Apeldoorn.nl vernieuwd live op 6 februari a.s.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
Advertisements

Website voor bewonerscommissies
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Agence fédérale pour la Sécurité de la Chaîne alimentaire Een nieuwe website voor het FAVV ? RC van 28 mei 2008 Federaal Agentschap voor de Veiligheid.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
Presentatie commissie bestuur en werk van 22 mei Stand van zaken vormen klantcontactcentrum.
Overheidsmonitor Standaarden Transparantie DIENSTverlening De burger CENTRAAL Interactieve verwijzingen Toegankelijkheid Ranking Sep 2009 Vergeleken Gemeenten.
Gemeente Suite. Kostenefficiënt informatie delen via diverse kanalen met TYPO3. De Gemeente Suite geeft u een complete distributie waarmee u uw gemeentesite.
Welkom ouderavond – klas 4
Toekomstige ontwikkelingen ten aanzien van de dienstverlening naar onze inwoners; Antwoord© en een klantcontactcentrum Jan Westen (afdelingsmanager) Annemarieke.
Websiteteam van de Barnabaskerk presenteert…
Kwaliteit met beleid Petra Verhagen
(SNEL)vergunningen in Peel en Maas
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Focus op 2005 Markt- en opleidingsontwikkelingen FiDi/Pé vandaag! FiDi/Pé morgen! Operationele uitvoering Actiepunten voor 2005 Opleidingskalender 2005.
Netwerking & Organisatieontwikkeling
: taakgericht & responsive Rein Zijlstra Wethouder, o.a. dienstverlening en ICT.
Digitaal Sociaal Huis Samenwerkingsproject Vlaams-Brabantse sociale huizen 2 februari 2009.
1 Selfservice binnen een grote organisatie Leerpunten / terugblik Harold van der Hoeven Projectleider TPG Post
Benchmark september 2006 Michal Kleinhans Christel Koman
E-Team 2004 de midoffice binnen de e-goverment architectuur Corné Dekker, informatie-architect e-government Overheid & ICT, 29 april 2004.
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb Stichting Seniorweb Zoetermeer Cursus WEB!Pro.
Multichannel Management Visie Werkpleinen
Implementatie Normblad 8002
Klantendag 21 februari 2008 Servicecentrum Drechtsteden
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
TOPTAKENWEBSITE GEMEENTE BEST
Welkom Eindexamenjaar en keuzes maken. Begeleiding bij het kiezen: Mentor en decaan werken nauw samen Mentor: meer de procesmatige kant……. Hoe staat het.
Presentatie Woonservicepunt (WSP)
KCC4ALL.
10 tips over samenwerking bij ondernemersdienstverlening.
Breda MENSEN Organisatie Gemeente GEBRUIKER Portal Bezoeker STAD Ondernemers.
Enterprise Document Management Fase
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
MM2 webcommunicatie Mijn gegevens:
Training Webrichtlijnen Maar moet je je als webredacteur aan houden?
Bronnen controleren…. Hoe doe je dat? K=Kwaliteit O=Oorsprong D=Doel A=Actualiteit K=Kwantiteit.
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
Sluizencomplex IJmuiden
Presentatie Kandidatenraad 26 januari 2016
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
‘Kanalen in Balans’ - multichannelmanagement bij overheidsorganisaties 
1 11 februari 2008 Informatiebijeenkomst jaarstukken 2007 Presentatie ICT Brede commissie 13 januari 2014.
Transitie oprichten beheerstichting Sport Alblasserdam Han de Krijger Tonia Ruybroek 9 oktober 2012.
Bouwbeleidsplan Leudal. Waarom een bouwbeleidsplan Landelijke ontwikkelingen met als speerpunten: verminderen regeldruk, lastenverlichting voor burgers.
Uw website beheren was nog nooit zo makkelijk... In het menu vindt u alle opties waarmee u uw site volledig kunt beheren.
JAARPLAN Griffie 2013 Bijlage A3, halfjaar Toelichting A Onderwerpen: rood: bestuur en financiers oranje: maatschappij groen: klanten en.
Schuldhulpverlening Tijdlijn schuldhulpverlening 2011 Beleidsplan integrale schuldhulpverlening vastgesteld 2013 (juli) start onderzoek rekenkamer in Ridderkerk.
JAARPLAN Griffie 2014 Bijlage A3. Toelichting A rood: bestuur en financiers oranje: maatschappij groen: klanten en partners blauw: medewerkers.
Communicatie met leden Taakverdeling bestuur Erick van der Schouw Henk Edgar Februari 2016.
Project Onderzoek e-depot: een update Koplopersoverleg 29 juni 2016.
Gids door Doccle Doccle. De Cloud 2 1.Wat is de Cloud? 2.Voordelen van de Cloud 3.Nadelen van de Cloud 4.Doccle is geen cloudapplicatie.
Stand van zaken organisatieontwikkeling Voorbereidende raadsvergadering 7 december 2011.
Maatwerk is goedkoper dan standaard GEMEENTE ROTTERDAM Bestuurs- en Concernondersteuning.
Terugblik & stand van zaken Vluchtelingenopvang Amersfoort
KNVI Congres Introductie BI.
Aanbesteding jeugdteams
kennis- en informatieavond leerjaar 2 september schooljaar
Klantgerichte publieke dienstverlening in Nederland
Hartelijk welkom, we starten om 14u
Yammer.
Uitvoeringsprogramma Landerd 2020 Sterkte-/zwakteanalyse
Jan Hendrik Hooghiemstra 31 augustus 2017
Nieuw Beter zoeken met Kenniswijzer.
INSTRUCTIE SPELER VOLG SYSTEEM SDCP
Overheidsmonitor Standaarden Transparantie DIENSTverlening
ZIVVER introductie implementatieaanpak
De succesformule van Dienstverlening
De website.
Transcript van de presentatie:

