Team CorCom presenteert: DE TWEEDE STELLING
Stelling: “Een bedrijf moet zich niet te veel aantrekken van wat er in de media speelt en gewoon de eigen plannen volgen.”
In eerste instantie zijn wij het hiermee ONEENS!
Het is voor bedrijven van groot belang om de media op de voet te volgen om op de hoogte te blijven van de wensen en behoeften van de consument.
Producten en diensten die niet goed gepromoot worden in de media, worden niet verkocht en zijn dus gedoemd te mislukken.
Ook moeten bedrijven uit de media halen hoe andere bedrijven met succes hun doelgroep bereiken.
Als een bedrijf weet wat er speelt in de wereld, kan het inspelen op de actualiteit.
Maar...
Originaliteit is heel belangrijk Originaliteit is heel belangrijk. Als bedrijf moet je positief willen opvallen.
En “te veel” is nooit goed. “Kleermaker, blijf bij je leest!” “Een bedrijf moet zich niet te veel aantrekken van wat er in de media speelt en gewoon de eigen plannen volgen.” En “te veel” is nooit goed. “Kleermaker, blijf bij je leest!”
Conclusie: De media dient als informerende en inspirerende bron voor bedrijven. Het volgen ervan is dus erg belangrijk, maar bedrijven moeten wel hun eigen koers blijven volgen om op te vallen.
HET EINDE Team CorCom Fatemeh, Gertjan, Inge, Mark, Niels & Nikki (CDM1A)