Spark your idea.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
BlueBook, Sharing a world of Business Travel Expertise Annemieke Bossen Head of B2B Marketing Juni 2013.
Advertisements

anti-vortex Windmetingen Gustiness & vortex compensation.
College 4, jaar 2, Zomer 2010 Projectles Auteur: Ayman van Bregt Docent: Toine Nagel.
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
Deltion College Engels En Projectopdracht [Edu/001] thema: research without borders can-do/gesprekken voeren : 1. kan eenvoudige feitelijke informatie.
Validatie en kwalificatie van een temperatuur gecontroleerde Supply Chain Gert-Jan van Diest IGZ Congres - De Nieuwe GDP Guideline Nieuwegein, 2 september.
Just as an introduction for SDP-partners, this is a theoretical ppt on properties of triangles in which first, 3 properties are formulated and visualised.
Marketing Communicatie Ebay Crossmedia Campagne Rory Schwarzler Tom Dekker.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 2002 Thankyou Music 1/8 CONSUMING FIRE (Tim Hughes) 1. There must be more than this Er moet.
DICK RIJKEN 30/03/01 DE WAAG AMSTERDAM. OMROEPEN? WAT? WAAROM?
Creative Dialogue Arnhem 18 maart 2011 Leidinggeven aan het vrijmaken van creatief potentieel van een team.
Business model canvas: FOODlogica
Deltion College Engels B2 Gesprekken voeren [Edu/005]/subvaardigheid luisteren thema: ‘Pink pop and air-controllers on strike’ can-do : kan in een telefoongesprek.
BedrijfsEconomie Opgave 1.13 Kevin Kwee [ ]
Deltion College Engels B1 En Spreken/Presentaties [Edu/006] Thema: “The radio station“ can-do : kan een publiek toespreken, kan verzonnen gebeurtenissen.
Nothing Is As It Seems Lesson 7 What’s the Story?.
2G 16 November Today’s lesson  Last class  Mull  Puffins  Check homework (ex )  Thursday 9 December: TEST UNIT 2.
OPTIGUARD OBSERVER. Eigenschappen en vereisten Eigenschappen Grafische en akoestisch alarmen Alarmen zichtbaar op kaarten van winkels en winkelcentra.
Deltion College Engels B1 Spreken [Edu/001] thema: song texts can-do : kan een onderwerp dat mij interesseert op een redelijk vlotte manier beschrijven.
Test Tender module Stap 1 Klik op het gewenste object.
Deltion College Engels B2 Gesprekken voeren [Edu/009] thema: ‘We’d better go to…’ can-do : kan in vertrouwde situaties actief meedoen aan discussies over.
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011.
C USTOMER A DVOCACY T HE C USTOMER C ONNECTION 28 januari 2009 NICOLETTE WURING.
How to manage the process to design -> migrate -> integrate -> run -> evolve! An always-on internet infrastructure Gerard van Draanen IT Architect, HP.
HOFAM vak Organisatie & Management les 10. Motivation 2 One secret for success in organizations is motivated and enthusiastic employees The challenge.
PASSIE VOOR GEZONDHEID
The POWER of
GegevensAnalyse Les 2: Bouwstenen en bouwen. CUSTOMER: The Entity Class and Two Entity Instances.
Time management Howdoyouset priorities?. Priorities:thingsthatyouthinkare important.
2 december 2015, Privacy en de Digital Enterprise Vertrouwen in data.
Coming home Brand & hospitality by KLM W.E. Kooijman EVP Human Resources Air France KLM CSU Hospitality congres 24 september 2015.
Skin by Roald Dahl What do you think this text will be about?
Het “Nieuwe Werken” Ties Arts Oude wijn in nieuwe zakken? Of onontkoombaar……..
1 functie Presentation TEEB-stad tool The value of green infrastructure in cities Lian Merkx Platform31.
Europeana Fashion edit-a-thons Faro, Wat is een edit-a-thon?
de markt voor 2e hands auto’s “Een Experiment”
WiFi instellingen woensdag 1 maart 2017.
Key Process Indicator Sonja de Bruin
Welkom in de Top-2000 kerkdienst
Idee en visie ontwikkelen 7 ECTS 7 x 28 = 196 uur

