Minor Digital Marketing

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Advertisements

21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
We’re social, now what?. Hoe belangrijk is social media/online?
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
1.Ga naar 2.Kijk rustig rond. 3.Laat een foto van je trekken. 4.Ga naar
Nieuw relatiemanagement / scrm
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
7 strategieën voor een digitale overwinning Willem Hendrikx Internet als markt & strijd.
Online marketing Expert (in een week)
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
4. Online strategie Internet scorecard
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Training voorbeeld voor
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Iedereen gebruikt social media.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
Sessie 5: Business strategie. Programma Extra: Facebook Special Bespreken persoonlijke actieplannen Een strategische blik in de toekomst: – Beeldmarketing.
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.

Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Eindpresentatie Digital Marketing
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
> Instagram URL. Instagram URL uitleg Door de opkomende social media kan het handig zijn social media links op uw website te (laten) plaatsen. Maar wat.
Cliënt en Mediawijsheid Les 5 Mensen met een (lichte) verstandelijke beperking.
LET’s get Social.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Operationeel plan DIMAGINI
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Social Media & Sport Deel I
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Pinterest URL >.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale media.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Internetmarketing en oefentoets
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Online Marketing voor het MBO
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Investeren in mensen en middelen met Rendementsverhoging
Goede morgen allemaal.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Minor Digital Marketing Hotel- en Eventmanagement - Nick Senders - 2015

Inhoud Uitleg nickfilms Doelstellingen Doelgroep Gekozen strategie Genomen acties reflectie

Uitleg nickfilms www.nickfilms.nl

Doelstellingen

Doelgroep

Gekozen strategie Bekendheid vergroten: Sociale media: 20 Likes op Facebookpagina: Behaald 47 Beter gevonden worden: Adwords Express:300 Klikken: Behaald 577 50.000 Weergaven: Behaald 93.538 Making money to grow: Adwords Affiliate € 10,-: Bol.com, Videoland.com: Niet behaald: € 0,-

Genomen acties Facebookpagina aangemaakt www.facebook.com/nickfilmsNL Verschillende content op de site en Facebook plaatsen Site en Facebook blijven uploaden en verbeteren Posten op Instagram en Snapchat Website verbeteren / professionaliseren Meer trailers en volledige films erop zetten QR code win actie Mond tot mond reclame bij vrienden/collega’s/familie

Bezoekers nickfilms http://stats.wpadm.com/en/0a6582796890

Reflectie Wat zou je anders doen? Wat heb je geleerd? Wat is digital marketing voor jou?

Einde Vragen?