Verkoop Service
1 Hospitality 2 De klant 3 Het verkoopgesprek 4 Service 5 Verkoop afhandelen
Wat heb ik in de vorige les geleerd? Wat ga ik nu leren? Service Maatwerk afstemmen Klachten Klachtgesprek Consumentenrecht Garantie, reparatie en ruilen Bestellen en leveren.
Service Service Persoonlijk Niet-persoonlijk.
Vormen van service Voor de verkoop Tijdens de verkoop Na de verkoop.
Maatwerk afstemmen Maatwerk advies Maatwerk producten Service Maatwerk afstemmen Maatwerk advies Maatwerk producten Maatwerk diensten Gepersonaliseerd aanbod.
Maatwerk en verschillende verkoopkanalen Service Maatwerk en verschillende verkoopkanalen
Klachten Terechte klachten Onterechte klachten Twijfelachtige klachten Service Klachten Terechte klachten Onterechte klachten Twijfelachtige klachten Klachten voorkomen.
Service Klachtgesprek
Klachtafhandeling Klacht registreren Schriftelijke klachten oplossen Service Klachtafhandeling Klacht registreren Schriftelijke klachten oplossen Klanttevredenheid.
Consumentenrecht Wetten en regels ter bescherming van de klant Service Consumentenrecht Wetten en regels ter bescherming van de klant Consumentenkoop Algemene voorwaarden Eigendomsvoorbehoud Recht van reclame Eisen aan het product.
Service Garantie Fabrieksgarantie Verlengde garantie Winkelgarantie.
Repareren, vergoeden of ruilen Service Repareren, vergoeden of ruilen Product repareren Product vervangen Koopovereenkomst ontbinden Korting geven.
Repareren, vergoeden of ruilen Service Repareren, vergoeden of ruilen Ondeugdelijk product Recht van regres Reparatiebewijs Ruilen bij spijt.
Bestellen en leveren Voor de verkoop Tijdens de verkoop Na de verkoop Service Bestellen en leveren Voor de verkoop Tijdens de verkoop Na de verkoop Aanbetalen.
Service Bestelprocedure