Marketing 2017 2018 Week 7 les 1.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Inleiding Na het bestuderen van dit hoofdstuk kun je:
Advertisements

Het doen van onderzoek in klas 4
Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)
Media & Creativiteit 5 - Trends MEDMEC05 – Les 7 Roelof de Vries Feedback.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Wiki: Medmec04 les 5 (lesweek 7) Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 6 (lesweek 7) Engagement The game called life
Wiki: Medmec04 les 5 Engagement The game called life
Hoofdstuk 7 verplicht… Keuze.
Medmec04 les 1 Engagement.
Al doende leren training docenten
VAKBEURS PUBLIEKE EVENEMENTEN. FESTIVAK Vakbeurs voor publieke evenmenten Verschillende seminars over alle aspect Veiligheid, marketing, materialen etc.
pret met intervisie: ket-lessen Conferentie BV NT2 24 mei 2014
Taalportfolio Les 5, jaar 1, Zomer 2008 Afronding: beoordeling en publiceren tekst.
2rootje ‘Dat is uit de kunst’
Medmec04 Engagement.
Opdracht workshop.  Maak met je groepje 2 filmpjes over de verblijfsfase  1 filmpje zoals het hoort en 1 filmpje met verborgen fouten erin.
Onderzoeksplan.
“Reclame maken voor een eigen restaurant”.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
CV202A Jochem, Thies, Marnix, Silvia, Loulou en Lauren.
thema 2 Bijeenkomst oktober 2015
1 Sociologie en Diversiteit werkcollege 1 Corstin Dieterich
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Project 3 Week 3.  Mededelingen  Vragen opstellen voor opdrachtgever  Oriëntatie op opdracht (volgende week feedback in de les)  Wijkanalyse  Geen.
Bijeenkomst September 2015
MINI-ONDERNEMING Periode 2 Opstart & gastcollege Product bedenken & algemeen marktonderzoek Concurrentie & USP (unieke verkoop punten) SWOT-Analyse & tussenevaluatie.
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
Instituut voor Communicatie, Media & IT STAGE. INHOUD PRESENTATIE Stage jaar 3 even voorstellen 3 e en 4 e jaar documenten en data formele instapeisen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
VAKDIDACTIEK PEDAGOGIEK Bijeenkomst 2.1 Kopopleiding – Vakdidactiek Docent: Sanne van Kessel.
Werkstuk nask In de week van 23 januari 2017 (week 04) voor vrijdag 27 januari 12:15, inleveren Daarna: elke werkdag te laat: 5 punten (van de 100) van.
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
3F maken van een verslag.
ZGK 7 les 2 wetgevingen en financieringen
ONDERWIJSKUNDE INTRODUCTIE WIKI’S
Ondernemingsvormen.
Overtuigende tekst/betoog
Onderzoek arrangeur-ontwerper
Rob Goossens Wat weten we nog?.
Direct les 4 C-propedeuse, studiejaar , blok 2
Les 5: Het marketingplan
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
LIP.
Doel: De leerling kan, aan het einde van de les, benoemen hoe blootstelling en interpretatie van invloed zijn op het koopproces van de consument. Ook kan.
LIP.
Plannen en optimaliseren
Inleiding, slot, functies, samenvattend tekstverband
(week 045) voor vrijdag 02 januari 12:15, inleveren
Marketing Week 2, les 1 Enquêtevragen maken.
Marketing Week 3 les 1.
Marketing Week 2, les 2.
Informatieve teksten, interviewverslag
Vergelijkingen oplossen
Interview verslag schrijven
Marketing Week 3 les 2.
Marketing & Management
Van alle markten thuis Perron 1 – les 2.
Tarief berekenen LG41 IBS 1.3 – les 3.
Toedienen meststoffen
Hoofdstuk 2 Wat gaan we doen? Terugblik Doel van vandaag Nieuwe stof
Marketing Week 2, les 1 (dinsdag 19 september 2017)
LG41 IBS1.2 De bodem als basis
Marketing Week 1 Les 2 (maandag 27 november)
Plantenteelt 4e vakdag R. Soesman.
LIP.
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
Hoofdstuk 1 Krachten Wat gaan we doen vandaag? Terugblik
LG41 IBS1.2 De bodem als basis
Transcript van de presentatie:

Marketing 2017 2018 Week 7 les 1

Marketing 2017 2018

Klassikale ‘terugblik’ op feedback Marketing 2017 2018 Klassikale ‘terugblik’ op feedback Zelfstandig werken + feedback per groep (rondje)

1. Klassikale ‘terugblik’ op feedback Marketing 2017 2018 1. Klassikale ‘terugblik’ op feedback # niet iedereen heeft van feedbackmogelijkheid gebruik gemaakt… Risico: (zware) onvoldoende icm ‘max 1 tot 2 punten erbij’ bij herkansing # functie/doel van ‘Inleiding’ # Inhoudsopgave: Hoofdstuk- en paginanummering # beschrijven doelgroep: gebruik de 4 criteria uit lespresentatie! # bij definitieve opmaak: vergeet de spellingcontrole niet! # gebruik (functioneel!) meer plaatjes/foto’s/kaartje’s! # tekst van Internet taai/lastig? In eigen woorden! # maak onderscheid tussen eigen mening en reviews! Benoem dit. # gebruik richtlijnen verslag (nu op Wiki, Formulieren Opdracht 1- Opbouw van een verslag)

Marketing 2017 2018 # omgevingsfactoren: Wat speelt er in de branche + geldt dit ook voor ‘ons’ bedrijf? Vb. Ecologisch: bij restaurants is/wordt herkomst ingrediënten steeds belangrijker (duurzaam/biologisch). Speelt ons bedrijf hier ook op in? # idem mbt Trends & Ontwikkelingen: Welke trends & ontwikkelingen zijn nu actueel in de branche? Hierna de vraag: speelt dit ook bij ‘ons’ bedrijf? Vb. Hotels: meer arrangementen i.c.m. museumbezoek

Marketing 2017 2018

Marketing 2017 2018