Strategy map Online missie Bedrijf: Dans Instuif

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
©tv. Cultureel Jongeren Paspoort Cultureel Jongeren Paspoort
Advertisements

Het programma In voor zorg
Branche: music.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Inhoud 1.Doel 2.Wetenschap versus Marketing 3.Het ABC van de menselijke motivatie 4.De campagne (6-stappenplan) 5.Cijfers.
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Digitale Televisie kortrijk. Stad Kortrijk presents.
Concerti Fetti Bezoek een live-optreden van een voor jou niet voor de hand liggende artiest.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Branche Analyse Drogisterij & Parfumerie
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Visie & Strategie.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
Naar een optimaal HR - beleid
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 3 Thema 4 – Logistiek 1 Business IT & Management
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 2
Wetenschap voor iedereen Wetenschap toegankelijk maken voor een breed publiek Amito Haarhuis Adjunct-directeur Science Center NEMO 9 december 2015.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
Preventief Organisatie Advies 2014 Daan Ros Frank van Deventer.
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Sjabloon Implementatieplan Naam organisatie:…… Opgesteld door:…..
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Hoe zijn we ontstaan? In 2008 met groot deelnemersveld strategische visie en missie ontwikkeld voor toerisme en recreatie om: Het noorden van Limburg.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
DE IDEALE REGIOZENDER IN 2010 Workshop ROOSdagen Vincent Everts Krijn Schuurman.
100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.
Vergadering Florian Stiller. Agenda Bespreking van belangrijkste doelstellingen Hoe hebben we het gedaan? Overzicht van de organisatie Belangrijkste uitdagingen.
Operationeel plan DIMAGINI
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Google Analytics Statistieken over je website
Personeelsmeeting 26 februari 2015
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Slag om Arnhem levend houden.
2017 – Digital Pixel Marketing
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Duurzaamheidsplatform Kaag en Braassem
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Minor Digital Marketing
Bitter Sweet Candy Company
Weekplanning: Voorbeeld van Pieter – een eigen bedrijf starten
Bedrijfsidentiteit & werving personeel
De waarde van Le Grand Départ Utrecht 2015
Titel van bedrijfsvergadering
Van decreet naar beleidsplan
Vergadering Florian Stiller.
Marketing en zoekmachines
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Strategy map Online missie Bedrijf: Dans Instuif Website: www.dansinstuif.nl Datum: 13 maart 2014 Auteur: Jeréll Roos Online missie . Het informeren en inspireren van alleenstaanden en paren over gezellige dansavonden door middel van een online platform altijd met live muziek of een DJ Online strategische doelstellingen …minimaal 5 unieke bezoekers op de website per dag …minimaal 100 likes op facebook …een totaal aantal bezoekers hebben gehad van 400 aan het einde van de minor op de webstie Outcomes Financieel Kosten Geen hogere kosten dan hostingkosten en 25 euro marketing kosten 494 arbeidsuren Outcomes Klant Aantal pagina’s bekeken per bezoek. .Bezoekduur Reacties gastenboek Aantal nieuwe evenementen aangemeld. Online strategy map invullen voor je bedrijf. Succesfactoren voor de outcomes: klant en finacieel, en voor de ondersteunende dimensies: website en organisatie. Naar een actieplan toewerken. Website Bruikbare Widgets .Altijd actuele content .Gebruiksvrien-delijkheid Duidelijke Lay-out Altijd beschikbaar Drivers Organisatie Samenwerken met evenementen-organisaties .Kennisniveau eigenaar Gebruik maken van feedback van professionals Drivers