Hoofdstuk 2 Klanten helpen Verkoop en service Hoofdstuk 2 Klanten helpen
1 Artikelen verkopen 2 Klanten helpen 3 Calamiteiten
Hoofdstuk 2 Klanten helpen www.use.li/e17/0056
Hoofdstuk 2 Klanten helpen Hospitality
Hoofdstuk 2 Klanten helpen Type klanten
Benadering klanttypen Hoofdstuk 2 Klanten helpen Benadering klanttypen
Hoofdstuk 2 Klanten helpen Type klanten
Communicatie Non-verbale communicatie Verbale communicatie Hoofdstuk 2 Klanten helpen Communicatie Non-verbale communicatie Communicatie waarbij je geen taal gebruikt. Bijvoorbeeld: hoe je kijkt en hoe je staat. Verbale communicatie Communicatie via taal
Hoofdstuk 2 Klanten helpen Jezelf presenteren
Luisteren en vragen Luisteren Actief luisteren Hoofdstuk 2 Klanten helpen Luisteren en vragen Luisteren Opletten wat de ander zegt Actief luisteren
Artikelen inpakken De klant pakt zelf de boodschappen in. Hoofdstuk 2 Klanten helpen Artikelen inpakken De klant pakt zelf de boodschappen in. Papieren zakje Inpakpapier Vloeipapier Voor bescherming Cadeauverpakking
Klachten Elke klacht serieus nemen. Hoofdstuk 2 Klanten helpen Klachten Elke klacht serieus nemen. Niet in discussie gaan met de klant. Ervaren collega erbij halen.