Strategy map Online missie Bedrijf: Dans Instuif Website: www.dansinstuif.nl Datum: 13 maart 2014 Auteur: Jeréll Roos Online missie . Het informeren en inspireren van alleenstaanden en paren over gezellige dansavonden door middel van een online platform altijd met live muziek of een DJ Online strategische doelstellingen …minimaal 5 unieke bezoekers op de website per dag …minimaal 100 likes op facebook …een totaal aantal bezoekers hebben gehad van 400 aan het einde van de minor op de webstie Outcomes Financieel Kosten Geen hogere kosten dan hostingkosten en 25 euro marketing kosten 494 arbeidsuren Outcomes Klant Aantal pagina’s bekeken per bezoek. .Bezoekduur Reacties gastenboek Aantal nieuwe evenementen aangemeld. Online strategy map invullen voor je bedrijf. Succesfactoren voor de outcomes: klant en finacieel, en voor de ondersteunende dimensies: website en organisatie. Naar een actieplan toewerken. Website Bruikbare Widgets .Altijd actuele content .Gebruiksvrien-delijkheid Duidelijke Lay-out Altijd beschikbaar Drivers Organisatie Samenwerken met evenementen-organisaties .Kennisniveau eigenaar Gebruik maken van feedback van professionals Drivers