Vrijwilligers Informatie Avond Jeugd

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Oranje Nassau Welkom.
Advertisements

Informatieavond voor ouders van Groesbeeks Glorie.
Welkom.
Ouderavond Gerwen - Nederwetten.
Zaalhockey Informatie avond
VIOS Ouderavond Welkom.
Welkom. Ons doel Plezier in sport beleven Zich thuis voelen bij DFS Verbetering van prestaties en verhogen van kwaliteit.
Van goed naar beter, van beter naar best. voorlichtingsavond U11.
1 Info coaches seizoen september 2011.
Wedstrijd Secretariaat Hettie Aleven
Zaalhockey informatie-avond 18 november 2011
prestaties, plezier en passie.
WEDSTRIJDZAKEN ZFC ZUIDLAREN SEIZOEN SEPTEMBER 2011.
OUDERS VAN NIEUWE LEDEN
Ouderavond Jeugdafdeling DVG 17 Oktober Programma Welkom De vereniging DVG Wat mag u verwachten van DVG? Organisatie DVG Rollen coördinatoren, Technische.
Zondag 26 januari Selectiespelers zijn prestatiegerichte spelers die geselecteerd zijn op niveau gekoppeld aan leeftijd binnen de vereniging. Trainers:
Informatie avond zaalhockey 29 november 2011
Informatie avond nieuwe leden 12 juni 2013
Welkom Leidster/leider – Trainster/trainer bijeenkomst S.V. Eemnes Bijeenkomst SV Eemnes 27 september.
r.k.v.v. Tongelre – Normen en Waarden
Info-avond ouders en leden RKSVB
Informatie presentatie Jeugd
Hockeyclub Stickie Technisch beleid.
OUDERS VAN NIEUWE LEDEN INFORMATIEAVOND. Agenda 1. Welkom / Even voorstellen 2. Leeftijd categorieën en trainingen 3. Begeleiding 4. Wat als je lid wordt!
INFO AVOND OUDERS VAN NIEUWE LEDEN. Agenda 1.Welkom / Even voorstellen 2.Leeftijd categorieën en trainingen 3.Begeleiding 4. Wat als je lid wordt! 5.Vrijwilligers.
B raves A mbitie L iefde L eren S ucces
KennismakingsAvond MiniCommissie HC Twente Maandag 1 september 2014 Voor alle ouders van nieuwe leden.
Zaalhockey HCAS Informatiebijeenkomst 26 november 2014.
Organisatie Sportclub Deventer
Welkom bij Informatie avond F-pupillen Seizoen
Begin van het seizoen Wat komt er allemaal bij kijken?
Wedstrijdsecretariaat ZFC Zuidlaren Seizoen 2015/2016.
Teamafspraken VZV Jeugd
Ouder INFO avond JCIE & TJC 30 september 2015 vv ‘t Vliegdorp JCIE.
Welkom. Welkom Voorburgse Rugby - Club We staan! Nu gaan we leren lopen, samen met jullie! Organisatie: Bestuur: Bart, Kour, Maurits TC: Fer en Kour.
Bijeenkomst COVS Arnhem THEMA: Verenigings - Scheidsrechters 2 november 2015.
Jeugd Burggolf Gendersteyn 2012 welkom. Inhoud Wat gaan we doen komend jaar? Wie helpt ermee? Planning - data Selectie jeugd,competitie Golfkampen Inschrijven.
Informatieavond voor ouders, spelers, leiders en trainers jeugdteams BMR en SNC’14 maandag 18 juli 2016 kantine sportcomplex Noorbeek – uur.
WELKOM OP DE INFORMARTIEAVOND Jeugd s.v. Prins Bernhard Arjen Koetsier & Anton Schouten.
MHCU Opzet trainingsplan. MHCU Visie Doelstellingen  Alle teams moeten met een zo hoog mogelijke intensiteit, hockeytechnieken en tactieken aangeleerd.
Informatie voor nieuwe Leden
Kick-off augustus 2017.
Kick – off bijeenkomst jeugd sv Helios seizoen
algemene ouderavond 4 september 2018
Kick off jongste jeugd MHC Ede
Technisch Beleid Ritola
2e Informatiebijeenkomst onderbouw O8 t/m O13-pupillen
Coachavond zaalhockey (nieuwe coaches/team managers)
Trainers/Leiders/Ouders bijeenkomst 12 september 2017
Ouderavond 30 januari 2017 HV Groesbeeks Glorie
Coachavond zaalhockey (nieuwe coaches/team managers)
Bijeenkomst begeleiders en trainers seizoen 2015 – 2016
Infoavond HCNK 29 augustus 2017.
Welkom bij Informatie avond F-pupillen 8 juni 2016 seizoen
JEUGDVOETBAL BELEIDSPLAN 2.0
VV Holten Kick off seizoen 2018 – 2019
HET NIEUWE PUPILLENVOETBAL
Teamafspraken VZV Jeugd
Let’s Roll 2017 Hockeyclub Montfoort
24 Juni de editie Bilderdijk Trofee INFORMATIE
Kantinecommissie Voorlichtingsavond 5 en 12 september 2018
Welkom Let’s Start! Jeugdafdeling.
23 Juni ste editie Knuvers Cup INFORMATIE
Introductie Seizoen Jeugd VC Velden
Samenwerking KV Vessem en KV Winty
30 Juni de editie Langstraat Bokaal INFORMATIE
Welkom namens.
Presentatie Jeugdcommissie.
Transcript van de presentatie:

