Fairtradegemeente Schijndel

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Crossmedia Strategie en concept.
3 voor 12 Succesfactoren. • Interessante nieuwsfeiten • Alle muziek in één oogopslag • Social media.
Sociale wijkmedia 19 en 28 maart 2013 wijkteams Nieuw Lokaal Akkoord Gilbert Sewnandan.
Risdilbeek.be Dilbeek FairTradeGemeente. risdilbeek.be Miljoenen boeren in de wereld leven in armoede. Er is een dubbele verklaring voor deze armoede:
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
De Digitale Week 2013 Infomomenten De Digitale Week is een initiatief van LINC vzw.
Cross Media.
Intro Pussy Galore INMIDDELS IN 15 BOSCOPEN IN BINNEN- EN BUITENLAND.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Indeling: - eerst filmpje laten zien - tijdens 2 e slide voorstellen, Mirjam eerst met reden van aanwezigheid, chantal 2 e plus dialoog aangaan - 4 e slide.
FairTradeGemeente. Een campagne van: Max Havelaar Oxfam-Wereldwinkels Vredeseilanden.
Ons doel Bestaande en nieuwe cliënten en hun mantelzorgers tijdig en goed laten weten waar ze aan toe zijn. Inwoners van Lelystad correct en laagdrempelig.
* FHK Docent Dans * Media: - TV, internet, smartphone, radio * Social Media: Facebook, WordPress, Whatsapp, Skype.
3voor12.nl.
Het ideale fairtrade team
Curacao Telebario “wij in de wijk”. Inleiding Maandag 26 april jl is een bijeenkomst georganiseerd met diverse instanties en instellingen/deskundigen.
3.2 Volledige en onvolledige verbranding
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
Workshop sociale media Wat is sociale media? Docenten: Albert Gelderman Hans van Hest Koos Bronts Daphne de Bruijn.
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Juf Silvia & Juf Jolanda
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
NU!.  Tweet: Bekende zanger gisteren aangehouden.  SMS van een klasgenoot: Bekende zanger na aanhouding toch vrij.  Facebook van een vriend: Bekende.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 5 Het ondernemersplan.
Fairtrade Week Week met aandacht voor fairtrade 7 t/m 15 mei Huis aan huis folder.
‘Terugkijken om de toekomst te zien.’ ‘Kulturhus, concept voor een lokaal netwerk’ Henk Middelveld, Biblion (2002)
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
Het project S-TV Een initiatief van Omroep Gelderland.
Landelijke communicatie gezondheidsmonitor jeugd Erik Riemens, senior communicatieadviseur.
Cliënt en Mediawijsheid Les 5 Mensen met een (lichte) verstandelijke beperking.
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Het project! Onze Jeugddienst! Het Jaarthema! Het jaar!
INSPIRATIE BIJEENKOMST WEEK VAN ZORG EN WELZIJN. Landelijke aandacht Nieuwe campagne 1 ambassadeur die landelijk ingezet gaat worden in de campagne Krant.
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
Programma 13:30 – 14:00 Inloop 14:00 – 14:20 Henk Zandvliet: terugblik 2016 & blik :20 – 15:30 Jochum Veerman: criteria en verdiepingsplan Scenario’s.
Fairtrade Gemeente Drechterland
Sociale media inzetten
Activiteitenplatform
Het verhaal van De DigiFamilie
Ledenwerving & ledenbehoud Speerpunt van RI en District
Thema 1 NU!.
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Lokaal Bereiksonderzoek Contact April 2017 – November 2017
Plantenteelt 1e vakdag Verzorgen gewas 2
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
Minor Digital Marketing
Afkijken mag! Presentatie MBO City 2017
Bibliotheek, ouderen en sociaal domein Rotterdam, 26 april 2018
Infosessie: attesten inkomenstarief 11, 18 en 20 januari 2016 Sofie Delcourt – VVSG Stafmedewerker Kinderopvang
Presentatie Formulierenteam Gemeente Rotterdam
De praktijk: kinderen van 9 – 12 jaar
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Viral Marketing Groep A.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Noord 19 april 2018
Fairtrade Gemeente Regiobijeenkomst Zuid 12 april 2018
Rolwisseling van student naar docent
Fairtrade Gemeente 19 april 2018 Groningen Anke van Duuren Regio adviseur Fairtrade Gemeente Noord Nederland.
1.2 massamedia en internet
Transcript van de presentatie:

Fairtradegemeente Schijndel Uitleg concept SMEK, koken met fairtrade en lokale en streekproducten

Filmpje SMEK https://vimeo.com/155985847 (aflevering 1) https://youtu.be/X3sRl16x6DU

foto

foto

The making of https://youtu.be/nR-wcm1U8aY

WAAROM SMEK? dus stem op ons! Fairtrade-gedachte breed onder de aandacht Receptenkaarten, publicaties Via TV, internet en social media Met lokale en bekende mensen met hun netwerk Met lokale organisaties met hun netwerk Met jullie stem en award landelijke aandacht! ;-) dus stem op ons! Door de samenwerking komen veel mensen in aanraking met fairtrade Groot bereik Groot netwerk olievlek