Brainstormen Uw naam.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Succesvolle intelligentie
Advertisements

Nieuwe website Vrouwen van Nu.
Lotgenotencontact.
Workshop creatief brainstormen
Projectweek.
Marketing Werkgroep 6.
Medmec04 les 3 Engagement.
Jaar 1 les 5 Het creatieve proces
MEDMEC01 Roelof de Vries Les 3 -
Media en creativiteit Herfst les 5. pictoanalyse Wie wil, durft, moet of wordt aangewezen.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
Welkom! Media & Creativiteit Les 4/5
Welkom! Media & Creativiteit Les 3
Ho 7: Creatief denken.
Annice van Hemmen Groep 5 Zwaluwnest
Processen in kaart brengen om ze vervolgens te verbeteren.
Kern van de workshop Hoe kunnen we ervoor zorgen dat U met de komt werken en met de terug naar huis gaat?
Efficiënter en effectiever 8 maart Aanleiding V >€
Competentiemanagement in de techniek
26 mei  Wie ben je?  Verwachtingen? Wettelijk Meerwaarde Valkuilen NODEN – VRAGEN?
N T E R C I E F D E K N A CREATIEF DENKEN.
Feest van Genade Feest van Genade Vergadering kernteam 7 Januari 2015.
Plan van Aanpak (PvA) = Projectplan
Rabobank ….. en AOC-plaatsnaam
17 september MedMec01 les 3 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Groeiprojecten identificeren ‘stap 7’ Welke projecten hebben het potentieel om de groeiambities waar te maken? -> laatste stap van de oriëntatiefase.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
1. 2 Storytelling Geen mooie marketing praatjes: maar de authentieke menselijke stemmooie marketing praatjes.
Grammatica leren. Inleiding Ook de grammatica kun je leren. De grammatica zijn eigenlijk de spelregels van de taal. Regel kun je leren en toepassen. Hieronder.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Hoe zet je leerlingen aan het werk?
Tools i.f.v. een vlot verloop van de CSR
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Instrument bij ‘Burgers mee aan Zet’ Fase 1: Visie ontwikkelen.
Executieve functies Marije Ruben.
Met STAR(R) meer zicht op competentieontwikkeling
Personeelstraining Typ hier uw thema.
Creativiteits- sessie
4 Richtlijnen ter inspiratie
Een vergadering organiseren
kort presenteren - wat wordt de seriegrootte van de trainer
* Personeelstraining Typ hier uw thema *.
Creativiteits- sessie
Degene die de presentatie verzorgt
Een strategie aanbevelen
Teamwerkpresentatie Naam van bedrijf.
Slecht nieuws meedelen
Creativiteitssessie Naam van presentator.
Les 1: Introductie Marketing
Presentatie bedrijfsplan
Titel wetenschapsproject
Digitaal spreekuur ‘Werken met een kwaliteitscyclus binnen het VSV’
Creativiteits- sessie
Vergadering Personeelsdienst
De bedenkers.
Een strategie aanbevelen
Level 1 is de basistraining, waarin je een begin maakt met GTD
Bedrijfsnaam Rapport titel.
Titel van wetenschappelijk project
Introductieweek Dinsdag 4 september.
Naam van degene die de presentatie verzorgt
Een strategie aanbevelen
Productnaam.
Voeg hier een foto van het product in
* Personeelstraining Typ hier uw thema *.
Marketing Week 2 Les 2 (maandag 4 december 2017)
DEEL 2 LES 18 De verdieping Les 18 Tegenspelen versie
Een strategie aanbevelen
Transcript van de presentatie:

Brainstormen Uw naam

Agenda Overzicht Brainstormen: doelstellingen Regels Brainstormen: activiteiten Samenvatting Volgende stappen

Overzicht Beknopt overzicht van de doelstellingen van deze bijeenkomst: Agenda Wat kunt u verwachten

Brainstormen: doelstellingen Beschrijf de doelstellingen van deze oefening: Ideeën voor nieuwe producten of diensten? Ideeën voor nieuwe functies? Ideeën voor functie-/productnamen? Ideeën voor reclamecampagne? Ideeën voor nieuwe procedure? Bepaal de voornaamste eisen of beperkingen

Regels Er zijn geen slechte ideeën Wees creatief Durf risico's te nemen Kritiek is niet toegestaan

Brainstormen: activiteiten Bedenk ideeën: Gebruik spelletjes en oefeningen om uw creatieve denkprocessen 'op te warmen' Als de ideeënstroom dreigt op te drogen, probeert u deze weer op gang te brengen met een oefening Het kan nuttig zijn de aanwezigen in groepjes te verdelen Leg alle opmerkingen en ideeën vast op de computer

Samenvatting Neem alle ideeën door Stem voor de beste kandidaten en combineer deze zo nodig Controleer de eisen en beperkingen Breng de lijst terug tot de beste vijf à tien ideeën

Volgende stappen Beschrijf wat hierna gaat gebeuren: De geopperde ideeën verder onderzoeken? De ideeën uitwerken in een grotere groep? Stel een lijst van actiepunten op voor het vervolgtraject: Zet ideeën om in praktische toepassingen