We starten om uur, tot zo, Hugo

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
….een blik achter de schermen van “BedenkTV”
Advertisements

RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Hoe ruim ik mijn kamer op?
Welkom.
Het doen van onderzoek in klas 4
Welkom. De stand van zaken Steeds meer mensen zitten in de schulden De kans op een baan wordt steeds kleiner Uitkeringen worden steeds verder ingeperkt.
Maximale hypotheek berekenen en maandlast berekening afstemmen op toekomst plannen, wonen, werken en vrije tijd Hypotheek berekenen Waarschijnlijk is het.
Pantar Amsterdam E-learning Maaike Verburgh – teamleider/docent
Online via een forum Focusgroepen;. Indeling 1.Waarom een forum ipv een face-to-face FG? 2.Een kijkje in de keuken! 3.Voordelen 4.Nadelen  5.Praktisch.
Wat is een webkwestie?. Wat is een webkwestie?
Tips voor de blogger in spé.
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
Het sectorwerkstuk Het doen van onderzoek in klas 4.
Nothing Is As It Seems Lesson 7 What’s the Story?.
Online filmpjes maken. (
Online filmpjes maken. (
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Deltion College Engels A1 Lezen/ Schrijven [Edu/001] thema: you’ve got mail can-do : kan korte, eenvoudige berichten begrijpen/ kan een korte mededeling.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
Veranderen, Haal er uit wat er in zit!. Programma: Voorstellen Wat verandert er bij jullie? Veranderen. Welke processen spelen er? Model. Hoe kijk je.
UVW LinkedIn Presentatie
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Ontwerpen van E-modules. Inleiding Video en audio Deze e-module maakt gebruik van audio en video. Test hier je geluid en stel het juiste volume in. Als.
Het verschil tussen Magento en WooCommerce.  De vraag naar hulpmiddelen voor het bouwen van een online winkel neemt onzettend hard toe.  De e-commerce.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
TERUGBLIK De koppeling naar de praktijk. Flipping the classroom.
Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.
Inleiding….. NetOp School brengt een complete oplossing voor lesgeven op de computer voor het klaslokaal met een netwerk. NetOp School brengt een complete.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Zodat talent en ontwikkelbehoeften elkaar ontmoeten 2 juni 2015
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
deze workshop maakt gebruik van audio-instructies
Maak je website beter vindbaar!
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Startbijeenkomst.
Crowdfunding.
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Tentoonstellingscatalogus of digital exhibition report?
Hoe Kan je met vrienden en familie chatten in Gmail
Workshop ‘netwerken, samenwerken, delen en verbinden in de praktijk’
What will you do to change the
© UNIEK IN DE KLAS.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Nee Zeggen!.
Digi(bord)boek project <titel project>
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Studie vaardigheden Thema 2 : Plannen.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Digitale zichtbaarheid dmv Chat, WhatsApp en Facebook Messenger
Studiemoment: ‘Samen positief op reis’
Jij als werkplekbegeleider!
Jij als werkplekbegeleider!
Social media voor statenleden/politici
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Zichtbaarheid Creëren
Maak een site en onderscheid
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Software Development fundamentals
DE TOEKOMST VAN ONLINE FONDSENWERVING
De website.
Transcript van de presentatie:

We starten om 10.00 uur, tot zo, Hugo Online trainingen maken We starten om 10.00 uur, tot zo, Hugo

Remind me to record it… Gebaar:

Iedereen wil zijn online training hebben! Meer mensen bereiken Meer geld verdienen Vanuit huis werken Makkelijker voor cursist; in eigen tijd en eigen omgeving Lagere kosten Afstemmen op leerniveau Voortgang volgen

Online training geven heeft ook nadelen Minder persoonlijk Minder interactie Minder empowerment Minder differentiatie Vraagt meer zelfdiscipline van cursist

Wat brengt je hier? (in 3 of 4-tallen) Ik ben heel benieuwd waarvandaan je meekijkt. Wil je dit eens laten weten in de chat?

Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

Tijden 10.00 – 12.00 uur: Leer training ontwerpen 12.00 – 14.00 uur: implementatietijd 14.00 – 16.00 uur: Leer systemen kennen

Ik heb ooit 3 weken gewerkt aan…

Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

Onderzoekje…

De 3 markten

De 3 markten

https://www.clickbank.com/university/watch/go/finalbanner/

Neem dit van mij aan…

Neem dit van mij aan (na…)

De 3 markten

Geld verdienen Gezondheid Relaties

Jouw Zone Passie Doelgroep Probleem

Voor online trainingen is het nóg belangrijker dat je een GROOT probleem pakt.

