Veilig werken in de logistiek (KAM)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Advertisements

Het OSB-KEURMERK: de start Roadshow Amsterdam, 10 april
SIGNALERING.
Kwaliteitshandboek CLB Genk-Maasland.
Kwaliteit met beleid Petra Verhagen
1 KWALITEIT EN CAPACITEIT DE PLANNING EN DE UITVOERING.
Prevention is our solution!
Retailmanagement hoofdstuk 1, paragraaf 1
Kwaliteit en kwaliteitszorg
Hoofdstuk 14 Kwaliteit en productiviteit. 1Wat bedoelen we in de context van dienstverlening met productiviteit en kwaliteit en waarom moeten deze in.
Introductie OHSAS
Werken in een arbeidsorganisatie
CRM H4 Kwaliteitszorg Commercieel medewerker.
Procesmanagement in de praktijk Hoofdstuk 1 Procesmanagement
KAM H2 Arbo-zorg Logistiek teamleider.
KAM H4 Gevaarlijke stoffen Logistiek medewerker.
Goederenverwerking H18 Kwaliteitszorg Manager Handel.
KAM H1 Kwaliteitszorg Logistiek teamleider.
Projectwijzer 8/9 H3 Kwaliteitszorg Middenkader Engineering.
Goederenverwerking H20 Milieu Manager Handel.
KAM H4 Gevaarlijke stoffen Logistiek teamleider.
Leidinggeven H1 Taken teamleider Logistiek teamleider.
KAM H5 Veiligheid Logistiek teamleider.
Leidinggeven H1 Taken leidinggevende Logistiek supervisor.
Ontvangst H1 Ontvangst coördineren Logistiek teamleider.
Goederenverwerking H12 Logistieke werkzaamheden Manager Handel.
H.2 Wetten en regels 2012.
KAM H3 Milieu Logistiek teamleider.
alles over merk gekeurd
Hoofdstuk 6 Service.
Drs. S. van der Geest1 Bedrijfskunde 2 V+MBDK30R1 College 6.
Presentatie titel BIMBDK02 Bedrijfskundige thema’s Week 5
20 januari 2016 – Herman Bongenaar
KAM – Integrale kwaliteitszorg Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg.
KAM – integrale kwaliteitszorg Hoofdstuk 4 Gevaarlijke stoffen.
Ondernemerschap E43.
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
ARBO-wet Leerdoel: Weten wat een risico-inventarisatie is.
Welke verhuizer willen wij?
Rondetafelgesprek Uitvoeringsprogramma Handhaving
Kwaliteitsmanagementsysteem: een lust of een last?
WEGEN Klik op de boterham om verder te gaan..
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Coördineren logistiek proces
Orderverzamelen, verzenden en inventariseren
Werken in een arbeidsorganisatie
KAM – Integrale kwaliteitszorg
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Is testen een project op zich?
Hoofdstuk 1 Taken Teamleider
Veilig werken in de logistiek (KAM)
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Veilig werken in de logistiek (KAM)
Veilig werken in de logistiek (KAM)
Register Letselschade: De energie van een kwaliteitssysteem
PROFIEL : BLOEMENBAR B.V.
KAM – Integrale kwaliteitszorg
KAM – Integrale kwaliteitszorg
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Veilig werken in de logistiek (KAM)
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Het logistieke proces A - Kwaliteitsprocedures
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Logistieke kwaliteitsprocessen
Het logistieke proces A - Kwaliteitsprocedures
Het logistieke proces A - Kwaliteitsprocedures
Het logistieke proces A - Kwaliteitsprocedures
KAM – Integrale kwaliteitszorg
Hoofdstuk 2: Taken teamleider
Transcript van de presentatie:

Veilig werken in de logistiek (KAM) Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg

Kwaliteitszorg Arbozorg Milieu Gevaarlijke stoffen Veiligheid

Wat heb ik geleerd? Wat ga ik leren?

Kwaliteit in de logistiek Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Kwaliteitszorg Activiteiten om de gewenste kwaliteit te realiseren. Kwaliteit in de logistiek Goederen voldoen aan de gestelde eisen en behoefte van de klant Goederen worden geleverd op de afgesproken tijd

Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg PDCA - cyclus

Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Integratie

Kwaliteitssystemen Voorbeelden Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Kwaliteitssystemen Bedrijf bepaalt meestal zelf de keuze voor een kwaliteitssysteem. Soms is een kwaliteitssysteem vanuit de branche verplicht. Laat zien dat een bedrijf zich houdt aan regels en voorschriften. Kan een concurrentievoordeel zijn. Voorbeelden CBL, ISO, NEN, VCA, HACCP, Lean, Six Sigma, 5S

Prestatiemeting Registeren en bijhouden van de logistieke prestaties. Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Prestatiemeting Registeren en bijhouden van de logistieke prestaties. Als de prestaties niet aan de verwachtingen voldoen, zal de logistiek teamleider ingrijpen. Gegevens worden uit het WMS gehaald.

Keurmerken Keurmerk Nut van een keurmerk Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Keurmerken Keurmerk bewijs dat iets goed is gekeurd en aan bepaalde kenmerken voldoet. Nut van een keurmerk helpt klanten beslissen om een aankoop te doen. bedrijven onderscheiden zich van elkaar.

Behandelingetiketten Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Behandelingetiketten

Veiligheidsborden Gebodsborden Verbodsborden Waarschuwingsborden Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Veiligheidsborden Gebodsborden Verbodsborden Waarschuwingsborden Reddingsborden Combinatieborden