Apeldoorn.nl vernieuwd live op 6 februari a.s. PMA 26 januari 2012

Korte terugblik Bezwaren huidige website Doelen renovatie en resultaat Communicatie kanaalsturing

Korte terugblik Voorbereiding: wensen inventariseren voor vernieuwen website Besluitvorming over vorm, inhoud en organisatie in mei 2011 door MT Werkproces van huidige naar nieuwe website: inhoud, webrichtlijnen en informatiebron klantvragen Testen in december: Burgerpanel, veiligheid en webrichtlijnen 6 februari 2012: live-gang website

Diverse zoekfuncties en menu Groot deel homepage is nieuws

Bezwaren huidige website Uitkomsten rapport: Informatie is aanbodgericht Website is traag door omvang (28.000 pagina’s) Zoekfunctie functioneert onvoldoende, waardoor producten en diensten onvoldoende toegankelijk zijn

Uitgangspunt is dienstverlening Click Call Face

Hoofddoel renovatie Een betere website: die voldoet aan de eisen van deze tijd die efficiënter is in het beheer wat een kostenbesparing oplevert

Doel renovatie Website opgebouwd vanuit de vraag van de klant! Zoekopties zijn: product top 10 en veelgestelde vragen

Meest bezochte onderwerpen

Doel renovatie Eenvoudig zoeken informatie door één zoekbalk op de homepage

Tik een woord of vraag in

Advies eerste stap, direct naar afspraak

2 keer klikken voor zoekresultaat al 2 keer klikken voor zoekresultaat

Doel renovatie Informatie die via de kanalen (internet, telefoon, balie, e-mail en post) aan de klanten wordt gegeven, is gelijk.

Hoe is dit georganiseerd? De informatie wordt centraal beheerd door het webteam (deel capaciteit en middelen uit organisatie naar webteam) Medewerkers KCC gebruiken info website met aanvullende info voor intern gebruik

Interne informatie KCC Telefoon top 10 Actuele info

Interne informatie Interne informatie KCC Info medewerker KCC

Doel renovatie Sneller door minder pagina’s en archief. Van 28.000 pagina’s naar 8.000 pagina’s om te beheren door opschonen en info samen te voegen. Agenda en verslagsysteem raad: Notubiz vanaf oktober 2011 Webarchief 12.000 pagina’s vanaf 2004 (onderdeel van 28.000 pagina’s)

Via website bereikbaar

Doel renovatie Kwaliteit en kwantiteit gewaarborgd, want is eenvoudiger bij te houden door kleinere omvang en gecentraliseerd webbeheer.

Actualiteit vraaggericht

Formulieren in één overzicht op de site Serviceblok Formulieren in één overzicht op de site

Doel renovatie Voldoen aan een groot deel van de door het Rijk vastgestelde webrichtlijnen.

Lopende tekst invoegen Voorlezen tekst Lopende tekst invoegen Grootte bestanden

Overzichtelijke tabellen, leesfunctie Lopende tekst invoegen Overzichtelijke tabellen, leesfunctie

Maak een afspraak op www.apeldoorn.nl of bel 14 055

Meld deze op www.apeldoorn.nl of bel 14 055

Kijk op www.apeldoorn.nl

uitnodigend en vraaggericht CLICK uitnodigend en vraaggericht CALL in 1 keer goed FACE op afspraak maatwerk