Even checken in 3 of 4-tallen of je een goede niche hebt…

Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

Live online, begeleiding (jouw tijd) Zelfstudie Live online, begeleiding (jouw tijd) Combinatie zelfstudie/live/begeleiding

IJsje Zelfstudie Tot €47,-

Ijsje – tot €47,- Zelfstudie Weinig content Video, audio, tekst, maar kan ook alleen ebook zijn Want: je wilt dat mensen hun portemonnee een keer getrokken hebben Het kan de kosten voor je advertenties opheffen

Massage Zelfstudie Tot €497,- (afhankelijk van jouw verkoopkwaliteiten)

Massage tot €197,- Zelfstudie Meer content (zeg: minimaal 3 ijsjes) Wellicht een beetje van jouw tijd Met community (bv Facebookgroep) voor meer interactie (upsell makkelijker) Vaak wel nodig om een aanbod/actie te doen Video, audio, tekst

Massage of Huis LIVE online Vanaf prijs van een ijsje Afhankelijk van de duur en de inhoud van je training

Huis van €497,- tot €100.000,- ;) Met begeleiding/jouw tijd Veel content Vaak over langere tijd Eventueel drippen (niet alle content tegelijk toegankelijk) Video, audio, tekst Vaak een lancering of webinar voor nodig om te verkopen

Combinatie Vanaf €197,- Afhankelijk van de inhoud van het pakket, kan dus duizenden euro’s kosten!

Even checken in 4-tallen wat je wilt gaan creëren

Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

Passie Doelgroep P

Passie Doelgroep Probleem

https://apex4kids.com/7dollars

If you are watching this video, I know something about you… You are an entrepreneur You are also the parent of a future entrepreneur Of a future world changer We constantly think about: what problem can we solve One problem was yet to be solved, we finally have a solution…

Ontwerp van je training Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action

Ontwerp van je training Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action

Welke 3 elementen zie je?

Geen ‘een’ of ‘het’ voorbeeld Naar de content Instructie Geen ‘een’ of ‘het’ voorbeeld

Reageer!

Ontwerp van je training Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action

Kortom: waarom zou men naar jou moeten luisteren?

Ontwerp van je training Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action

Weet je hoe lang we over het opnemen van de video’s gedaan hebben?

Content tips (of: eisen?) Moet mensen van A naar B helpen Idealiter alle leerstijlen: video, tekst, audio Korte video’s bij zelfstudie Content: de trainingsinhoud zoals je die LIVE geeft? Opbouw per video: Wat Waarom Hoe

Mijn training is lelijk!

LIVE Online? Deelnemers actief houden Wake up’s Breakout’s Implementatie pauze Carnaval ;)

Content drippen? Dat is: niet alle content gelijk beschikbaar maken Voordeel: men volgt echt het programma, zeker als het programma een startdatum heeft waardoor kans op implementatie groter is Nadeel: je kunt niet verder als deelnemer, ook al ben je er aan toe Nadeel: je moet meer inrichten Praktijk: drippen vindt men vaak niet fijn

Ontwerp van je training Het leerdoel. Jouw verhaal De content De call to action

Hoe kun je de cursist verder helpen?

Q&A

Tijden 10.00 – 12.00 uur: Leer training ontwerpen 12.00 – 14.00 uur: implementatietijd 14.00 – 16.00 uur: Leer systemen kennen

Aan de slag met je ontwerp Comment je ontwerp op https://hugobakker.com/online-training-maken/

Tijden 10.00 – 12.00 uur: Leer training ontwerpen 12.00 – 14.00 uur: implementatietijd 14.00 – 16.00 uur: Leer systemen kennen

Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

Tools Wel of geen LMS (Learning Management System)

Het proces: salespage winkelwagen Email inloggegevens

Dus als je koopt… Website gebruikers

Voor de meeste van ons Wordpress Membership plugin

Membership plugins MemberPress Restrict Content Pro Paid memberships Pro ActiveMember360 Wishlist Member

De training zelf zit ín de website Website openbaar Website achter inlog = online training Membership plugin

Hoe Gewone pagina’s van Wordpress Templates zoals je bij bijvoorbeeld Thrive krijgt Een Learning Management System

LMS software Lifter LMS Learndash (eventueel i.c.m. Social Learner) Teachable

Mijn conclusie Houd het simpel, geen LMS Thrive heeft prachtige templates Thrive heeft ook een LMS (apprentice) ZOOMMMMM!!!!!

Doel van deze training Voor experts: Je leert welke online trainingen goed verkopen. Je weet wat je met online trainingen wilt gaan doen. Je weet hoe je een online training kunt ontwerpen. Je kent de systemen en kunt een keuze maken. Je hebt een stappenplan

Hét stappenplan Onderzoek Titel kiezen Training verkopen (PILOT methode) Gefeliciteerd met je investering email met commitment/doelen video Achter inlog, membership inrichten Leveren/maken van de content Doe een upsell

Q&A

Even checken in 4-tallen wat je jouw stappenplan is…

Wat heb je nodig?

Aanbod “Online Training maken” Masterclass Van A naar B = van Ontwerp van je training naar pagina’s (bij voorkeur met Thrive templates) Van B naar C = van Ontwerp naar Inrichting Wishlist Member Maximaal 6 deelnemers 1 hele dag Bij mij thuis, te Streefkerk Inclusief licentie voor Wishlist t.w.v. $197,- (+ $100,- jaarlijks) Datum in overleg Normale/toekomstige masterclassprijs is €495,- Nu: €295,- ex btw Datumprikker…na sluitingsdatum (=vrijdag om 12.00 uur) Eerste 6 aanmelders via management@hugobakker.com (‘ik meld me aan’ is genoeg)

Q&A

22 februari 2019: Bonus Ochtend: Passie test/kies je niche Middag: Schrijf je verhaal