekstboek blz: 114-115 Trots op je stad De stad in cijfers en kaarten Conclusies trekken maken werkboek: blz 45-47: 5 t/m 12 (10 niet)