Afschalen …..en nu ?
Wat maakt afschalen moeilijk: Claimgedrag van klant en medewerker Het hanteren van je agenda De wie wat waar vragen Cultuuromslag !
Claimgedrag “ Ik heb recht op zorg “ Hoe ga je het gesprek aan, wat vind je hierin moeilijk Hoe kijk ik kritisch tegen een traject aan ? Moet Ik Dit Nu Doen Succes ervaringen ? Deel ze !
“ hij kan niet zonder mij, ik ben nodig “ Claimgedrag “ hij kan niet zonder mij, ik ben nodig “ Loslaten ? En waar blijf ik dan ? Van Zorgen Voor naar Zorgen Dat Rol van de moederorganisatie
Agenda hanteren Mijn agenda is lijdend / leidend ? Wat heb ik nodig en wat houdt mij tegen ? Het ideale plaatje !
Structureel inbouwen oud en nieuw Wie Wat Waar Hoe maak ik kennis met het voorliggend veld? Waar geef ik het een plek? tijdens de coaching ? aandachtsgebieden binnen het TAB ? Structureel inbouwen oud en nieuw
Structureel inbouwen
In de praktijk opschalen nieuw te ontwikkelen aanbod (innovatie) bestaand aanbod (passend maken) nieuw te ontwikkelen aanbod (innovatie) opschalen
Nieuwe klanten SBT overleg met Buurtparticipatie Gebiedsoverleg met Buurtparticipatie TAB overleg
Gedragsverandering bij de medewerker Cultuuromslag Gedragsverandering bij de medewerker gelegenheid motivatie capaciteit