Uitkomsten enquête CultuurSchakel en Holland Dance Festival

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tracking onderzoek Mandemakers Keukens
Advertisements

Tevredenheids onderzoek Door Lizanne Jespers HBO-V studente Maart 2014
Gezamenlijke uitwerking adoptiegroepen Wijkwerkers & Gezinswerkers
Tevredenheidonderzoek Maatjesproject
Artikel over een wetenschappelijk onderzoek Gemaakt door Vicky Peers
Opvattingen en initiatieven t.a.v. schoon, heel en veilig
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Werkconferentie Duurzaam vlees herkenbaar en betrouwbaar in het schap
Subsidie verstrekker VMBO Breda On Stage Enkele resultaten 4 e editie.
Je kind stimuleren in zijn ontwikkeling Als je kind groot wordt,
Sociale media op school
Scouting Pottenberg Lord Baden Powell groep. Geschiedenis Oprichting door ervaren leiding in een huiskamer van een buurtbewoner in 1971 Oorspronkelijk.
… tweedaagse Nieuwe wiskunde of nieuw leren 28 en 29 oktober.
‘Milieuzorg bij GGZ-instellingen’ Kornelis Jorna 31 Januari 2006 Onderzoek voor MPZ werkgroep GGZ en Milieu van Milieu Platform Zorgsector.
Project Les(s) & More Een samenwerking tussen JGZ, SOA-SENSE & ROC Marie-Jose Kortenhorst, arts JGZ-Sense Marijke Hulstein, projectleider Les(s)
Naar de top Loopbanen van leerlingen met een beschikking praktijkonderwijs 25 september 2009.
Ouderavond (datum) uitgevoerd door: in opdracht van: (logo school)
Presentatie resultaten enquête
Kennismaken met schermen
Een organisatie van stad Kortrijk, Directie Cultuur, Team Jeugd i.s.m. Hogeschool West – Vlaanderen departement HIEPSO.
Het LWOO op de HJZ De kinderen Doelstelling Inrichting onderwijs
KUNSTENCENTRUM WAALWIJK 1 CENTRUM VOOR KUNSTEDUCATIE.
Analyse programma Energietransitie. Aanleiding en opzet Afstemming met PS Doelbereik? Rekenkamer en CE Delft.
Je impact als docent Silvia van der Werve.
LKCA-onderzoek buitenschoolse kunstdocenten en artistiek begeleiders Teunis IJdens Henk Vinken
Ouderavond klas 1, 26 aug 2015.
(Voor)lezen is leuk!.
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Hagenaars en sport Onderzoek sportdeelname december 2015 Versie.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Meld je kind aan tijdens de juiste aanmeldperiode. Je krijgt een brief waarin staat in welke school je je kind kan inschrijven.
‘’Bewegen is belangrijk’’ Presentatie uitslag enquête onderzoek onder de inwoners van Koningsbosch.
TNS NIPO MuseumMonitor | Studiedag Prijsbeleid binnen Musea | 13 december 2007 Agenda Wat is en doet de MuseumMonitor Wat heeft men over voor museumbezoek.
Veilig Thuis Noord Holland Noord Sean Lindaya medewerker Veilig Thuis Zaanstreek Waterland speler H2 Alkmaar Guardians.
“GOEDE VOORNEMENS” NIET KUNNEN DOORZETTEN, HOE KOMT DIT NOU? BRIAN KOSTER TIMO VAN SAMBEECK.
© GfK 2014 | AFM Consumentenmonitor | Juni AFM Consumentenmonitor voorjaar 2014 Beleggers Juni 2014.
RESULTATEN VAN DE BEHOEFTENANALYSE E VALUATIE DOOR J OACHIM M AACK Internet - (g)een rechteloze ruimte. Opvoeden en leren dankzij een App voor gegevensbescherming.
Marion van de Sande De Haagse Hogeschool NOT, 29 januari 2011 Ouderbetrokkenheid: nut of noodzaak?
MEE Groningen Algemene presentatie. 2  Mensen met een verstandelijke, lichamelijke beperking en/of een chronische ziekte  Anderen die beperkingen in.
Zorg en Onderwijs 2001 – 2011 Jan Visscher, VGN Ledenbijeenkomst samenwerking Zorg en onderwijs 13 oktober 2011.
Kansen en knelpunten voor lezen in het vmbo Onderzoek door CED-Groep en DUO Marketresearch in opdracht van Stichting Lezen.
Werkconferentie `... Respijt op maat Drenthe’ Uitkomsten onderzoek Respijtzorg.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Begeleiding beginnende leraren: groep B doorlopende leerlijn initieel→ post- initieel Uitgangspunten bij begeleiding startende leraren Doorlopende leerlijn:
Doel bijeenkomst Informatie delen én halen
Evaluatie FAB-trainingen Mondriaan Parnassia GGz Centraal Een beknopt overzicht van uitkomsten 7 maart 2017.
Nakijken Opdracht 25.
Professionele ruimte voor professionele identiteit van beginnende leraren Han Leeferink Radboud Docenten Academie BSL-project Onderzoekers: Harmen.
Welkom bij de presentatie van “Oud is in”
ENQUETE 2016.
Duurzaamheid in Gennep
Week van OSSde LentekriebelsOss
Global Entrepreneurship Week
Passend onderwijs.
Schakelklassen, zomerscholen en onderwijstijdverlenging
Fietsroutes Brede school ‘de pol’ Inventarisatie
NHG-PreventieConsult module COPD: van ontwikkeling naar implementatie
Meldcode Kindermishandeling
Onderzoek ‘peuterwerk in achterstandswijken’
Resultaten onderzoek Maatschappelijke Waarde Voorschoten Wassenaar
Ouderen tellen mee in Utrecht
Wegwijzer in mediawijsheid en mediaopvoeding 0-6 jaar
Olympiades in het PTA.
Meer op eigen benen in een etnisch diverse stad
Welkom bij de introductie les Valpreventie!
GRIP OP GROEI Resultaten 0-meting
Zomerschool.
Meld u aan als lid van de Ouder Advies Raad (OAR)
Mike Louwman Docent Nederlands R.S.G. Pantarijn, Wageningen
Transcript van de presentatie:

