Verkoop Service.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
H1 wikken en wegen Paragraaf
Advertisements

Kevin Cornelissen Inne Hidegh
Update Computers 2 BNC 3 Werkgebieden 4 Mijn stage 5 My Update 6 Voortgang & eind product.
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
Service en Garantie Niveau 2 Kerntaak 2.
Werk in de kapsalon In deze box staat het werken in een kapsalon centraal. De leerlingen maken een milieuplan, een schoonmaakplan, een artikelpresentatie.
Training Omgaan met service
De Algemene Voorwaarden
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
13 Rechtsgevolgen van een overeenkomst
Klachtenbehandeling Niveau 2 Kerntaak 2.
Docent: S. Allaoui Consumentenrecht.
Kassatrainer.
§ 1.2 Sta je samen sterker? Om de consument te beschermen is er niet alleen de Consumentenbond. Er zijn ook wetten en regels waar de aanbieder zich aan.
Commercieel beleid en recht
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Recht H3 Kopen en verkopen Filiaalmanager.
Projectwijzer 6 H1 Klachten Middenkader Engineering.
CRM H5 Klachten Commercieel medewerker.
3.3 Sta jij in je recht? Om de consument te beschermen is er niet alleen de Consumentenbond. Er zijn ook wetten en regels waar de aanbieder zich aan moet.
MARKETINGMIX.
Fase 3 Controleren van de voorraad en bestellen
BIJZONDERE KLANTVERHALEN. AGENDA 1. Opzet onderzoek Bijzondere klantverhalen 2. Klantprocessen en klantverhalen 3. Essenties van B2B cases 4. Emotioneel.
Spijt van een aankoop aan de deur via thuiswinkelen in de winkel.
Hoofdstuk 6 Service.
1 CCC & CCM – Mod2 JACM Juridische Aspecten Credit Management H12. Koop & Ruil.
Verkoop Hoofdstuk 4 De verkoopafhandeling. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 4 Voorraadbeheer en bestellen.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Introductie Service 4.1 Service. Introductie opdracht juichpakken roy donders vliegen winkel Maak de introductie opdracht met 2 of 3 personen.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Recht Hoofdstuk 5 Overeenkomsten en verbintenissen.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Ondernemerschap E43.
Consumentenrecht Alle regels en wetten die de consument beschermen bij de aankoop van producten van bedrijven De consument moet als ‘zwakkere’ partij beschermd.
Juridische aspecten van een webshop
Verkopen Les 3 Niveau 4.
Help!!!!! Een klacht.
Een website. Wat komt daar eigenlijk allemaal bij kijken
Hoofdstuk 2 Van inkoop naar verkoop
Consumentenrecht Alle regels en wetten die de consument beschermen bij de aankoop van producten van bedrijven De consument moet als ‘zwakkere’ partij beschermd.
Hoofdstuk 4 Rechtssysteem in Nederland
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Hoofdstuk 1 Een onderneming starten
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 2 Rechten en plichten
Hoofdstuk 6 Consumentenkoop
Hoofdstuk 2 Klanten helpen
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling
De supermarktmedewerker
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
De supermarktmedewerker
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
Verkoop Verkoop afhandelen.
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Hospitality en voorraadbeheer
Verkoop De klant.
Verkoop Het verkoopgesprek.
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Klachtenbehandeling.
Transcript van de presentatie:

Verkoop Service

1 Hospitality 2 De klant 3 Het verkoopgesprek 4 Service 5 Verkoop afhandelen

Wat heb ik in de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren? Service Maatwerk afstemmen Klachten Klachtgesprek Consumentenrecht Garantie, reparatie en ruilen Bestellen en leveren.

Service Service Persoonlijk Niet-persoonlijk.

Vormen van service Voor de verkoop Tijdens de verkoop Na de verkoop.

Maatwerk afstemmen Maatwerk advies Maatwerk producten Service Maatwerk afstemmen Maatwerk advies Maatwerk producten Maatwerk diensten Gepersonaliseerd aanbod.

Maatwerk en verschillende verkoopkanalen Service Maatwerk en verschillende verkoopkanalen

Klachten Terechte klachten Onterechte klachten Twijfelachtige klachten Service Klachten Terechte klachten Onterechte klachten Twijfelachtige klachten Klachten voorkomen.

Service Klachtgesprek

Klachtafhandeling Klacht registreren Schriftelijke klachten oplossen Service Klachtafhandeling Klacht registreren Schriftelijke klachten oplossen Klanttevredenheid.

Consumentenrecht Wetten en regels ter bescherming van de klant Service Consumentenrecht Wetten en regels ter bescherming van de klant Consumentenkoop Algemene voorwaarden Eigendomsvoorbehoud Recht van reclame Eisen aan het product.

Service Garantie Fabrieksgarantie Verlengde garantie Winkelgarantie.

Repareren, vergoeden of ruilen Service Repareren, vergoeden of ruilen Product repareren Product vervangen Koopovereenkomst ontbinden Korting geven.

Repareren, vergoeden of ruilen Service Repareren, vergoeden of ruilen Ondeugdelijk product Recht van regres Reparatiebewijs Ruilen bij spijt.

Bestellen en leveren Voor de verkoop Tijdens de verkoop Na de verkoop Service Bestellen en leveren Voor de verkoop Tijdens de verkoop Na de verkoop Aanbetalen.

Service Bestelprocedure