Gepresenteerd door [Naam]

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Module 6: Kantoortechnieken
Advertisements

Hoofdstuk 17 Persoonlijke verkoop en sales promotion
Project Bedrijf Presentator
ROEIDAG 2012 Sponsoring uit eigen identiteit 1.
Gedrag Gedrag wordt bepaald door drie elementen: Verstand Gevoel Wil.
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Agenda Thuiswerk (voorafgaand aan werkcollege 2-10): -De Lego opdracht uit werkcollege 25-9 uitwerken… -Blog updates… -Deze PPT voor werkcollege 2-10.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Binden en verbinden van mensen of personeel…
Inleiding tot marktonderzoek
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Een organisatie - OP Product TW Klant Promotie omzet
Marketing voor verkeerskunde Ir Adriaan Walraad MBA.
Doelen Soorten vormgeving.
Toekomst Humanistisch Verbond In gesprek met leden over toekomstvragen voor de vereniging.
Betrokkenheid op de werkvloer
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
5.2 Hoe kom je aan die broek? Voordat een product in de winkel ligt gaat er veel werk aan vooraf. © Noordhoff Uitgevers
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Medialandschap Blok 2, week 5 College #4. Wat gaan we doen? - ordenen = schrappen - hoe staat het met de bezoeken? - ordenen, hoe gaat dat? - opdracht.
HS 3 Het verkoopgesprek.
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
“What the food?” Voorop in de Vergroening Even voorstellen.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Informatie management HC2
Strategiekeuzes maken en 1-pagina strategieplan uitschrijven
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Groeiprojecten identificeren ‘stap 7’ Welke projecten hebben het potentieel om de groeiambities waar te maken? -> laatste stap van de oriëntatiefase.
Mid-market servercampagne – Thru Partner- presentatie: Dia voor presentator: niet laten zien Spreker: Partner Titel van de presentatie: We geven u het.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
1. Strategische componenten Wat bouwen we op? Waarom bestaat Riwal? Onze overtuigingen en principes Hoe boeken we in de loop der jaren succes? 2 Visie.
BRENGEN IN PLAATS VAN HALEN Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere stip focus en strategie.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Marketingplan [Productnaam]
Gesprekstechnieken Hoofdstuk 17 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk
Het Taalakkoord is een initiatief van ministerie SZW
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
2/6/2018 Marketingplan Uw naam.
Creativiteits- sessie
WELKOM! 5.
Een vergadering organiseren
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
[Projectnaam] [Degene die de presentatie verzorgt]
Project Bedrijf Presentator
Project Naam van bedrijf Presentator
Creativiteits- sessie
Degene die de presentatie verzorgt
Een product of dienst verkopen
Big Media Group Toonaangevende multimediale uitgeversmaatschappij
Presentatie bedrijfsplan
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Creativiteits- sessie
Vergadering Personeelsdienst
Uw bedrijf en de groei.
Verkoopt en handelt verkoop af
Rapportage van voortgang of status
Projectnaam | Bedrijfsnaam | Naam presentator
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Wij zijn ‘One PPG’ Ons doel We protect and beautify the world
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
[Naam project] [Naam presentator]
Transcript van de presentatie:

Gepresenteerd door [Naam] Verkooptraining Gepresenteerd door [Naam]

Overzicht van het bedrijf Functieverantwoordelijkheden Missie van het bedrijf Concurrenten

Functieverantwoordelijkheden Begrijp uw producten en diensten. Stimuleer de verkoop van uw producten en diensten. Bereik en overschrijd uw toegewezen verkoopquotum. Vertegenwoordig het bedrijf op de markt op een professionele manier.

Missie van het bedrijf Wie zijn wij? Wat zijn onze kernwaarden? Onze marktruimte en ons profiel Wat zijn onze kernwaarden? Onze missie Wat doen we? Onze producten en diensten Wat hebben we te bieden? Onze toegevoegde waarde

Concurrenten Wie zijn onze concurrenten? Wat doen ze? Wat hebben ze te bieden?

Verkoopproces Inventariseren en leads genereren Verkoopgesprekken plannen Vergaderingen Follow-up van gesprekken Documentatie Presentatie Ondertekening

Inventariseren en leads genereren Huidige klantenbestand identificeren. Potentiële klanten identificeren en rangschikken. Verkoopgesprekken plannen.

Verkoopgesprekken plannen Kandidaatbedrijf onderzoeken. Doelgroep identificeren. Ondersteuning voor verkoop definiëren (bijvoorbeeld door engineers). Vergaderagenda plannen. Vooraf bellen en vergadering bevestigen.

Vergaderingen Voorstellen. Doelstellingen van de potentiële klant definiëren en bevestigen. Definieer uw doelstellingen. Bespreek de behoeften van het bedrijf. Identificeer bijdragende factoren. Presenteer mogelijke oplossingen. Bereik consensus (past, past niet, verder onderzoek).

Follow-up van gesprekken E-mailbericht of brief met samenvatting verzenden naar potentiële klant en vervolgens opbellen. Bedank de potentiële klant voor de vergadering. Vat de vergadering samen. Noem de overeengekomen volgende stappen. Geef de intenties voor de toekomst aan. Stel de juiste interne resources (bijvoorbeeld engineers) op de hoogte voor assistentie bij de volgende stap. Update het accountbestand of -systeem. Update de pijplijnaccountgegevens.

Documentatie Bereid de juiste documenten voor. Bekijk de documenten met de potentiële klant.

Presentatie Lever de definitieve documenten. Presenteer het voorstel. Vraag om de koop.

Ondertekening Onderteken documenten. Sluit de verkoop.