Ontwikkelingspsychologie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
KIES EEN BASISVORM 1 2 EFFECT INGANG UITREKKEN NAAR LINKS MET VORIGE Z. L. EFFECT INGANG UITREKKEN NAAR LINKS MET VORIGE Z. L 3 EFFECT AFSLUITEN SAMEN.
Advertisements

Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Voorbereid op Stage Bijeenkomst 2
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 4.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Les 2: Het verleden van het Apeldoorns Kanaal. Wat gaan we doen: Terugblik vorige les Filmpje bekijken Foto’s van vroeger bekijken Verder met de presentaties.
dia 2 Research4U C3 maakt van uw leerlingen onderzoekers!
Welkom les Internet & Commercie. Waarom Internet & Commercie Onderdeel van het leven Toekomstgericht Toepassingen bedrijfsleven Algemene kennis kan beter.
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
+ Kind in ontwikkeling deel A Thema 1 Baby. + Welkom! Programma Expertgroep aan zet, hoe? Praktijkopdracht Inleiding in de module/studiehandleiding Opdrachten.
Oriëntatie op het beroep Kwartaal 2 Marie-Joze van Raak
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Klankkast Workshop 6 februari Wat gaan we doen?  Theorie over de klankkast  Zelf aan de slag…..  Mix en ruil  Struikelzinnen  Film  Afsluiting.
Voeding en hygiëne Ranjana de Vries 24 november 2015.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
FICTIE 1.1 VERHAALPERSONEN. AAN HET EINDE VAN DEZE LES WEET JE Wat een verhaalprobleem/thema is en hoe dit verwoord wordt. Hoe spanning ontstaat en welke.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
ADL Les 3 31 mei 2016 Berthe/Mirjam.
Communicatie Les1.
Ontwikkelingspsychologie 23 september
Ontwikkelingspsychologie 16september
Beste ath 4..
Organische meststoffen
1. Wanneer is een theorie wetenschappelijk?
Organische meststoffen
H2 §4 Elektriciteit en veiligheid
Welkom VWO 5..
Deel 4: Spreken en gesprekken
Organische meststoffen
Plantenteelt 1e vakdag Verzorgen gewas 2
Inleiding in de ontwikkelingspsychologie
Ontwikkelingspsychologie 1.2
Ontwikkelingspsychologie 1.1 Periode 1. Les 1 Introductie
E-learning, E-health & Domotica
Ontwikkelingspsychologie
E-learning E-health & Domotica
Parafilie Les 9.
Les 1 7 Mei Werkveldoriëntatie Les 1 7 Mei 2018
Ontwikkelingspsychologie
E-health domotica E-learning
Deze les: Huiswerk nakijken Lezen 4.2 Maken 4.2
Toedienen meststoffen
Gedragsproblemen en stoornissen
Hoofdstuk 8 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Organische meststoffen
Hoofdstuk 8 Licht Wat gaan we doen vandaag? Opening
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Intensieve begeleiding
Begeleiden Les 9.
E health, Domotica en E-learning
E-health en Domotica Les 5.
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
ADL Les 1.
Lessenserie kubisme les 4 Zelfwerkles
Rekenen Mevr. Koçak 13 november 2018.
Hoofdstuk 2 Stoffen Wat gaan we vandaag doen? Opening Nieuwe stof
Rekenen Mevr. Koçak 20 november 2018.
Vandaag Les 6: Dieren Wat Tijd Start 5 Nakijken opgaven
Plantenteelt vakdag R. Soesman.
Hoofdstuk 3 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
ALS-DAN-plan. Lessenserie: Voeding – mbo 2 Vak: burgerschap 2 Lesuren: Eten is overal ALS-DAN-plan.
1. Wanneer is een theorie wetenschappelijk?
ADL Les 1.
Organische meststoffen
Hoofdstuk 3 Water Wat gaan we doen vandaag? Opening
Kunstmeststoffen Les 3 test.
Ontwikkelingspsychologie
Ontwikkelingspsychologie
Transcript van de presentatie:

Ontwikkelingspsychologie 11-01-2018 – MZ4F3A - BOL

Vandaag - laatste stuk theorie - werken aan eindopdracht - presentatie(s?) - feedback/terugkoppeling - afsluiting

Vorige les Wat hebben we de vorige les besproken

Jongvolwassenen (20-40 jaar)

Middelbare leeftijd (40-60 jaar) Cognitieve ontwikkeling: Lichamelijke ontwikkeling:: Sociale/persoonlijke ontwikkeling:

Ouderdom (60 jaar - overlijden Lichamelijke ontwikkeling: Sociale/persoonlijke ontwikkeling: Cognitieve ontwikkeling:

Aan de slag met de eindopdracht - Tijdsbepaling - Duur van de presentaties Gebruik van boeken!

Feedback - Inhoudelijk op de lessenserie - Docentgericht