Vrijwilligers Informatie Avond Jeugd RKsv Wittenhorst Vrijwilligers Informatie Avond Jeugd

Agenda Contactgegevens Facilitaire zaken Algemene zaken / afspraken Dotcomclub Inloopmiddag Vertrouwenspersoon

Contactgegevens Pim Rohenkohl Bestuurslid OZ Jeroen Hesen Hoofdcoördinator OZ Peter Aarts Coördinator O14/O15 Marco Niehsen Coördinator O12/O13 Henk Hoeijmakers Coördinator O10/O11 Leon Everaerts Coördinator O8/09 Martien Geurtjens Coördinator mini F

Facilitaire Zaken John Peters Algemeen, ballen Riny vd Pol Kleding, tassen Jac Hesen Sleutels John van Mil Wedstrijdsecretariaat Wim Moorman Ledenadministratie Henk Meijers Planning ma-vr

Kleding Contactpersoon Riny v.d. Pol - facilitairezaken@rksv-wittenhorst.nl Elk team tas met tenue Shirts, broeken, sokken, hesjes, fluit, waterzak met spons, bidons, aanvoerdersband Kleding individueel wassen Ben er zuinig op, kost jaarlijks veel geld, we hebben voor meer dan 100.000 euro aan kleding in omloop!

Kleedlokalen Trainingsschema’s op prikbord gang Lokalen en tijden zijn leidend Tijdig en schoon “opleveren”, 1e groep droog schoonvegen, laatste “gebruiker” van het lokaal nat Leiders / trainers worden aangesproken volgens dit schema, consequenties Toezicht tijdens omkleden/douchen Geen vlaai, alcoholische dranken en radio in de kleedlokalen!

Knelpunten Lokalen MOETEN tijdig leeg zijn Limgroup Cup, impact op lokalen en velden

Ballen 80 ballen vervangen / aangevuld 18 ballen per hok / kar, gezamenlijke verantwoording Wordt niet aangevuld, kapotte ballen melden bij John Peters, deze worden dan geruild

Gebruik velden Verlichting (kosten €10,00/uur) laatste uitzetten!!!!! Binnen 20 min niet opnieuw inschakelen Degene die als laatste trainen zetten verplaatsbare doelen langs de lijn, i.v.m. beregenen en maaien! Veiligheid doelen, gebruik de borging

Afgelasting Afspraken bestuur: Website is leidend! Wedstrijden gaan voor op trainingen Wittenhorst 1 en 2, dames 1 en JO19-1 hebben voorrang, deze trainingen gaan door op kunstgras (ook al is in eerste instantie gras veld ingedeeld) Overige teams op grasvelden vervallen de trainingen Onweer: alle trainingen vervallen/ trainer neem je verantwoording en stop tijdig!!

Wedstrijden Op wedstrijddagen is er een secretariaat in de in de multi-ruimte vanaf 8:30 uur Hier is koffie/thee verkrijgbaar voor begeleiding (ook voor tegenstander) Indien je in de rust ranja/thee wilt, voor de wedstrijd doorgeven aan kantine personeel, aantallen en tijd, hier ook zelf ophalen Wanneer er niks is doorgegeven staat het ook niet klaar!

Algemene zaken Vacatures Coördinator JO17 en JO19 Scheidsrechtercoördinator

Scheidsrechters Seniorenteams en jeugdteams worden gekoppeld aan een jeugdteam komend seizoen In praktijk fluit iedere seniorspeler 1 jeugdwedstrijd Schema definitief vaststellen Kader verantwoordelijk voor het tijdig informeren van de scheids inzake verplaatsing, afgelasting, etc.

Communicatie Alles gaat via de nieuwe website Wedstrijden verzetten is slechts bij hoge uitzondering mogelijk, beslissing bij wedstrijdsecretariaat. Geen oefenwedstrijden zelf regelen, via wedstrijdsecretariaat Geen oefenwedstrijden of toernooien tijdens de competitie Help andere teams door spelers af te staan

Dotcomclub

Dotcomclub Alle informatie per team Voorbeeldtrainingen / oefenstof Beoordeling spelers Iedere wedstrijd punten per speler Dit sec per wedstrijd bekijken Eerlijke beoordeling, gevoelens uitschakelen Speler met hoge punten worden vaker door scouts bekeken

Interne Scouting (doorstroom) JO8 – JO13 Doel: - vroegtijdige doorstroom van talent - elke speler op zijn/haar niveau laten spelen - hulp bij selectieprocedure Scouts beoordelen 4 maal per seizoen elk team Mogelijk wordt je gevraagd naar naam van een speler Scouts werken anoniem

Themabijeenkomsten kader JO8-JO10 Themabijeenkomsten voor kader Basis voor Trainingen geven Wedstrijden begeleiden Omgang met spelers / ouders Organisatie Joreno vd Ven

8 september is een inloopmiddag voor uitleg en vragen over: Ledenadministratie Voetbal.nl app Wedstrijdzaken app E-mail check Team registratie Organisatie via Rob van der Sterren

Vertrouwenspersoon Leon Majoor 077-3985042 (werkdagen van 08.00 tot 12.00 uur) of via vertrouwensarts@zorghoes.nl Indien zich, ondanks allerlei afspraken, binnen onze vereniging situaties voordoen waarbij je geconfronteerd wordt met ongewenst gedag van andere leden, vrijwilligers of leiders

Vragen Maandag 24 september 2018 20:00 uur Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering U bent allemaal welkom!