Uitkomsten enquête CultuurSchakel en Holland Dance Festival

Programma: Opening Aanleiding enquête Uitkomst enquête Bespreking opvallendste uitkomsten Geld voor je kunst Afsluiting

Het dansveld in kaart - De enquête had een response van 15% - Er wordt een breed spectrum aan dansstijlen beoefend - Ruim een derde beschikt over een keurmerk - Ruim driekwart doet aan deskundigheidsbevordering

De leerlingen en deelnemers Grafiek 1.1: Welke leeftijdsgroepen kunnen bij u terecht? Dansscholen en dansdocenten richten zich vooral op kinderen/ jongeren van 7-18 jaar en volwassenen.

De leerlingen en deelnemers De meeste dansscholen en – docenten richten zich op beginners en intermediate en bij een klein deel ook professionals. - Het gemiddelde aantal leerlingen is 272. De dansdocenten geven gemiddeld aan 12 groepen per jaar les.   

De leerlingen en deelnemers Grafiek 1.2: Is er bij u plaats voor mensen met een fysieke en/of mentale beperking? Bij ongeveer de helft is er plaats voor mensen met een fysieke en/of mentale beperking. Bij 7% alleen voor mensen met een mentale beperking. En 21% geeft aan dat er momenteel geen plaats voor deze groepen is, maar dat zij hier wel interesse in hebben. Ja, mentale beperkingen

De leerlingen en deelnemers Doorstroom naar een (volgende) dansopleiding: bijna een kwart regelmatig   Bij vrijwel alle respondenten treden de leerlingen/deelnemers op Bijna een kwart van de respondenten geeft aan dat zij regelmatig met hun leerlingen/deelnemers dansvoorstellingen bezoeken.

De problemen en behoeften aan ondersteuning Grafiek 2.1: Ervaart u in de praktijk soms problemen of belemmeringen? 10% ervaart in de praktijk regelmatig problemen of belemmeringen En 55% ervaart soms problemen

` Grafiek 4.2: Aard problemen of belemmeringen

Opvallend: De leerlingen en deelnemers Grafiek 1.2: Is er bij u plaats voor mensen met een fysieke en/of mentale beperking? Bij ongeveer de helft is er plaats voor mensen met een fysieke en/of mentale beperking. Bij 7% alleen voor mensen met een mentale beperking. En 21% geeft aan dat er momenteel geen plaats voor deze groepen is, maar dat zij hier wel interesse in hebben. Ja, mentale beperkingen

Opvallend: Financiën ` Grafiek 4.2: Aard problemen of belemmeringen

Opvallend: Bereik ` Grafiek 4.2: Aard problemen of belemmeringen

Uitkomsten enquête CultuurSchakel en Holland Dance Festival