Hoofdstuk 2 Klanten helpen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Communicatie met de klant
Advertisements

Gedrag Gedrag wordt bepaald door drie elementen: Verstand Gevoel Wil.
Training Omgaan met service Les 3: klachten
mijn stage bij SWEET & CANDY Naam: Ergun Salmangil Klas: 6A Jaar:
Klachtenbehandeling Niveau 2 Kerntaak 2.
TOPOI Model: Taal Verbale communicatie: Wat zegt de ander precies?
Een lessenserie van drie lessen
Mijn stage bij Naam: Klas: Jaar: Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het jaar waarin je stage loopt.
Mijn stage bij bakkerij Jolink* Naam: *Wibren Renssen Klas: *4a Jaar: *2008 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar.
Mijn stage bij euro master Naam: aytac Klas: 4c Jaar: 2009 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu zit Typ het.
Jezelf presenteren Niveau 2 Kerntaak 2.
Mijn stage bij em-te wijk en aalburg Naam: danny Klas: 4a blauw Jaar: 4 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar je nu.
Zaterdag 20 september 2014 Training Omgaan met Service Les 3: klachten.
Presentatie CabFaB Open podium 16 maart Bedrijven praten weliswaar steeds vaker over klantgericht werken, de praktische invulling is nog altijd.
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Kassatrainer.
De algemene opzet van de workshop is als volgt
Ken je kracht…Deel je kracht…
Goederenverwerking H6 Inleiding tot Derving Manager Handel.
Gespreksvaardigheden
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Ondernemer detailhandel.
Verkopen en kassa H3 Service en klachten Filiaalmanager.
Thema 3 Communicatie Luisteren en feedback.
Fouten horen erbij maar je moet er wel wat mee doen.
Goederen H5 Derving Verkoper.
Goederen H4 Derving Eerste verkoper.
Verkoop en service H3 Calamiteiten Assistent verkoopmedewerker.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Verkoop en service Hoofdstuk 3 Calamiteiten. Inhoud 1Artikelen verkopen 2Klanten helpen 3Calamiteiten 1.
Verkoop Hoofdstuk 1 Klaar voor de verkoop. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 4 Voorraadbeheer en bestellen.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
MIDDELEN OM TE PRESENTEREN.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Verkoop en advies Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken. ► Wat heb ik in de vorige les geleerd? ► Wat ga ik nu leren? ► Verkoopgesprekken ► Verkoopsystemen ►
Assertief zijn Hoofdstuk 25 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk
Communicatie (les 1) verbaal (mondeling,praten,luisteren)
Taal- en Interactievaardigheden in de Kinderopvang
Help!!!!! Een klacht.
Educatie & voorlichting Communicatie & Didactiek
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Communicatie in de winkel
Goederenstroom Hoofdstuk 4 Derving.
Presentatie en marketing
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Assertief zijn Hoofdstuk 25 VZ Begeleidingskunde Carin Hogenbirk
Hoofdstuk 1 Hoe gedraag ik mij?
Webcare Amber en Emma Webcare is het verlenen van service via Social media. Je gebruikt hierbij Social Media om vragen van klanten te beantwoorden maar.
Hoofdstuk 3 Wat kom ik tegen tijdens het verkoopgesprek?
Verkoopt en handelt verkoop af
De supermarktmedewerker
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
Hoofdstuk 4 De winkel is open
Verkoop Service.
Pedagogisch Inspiratie Thema (PIT)
Les 6: non-verbale communicatie
Hospitality en voorraadbeheer
Verkoop De klant.
Hoofdstuk 5 Communiceren
Transcript van de presentatie:

Hoofdstuk 2 Klanten helpen Verkoop en service Hoofdstuk 2 Klanten helpen

1 Artikelen verkopen 2 Klanten helpen 3 Calamiteiten

Hoofdstuk 2 Klanten helpen www.use.li/e17/0056

Hoofdstuk 2 Klanten helpen Hospitality

Hoofdstuk 2 Klanten helpen Type klanten

Benadering klanttypen Hoofdstuk 2 Klanten helpen Benadering klanttypen

Hoofdstuk 2 Klanten helpen Type klanten

Communicatie Non-verbale communicatie Verbale communicatie Hoofdstuk 2 Klanten helpen Communicatie Non-verbale communicatie Communicatie waarbij je geen taal gebruikt. Bijvoorbeeld: hoe je kijkt en hoe je staat. Verbale communicatie Communicatie via taal

Hoofdstuk 2 Klanten helpen Jezelf presenteren

Luisteren en vragen Luisteren Actief luisteren Hoofdstuk 2 Klanten helpen Luisteren en vragen Luisteren Opletten wat de ander zegt Actief luisteren

Artikelen inpakken De klant pakt zelf de boodschappen in. Hoofdstuk 2 Klanten helpen Artikelen inpakken De klant pakt zelf de boodschappen in. Papieren zakje Inpakpapier Vloeipapier Voor bescherming Cadeauverpakking

Klachten Elke klacht serieus nemen. Hoofdstuk 2 Klanten helpen Klachten Elke klacht serieus nemen. Niet in discussie gaan met de klant. Ervaren collega erbij halen.