PILOT TOETSING PERIODE 2 LES 1: BEOORDELEN VAN GROEPSWERK
Presteren onder druk.
Giving hands and feet to the digital substation
de markt voor 2e hands auto’s “Een Experiment”
Innovatie met IBM Cloud Orchestrator.
Presentatie titel Measurement education in the junior primary –
De taaltaak
Tempoquiz rekenen Als de sommen verschijnen heb je 1 minuut(tijd kun je zelf bepalen) om de antwoorden op te schrijven. Na de minuut verstreken is gaan.
Sculpting 3D.
Space Station i.s.m.De PartyPuberZ
ECOLAB; GEDREVEN DOOR ONZE MENSEN
Verlangen naar God Longing for God
Sneller een beter personeelsrooster voor de gynaecologieafdeling van het JBZ Maartje van de Vrugt PhD.
What is ProRail’s Life Cycle (cost) Management?
NL: We zitten in een Verandering van Tijdperken in plaats van een Tijdperk van Verandering.
Utrecht Attractive and Accessible: Focus on the User
Schrijf een passende aanhef.
A National Strategy for Public Libraries in the Netherlands
Tempoquiz rekenen Als de sommen verschijnen heb je 1 minuut(tijd kun je zelf bepalen) om de antwoorden op te schrijven. Na de minuut verstreken is gaan.
Mixed-Signal Design Engineer
DE NAYER INSTITUUT Hogeschool voor Wetenschap & Kunst
Fred Langeweg Deputy Director MNP
BRANDexpeience.
Titel van je poster Naam, school, datum, plaats Tabel/Figuur
Je verdient Beter. Betere SEO Betere Prestatie Your Logo
Moving Minds DNA.
Het huis, de school van morgen
Transcript van de presentatie:

Spark your idea

Wie ben ik?

Idee? Opportuniteit?

Wat is een opportuniteit? Een idee een opportuniteit Ideeën hebben geen concrete waarde, opportuniteiten wel Voor ideeën heb je inspiratie nodig, voor opportuniteiten tijd en inspanning Ideeën komen veel meer voor, je kan slechts 1 à 2 opportuniteiten nastreven Bij ideeën mag je dromen, bij opportuniteiten moet je concrete gegevens hebben Ideeën worden niet ondersteund door investeerders, opportuniteiten wel Ideeën vormen basis voor ontdekken van opportuniteiten, opportuniteiten de basis voor een ondernemersinitiatief

De wonderlijke avonturen van het ontdekken van uw klanten

Belang Value Proposition Canvas Product-market fit Fit Waardecreatie Klanten observeren

Value Proposition Canvas Value map Customer profile

Value Proposition for Tesla Customer Segment: Tesla Buyer Upper Middle Class Male Higher income Commute to work Convey an image of success Differentiate from others Occasionally travel long distances Be in sync with personal values

Value Proposition for Tesla Customer Segment: Tesla Buyer Upper Middle Class Male Higher income Commute to work Convey an image of success Differentiate from others Occasionally travel long distances Be in sync with personal values Frequent recharging Long recharging time Lack of space Geeky perception Fear of dead battery

Value Proposition for Tesla Customer Segment: Tesla Buyer Upper Middle Class Male Higher income Commute to work Perform like a sports car Convey an image of success Attractive design Differentiate from others Long range: +300 km Occasionally travel long distances High safety ratings Be in sync with personal values Always up-to-date features Frequent recharging Long recharging time Lack of space Geeky perception Fear of dead battery

Value Proposition for Tesla Customer Segment: Tesla Buyer Upper Middle Class Male Higher income Commute to work Perform like a sports car Convey an image of success High Performance Luxury Electrical Car (Model S) Attractive design Differentiate from others Long range: +300 km Occasionally travel long distances High safety ratings Be in sync with personal values Always up-to-date features Frequent recharging Long recharging time Lack of space Geeky perception Fear of dead battery

Value Proposition for Tesla Customer Segment: Tesla Buyer Upper Middle Class Male Higher income Commute to work Perform like a sports car Convey an image of success High Performance Luxury Electrical Car (Model S) Attractive design Differentiate from others Long range: +300 km Occasionally travel long distances High safety ratings Be in sync with personal values Always up-to-date features High speed charging Frequent recharging Free charging at supercharger stations Long recharging time Lack of space A luxury image Geeky perception High capacity battery 5+2 seats and a big trunk Fear of dead battery

Value Proposition for Tesla Customer Segment: Tesla Buyer Upper Middle Class Male Higher income 0-100 km/h in 6 sec Commute to work Perform like a sports car Award winning design Convey an image of success High Performance Luxury Electrical Car (Model S) Attractive design Differentiate from others Long range +450km Long range: +300 km Occasionally travel long distances Highest safety ever by NHTSA High safety ratings Be in sync with personal values Upgrade via remote access Always up-to-date features Frequent recharging Free charging at supercharger stations High speed charging Long recharging time Lack of space A luxury image Geeky perception High capacity battery 5+2 seats and a big trunk Fear of dead battery

Is dit een eenmalig actie?

Wat na dit proces?

Vragen? pieter.vandekerkhof@uhasselt.be