Ketenmanager & Innovatiemakelaar

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
Advertisements

Wat is strategisch leren?
Hoe positioneer ik mijn uitgeverij
Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Financiering van palliatieve zorg
Drs. Ewout Kramer, Manager Research & Development Integratiearchitect Furore in vogelvlucht.
Maar niet elke koning is even belangrijk!
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Bedrijfspresentatie Promavise
CO2 recovery Business case op RWZI. Aanleiding voor de studie Klimaatakkoord doelstelling: Broeikasgas emissiereductie van 30% in 2020 MJA 3 Energiebesparing.
Strategisch Plan Kempen PLATO EXPERT
Workshop Wat is Opleiden in school? Hoe pak je het aan?
Een startersgids voor innovatie
Afstudeer workshop Waarde-ring en sociale media. Marten Toonder Waarde als iets sociaals Waarde als eigendunk Waarde als iets economisch Waarde als iets.
29 mei 2007BKD Business Class 2007 Strategisch Innoveren in MKB’s dr. Tinne Lommelen MERIT & UHasselt.
Grip op ICT door grip op architectuur
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Netwerk en Innovatie ARK De Innovatie broedplaats.
Workshop Hoe manage je een goede reputatie? Leusden, 27 maart 2014 Landelijke bijeenkomst bdKO.
Ondernemen na je studie!
Kernproject V1 College 1 31 Januari 2008 Instituut voor Interactieve Media.
Ideeontwikkeling Werkcollege 1: -Context -Probleem.
Ondernemer worden? Hans van den Vlekkert
Marketingplanning en strategie
© Stratix 2007 Overview Plan van Aanpak Vraagbundeling voor de realisatie van municipal wireless [in het nederlands]
Wie zijn wij? Oprichters: Tarik en Fatima Begeleiders Juniorbegeleiders Deelnemers.
Business Marketing Management
International Business Adviser
Het nut van Business Planning
2009 Aberdeen2010 Hamburg/Husum 2011 DK / A’Dam Toekomst? Pitch Offshore wind Allard van Dijk – NV NOM – 30 juni 2011.
Fase I Fase II Fase IIIFase IVFull Service Brainstorm Brainstorm huidige situatie, ambities, opties, haalbaarheid Businessplan & franchiseconcept DocumentenscreeningExlpoitatie-begrotingCommunicatieplan.
Van idee naar resultaat in 20 weken
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
5 e jaar 1. 1) Marketing & sales management 2) Financiering & financieel management 3) Logistiek & Supply Chain Management 4) Rechten 5) Wiskunde met.
Project 01 – ‘Connecting Vibes’
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Naar een optimaal HR - beleid
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s
Waardering en beloning in een zelfsturende organisatie 4 juni 2015.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 1 - Introductieles Business IT & Management
Welkom. Inspirerende omgeving Ruim 30 vooraanstaande bedrijven op het gebied van duurzame energie presenteren zich aan u in het Dubo Trade Centre. Uiteenlopende,
10/01/2012. Partner voor dit proces MTI 2 (the Marketing, Technology, and Innovation Institute) Netwerk van universiteitsacademici met bedrijfservaring.
De Future Proof Corporatie Hoe worden corporaties toekomstbestendig?
JUNIOR COMPANY TRAINING LEERLINGEN. MISSIE Jongeren inspireren en uitdagen te bouwen aan een ondernemende toekomst.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Presentatie voor de Soester Zakenkring - Organisatie & Innovatie - Waarde Winst Inspiratie.
Naar een regionale strategie “Biomassa” Een regionale uitwerking van grondstoffen, logistiek en verwerken van biomassa.
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 2 Mijn idee!
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
1 Lokale Voedseldag Gent Traject korte keten regio Brugge _vrijdag 30 september 2016.
Marcom Triple Helix FoodValley
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
AANBOD STARTERSLABO FASE 4
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Gendo Workshop Promotie Open Source en Open Standaarden in het MKB
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
van specialist naar generalist L&D-professional wordt Business Partner
Workshop: Account management
Business model Business case Business plan
persoonlijk professioneel prettig
Les 1: Introductie Marketing
Voeg hier het organisatie onderdeel in
Business case voor zorg-innovatie: de theorie
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Ali g
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

Ketenmanager & Innovatiemakelaar

Business Development trajecten Proces planning - Idee klanken - Analyse maken - Markt haalbaarheid - Route 2 Market - Time 2 Market Concept ontwikkeling - Van product naar concept. - Concept onderdelen - Toegevoegde waarde - USP’s - Doelgroepen & Klantgroepen Business case - Business plan - Marcom plan - Interne organisatie - Business Case - Lancering - Referenties. Passie Kennis Energie

www.gertjanprins.com Sales New Business Development Bouwmarketeer Businessplan Organisatie Concept GJP Keten-manager Netwerk Kennis Klankbord Energie New Business Development Bouwmarketeer Ketenmanager Vernieuwde bouwsales Innovaties vermarkten Nieuw Technologie Nieuwe media www.gertjanprins.com

Actieve workshops Brainstorm Idee presenteren Klantpanels Koken Uitwerken Samenwerken Partner van BetonWEB.nl

Referenties: