Kerntaak 3: Praktijkvoering Kerntaak 1: Triëren

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Opwarmer : zoek de 5 verschillen
Advertisements

Een kijkje in de schatkist…
‘De dag is om voor je het weet’ Over de tijdsbesteding van de huisarts. Eddy Reynders, huisarts, 2009.
Flipping the classroom
Verrichtingen getal Eddy Reynders, huisarts, 2009.
Organisatie mammapoli ADRZ
Kanaalsturing. Kanaalsturing Balie bezoek ombuigen naar selfservice • Hoe kan ik u helpen? • Ik wil een afspraak maken • Waarvoor wilt u deze afspraak?
Leren dienstdoen op de huisartsen post. Aios deel, leren dienstdoen op de Hap. Hao deel, begeleiden Aios op Hap. Taakverdeling Aios, Hao, Hap. Wetten en.
DE KLACHTENCOMMISSIE Rotterdam en Zuid-Holland Zuid. mr A.G. Scheele- Mülder, voorzitter klachtencommissie Infoavond 14 oktober 2010.
Leren dienstdoen op de huisartsen post. Aios deel, leren dienstdoen op de Hap. Hao deel, begeleiden Aios op Hap. Taakverdeling Aios, Hao, Hap. Wetten en.
Voorbereiden en gebruiken: Het verleden Het heden De toekomst
Leren dienstdoen op de huisartsen post AIOS deel, leren dienstdoen op de Hap HAO deel, begeleiden Aios op Hap Taakverdeling Aios, Hao, Hap, Wetten en regels.
Leren dienstdoen op de huisartsen post Aios deel, leren dienstdoen op de Hap. Hao deel, begeleiden Aios op Hap. Taakverdeling Aios, Hao, Hap. Wetten en.
Leren dienstdoen op de huisartsen post Aios deel, leren dienstdoen op de Hap Hao deel, begeleiden Aios op Hap Taakverdeling Aios, Hao, Hap, Wetten en regels.
HAP en SEH: > 2 (?).
Samen sterker! NHG-Congres HELP, een spoedgeval! 22 november 2013.
Bevraging huisartsen /09/2005 Wat werd bevraagd? Enquête 1: verslaggeving (op naam)  Tevredenheid m.b.t de wijze van verslaggeving  De wijze.
Competentiegericht werken in een tewerkstellingsperspectief
Leermeesteravond Autoschadetechniek
Passend Onderwijs: overdracht en overgang PO-VO POVO 13 november 2008 Ben Verbruggen SOM.
Zijn uw patiënten tevreden over uw bereikbaarheid?
Kwantitatief onderzoek
Welkom bij Maastricht University.
VPN: een utopie? Dr. Stijn BOENDERS Dr. Jan VANDEWEERDT.
“Digi-bord toepassing sollicitatietraining” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Tom, Trainer.
De GGZ in de HA praktijk Wat betekent dit voor jou?
Flipping the Classroom Principe: Studenten doen het huiswerk op school en volgen de colleges thuis Doel workshop: Ervaren hoe Flipping the Classroom werkt.
Paragraaf 1.2 Les 3: Hoe blijven planten stevig?.
Doelmatigheid Introductie Doel workshop: Zichtbaar maken hoe het thema “doelmatigheid van zorg” expliciet binnen de opleiding revalidatiegeneeskunde aan.
Plaats- en Promotiemix Alleen zitten op neergeklapte stoelen Ron Weijens.
Past telewerken / PTOW bij mijn functie ? Workshop + verslag Zin?Ja!-netwerk Donderdag 16 april 2015
VAD bijeenkomst 1.2. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom 2.Huishoudelijke mededelingen 3.Test kwalificatie dossier 4.Terugblik en bespreken thuisopdrachten.
Het nieuwe consultvoeringsonderwijs Op basis van het Landelijk APC-curriculum 2012.
Samenwerking SoRa & AMW Growing together apart 1.
VVE activiteiten GGD Flevoland, afdeling Jeugd/Logopedie Nienke Olijhoek
Duurzame transmurale nascholing. Opzet nascholing Competentie: professionaliteit. Leerdoelen: Verbeteren ICC huisarts-specialist Verhogen wederzijds begrip.
HET MEERJARENPLAN. Het MJP: Een onafscheidelijk duo 2 Het meerjarenplan 2. Financieel deel1. Inhoudelijk deel De beleidsnotaDe financiële nota.
Cardiopulmonale consulten op de huisartsenpost: interviewstudie Angel Schols Basisarts en promovendus.
Draagvlak voor functiecreatie Participatief ontwikkelen.
FICTIE 1.1 VERHAALPERSONEN. AAN HET EINDE VAN DEZE LES WEET JE Wat een verhaalprobleem/thema is en hoe dit verwoord wordt. Hoe spanning ontstaat en welke.
Kerntaak: triëren Werken o.a. aan werkproces 1.1: de zorgvrager op een professionele wijze te woord staan en het kanaliseren van de zorgvraag. Werken.
Taak 1 Inleiding in de gezondheidszorg Hoofdstuk 2
De Coöperatie als bindende factor
Di saaie CAO in de huisarts opleiding en de huisartspraktijk.
Welkom havo 4..
Vragenlijst KEI vrijdag 13 januari 2017.
Activerende werkvormen
Klacht- en patiëntgerichte telefonische communicatie
Welkom ath 4..
Noorderpoort Organisatie & Administratie
Noorderpoort Paktijkscholing
Overtuigende tekst/betoog
Fouten en alledaags leiderschap
Reflecteren even pas op de plaats
Algemene ziekteleer (pathologie)
DA dag april 2016.
Taak 7 Hoofdstuk 8 Inleiding in de gezondheidszorg
Personeel en organisatie
Taak 1 Inleiding in de gezondheidszorg Hoofdstuk 2
Wat gaan we doen? Filmpje over griep Bespreken huiswerk Presenteren kinderziekten per groep Introductie geneesmiddelen Noorderpoort MK 2 LF1 Les 4.
Informatieve teksten, interviewverslag
ARBO-dienst.
Benchmark- onderzoek.
Keuzedelen Opleiding doktersassistent
Samenwerken en communicatie
een aanpak voor differentiëren getalenteerde leerlingen
Als je God kon zien, zou dat geloven
De voordelen en nadelen van betaalmethodes
Taak 1 Inleiding in de gezondheidszorg Hoofdstuk 2
ARBO-dienst.
Transcript van de presentatie:

