Veilig werken in de logistiek (KAM) Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg
Kwaliteitszorg Arbozorg Milieu Gevaarlijke stoffen Veiligheid
Wat heb ik geleerd? Wat ga ik leren?
Kwaliteit in de logistiek Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Kwaliteitszorg Activiteiten om de gewenste kwaliteit te realiseren. Kwaliteit in de logistiek Goederen voldoen aan de gestelde eisen en behoefte van de klant Goederen worden geleverd op de afgesproken tijd
Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg PDCA - cyclus
Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Integratie
Kwaliteitssystemen Voorbeelden Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Kwaliteitssystemen Bedrijf bepaalt meestal zelf de keuze voor een kwaliteitssysteem. Soms is een kwaliteitssysteem vanuit de branche verplicht. Laat zien dat een bedrijf zich houdt aan regels en voorschriften. Kan een concurrentievoordeel zijn. Voorbeelden CBL, ISO, NEN, VCA, HACCP, Lean, Six Sigma, 5S
Prestatiemeting Registeren en bijhouden van de logistieke prestaties. Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Prestatiemeting Registeren en bijhouden van de logistieke prestaties. Als de prestaties niet aan de verwachtingen voldoen, zal de logistiek teamleider ingrijpen. Gegevens worden uit het WMS gehaald.
Keurmerken Keurmerk Nut van een keurmerk Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Keurmerken Keurmerk bewijs dat iets goed is gekeurd en aan bepaalde kenmerken voldoet. Nut van een keurmerk helpt klanten beslissen om een aankoop te doen. bedrijven onderscheiden zich van elkaar.
Behandelingetiketten Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Behandelingetiketten
Veiligheidsborden Gebodsborden Verbodsborden Waarschuwingsborden Hoofdstuk 1 Kwaliteitszorg Veiligheidsborden Gebodsborden Verbodsborden Waarschuwingsborden Reddingsborden Combinatieborden