Team CorCom presenteert:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Advertisements

De Van Damschool in ontwikkeling
Hoofdstuk 1 Verkooptraject
Een eerste kennismaking Julia Kool en Johan Hahn 9 October 2010
Team CorCom Workshop Corporate Communicatie Team CorCom Workshop Corporate Communicatie Gertjan.
Droge voeten en schoon water Help, er loopt een dijk door mijn tuin! 08 November 2012 Marco Maréchal (Hoofd communicatie HHSK)
Oranje is inspelen op Louise Meijer, Manager Marcom ING
4 P´s en 3 R-en MK01.
Hoe kan het jou veranderen?
Agenda  Les  wkn  hs 2 2 marketing
Social media versterkt eigen kracht ouders! Astrid van Lieshout.
Ambassadeurs voor Maatwerk i.o.v. Nederlandse Taalunie.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Solarled Advertising John Vonk. - Nieuwe Mediatoepassing - Reclame-uiting - Doelgroep - Sustainability.
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
‘ Organisaties in zorg en welzijn zijn nog lang niet klaar ’ Klaas Kuilman 28 april 2006 Nijkerk.
WELKOM Programma GC: gevolgen voor de eigen organisatie Drie manieren: presentaties discussie broodje.
Social Media Reputation.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Social Media Door Dyonne en Yanthe
Team CorCom presenteert:
Team CorCom presenteert:
DE VIERDE STELLING Team CorCom presenteert:. Stelling: ”Extern winnen is intern beginnen.”
Basis communicatieplan
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Oefening 17 p. 97 – les 5.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Commercieel beleid en recht
Wereldoriënterende vakken in de onderbouw.. Aanleiding tot ons onderzoek Er is vraag naar lesmateriaal voor wereldoriënterende vakken in de groepen 1.
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Iedereen gebruikt social media.
Van actie naar interactie
2 th 1 Ontwikkeling § 6-7.
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
 A-94 A-94.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
50.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Nationaal Hockeycongres 25 januari 2014 WORKSHOP SPONSORWERVING DANNY DE GRAAF.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
Mobiliteitsbevordering vanuit medewerkerswens. Stelling Het is goed als medewerkers 10 jaar of langer in dezelfde functie blijven.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Secretary Plus. Wie zijn ze? ● Marktleider ● leveren maatwerk ● nemen een adviserende rol ● zowel benchmark als referentie.
Commissie voor vrijwilligerswerk.  Kennismaken met het concept van vrijwilligerswerk  Vrijwilligerswerk inpassen in uw dagelijks leven  Betrokkenheid.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Tegenwoordige tijd:.
Hoe kan ik het beste in Nederland een eigen Game bedrijf opzetten?
Les 2: Van productie tot verkoop
What will you do to change the
Wat hebben een pizza-automaat, VR-simulaties, serious gaming, melk- en kookrobots en de bibliotheek met elkaar gemeen?
Leden NOA Diana van Oudenaaren & Danny Jansen
Voorkomen is Beter Leren van calamiteiten in de zorg
Proeftuin Duaal leren ruwbouw
RÜYA Bijeenkomst 1 Meiden.
Samen broeden: MBO Barneveld en de beroepspraktijk
Viral Marketing Groep A.
START is een community binnen Isagenix die bestaat uit visionairs en doeners van 18 tot 35 jaar oud uit de hele wereld. Deze leden van START willen hun.
Les 2: Van productie tot verkoop
Gepresenteerd door [Naam]
Inspelen op innovaties
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Rolwisseling van student naar docent
Transcript van de presentatie:

Team CorCom presenteert: DE TWEEDE STELLING

Stelling: “Een bedrijf moet zich niet te veel aantrekken van wat er in de media speelt en gewoon de eigen plannen volgen.”

In eerste instantie zijn wij het hiermee ONEENS!

Het is voor bedrijven van groot belang om de media op de voet te volgen om op de hoogte te blijven van de wensen en behoeften van de consument.

Producten en diensten die niet goed gepromoot worden in de media, worden niet verkocht en zijn dus gedoemd te mislukken.

Ook moeten bedrijven uit de media halen hoe andere bedrijven met succes hun doelgroep bereiken.

Als een bedrijf weet wat er speelt in de wereld, kan het inspelen op de actualiteit.

Maar...

Originaliteit is heel belangrijk Originaliteit is heel belangrijk. Als bedrijf moet je positief willen opvallen.

En “te veel” is nooit goed. “Kleermaker, blijf bij je leest!” “Een bedrijf moet zich niet te veel aantrekken van wat er in de media speelt en gewoon de eigen plannen volgen.” En “te veel” is nooit goed. “Kleermaker, blijf bij je leest!”

Conclusie: De media dient als informerende en inspirerende bron voor bedrijven. Het volgen ervan is dus erg belangrijk, maar bedrijven moeten wel hun eigen koers blijven volgen om op te vallen.

HET EINDE Team CorCom Fatemeh, Gertjan, Inge, Mark, Niels & Nikki (CDM1A)