Kerntaak 3: Praktijkvoering Kerntaak 1: Triëren Competenties o.a : instructies en procedures opvolgen en samenwerken en overleggen Noorderpoort Organisatie & Administratie

Noorderpoort Organisatie & Administratie Test je zelf Noorderpoort Organisatie & Administratie

Noorderpoort Organisatie & Administratie 1. Noem drie soorten spreekuur vormen 2. Wat is een voordeel van een inloopspreekuur? 3. Wat is een nadeel van een telefonisch spreekuur? 4. Waar staat de afkorting HAP voor? 5. Waar staat HIDHA voor? 6. Is een AIOS een huisarts? Noorderpoort Organisatie & Administratie

Noorderpoort Organisatie & Administratie Antwoorden Inloopspreekuur, afspraakspreekuur, telefonisch spreekuur Het voordeel van een inloopspreekuur is dat de patiënt geen afspraak hoeft te maken Het nadeel van een telefonisch spreekuur is het dat het gesprek lang kan duren en de praktijk daardoor minder goed bereikbaar is HuisArtsenPost Huisarts in dienst van een huisarts Nee Noorderpoort Organisatie & Administratie

Noorderpoort Organisatie & Administratie Wat gaan we doen? Huiswerk bespreken (taak 2) Korte uitleg van kanaliseren zorgvraag Maken Taak 3 gedeeltelijk en gezamenlijk in de les Noorderpoort Organisatie & Administratie