Week 1, les 3.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · l e r e n · d o o r · d o e n · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · De structuur van LINK2 Domein Thema’s Boxen.
Advertisements

OBS Twekkelerveld Op 18 maart 2007 heet OBS Twekkelerveld voortaan een BOOM school. BOOM staat voor Beter Onderwijs Op Maat. In de nu volgende PowerPoint.
Vmbo Helicon Eindhoven
Les 7 Deze les duurt 90 minuten
Ronde 1: aan het werk gaan.
Kaoutar asarraj Al-Ghazalibasisschool Groep 8a
Trek een stukje van een ansichtkaart uit de hoge hoed.
In deze presentatie kijk je naar een aantal filmpjes.
Ronde 1: aan het werk gaan.
Leswijzer Op Schrift Week 36, les 1.
Nothing Is As It Seems Lesson 4 Romeo and Juliet.
Skillzz Handleiding voor mentor Powered by. Waarom Skillzz? Jouw school vindt het belangrijk dat: Jullie als klasgenoten nog beter met elkaar omgaan Dat.
Cultuur in de klas. Les 1.  Stromae => maestro Nathalia => Nathalie Axelle red => Fabienne Demal Bruno Mars => Peter Gene Hernandez Wie ben jij?
Gecijferdheid 2 (Meten 1 – ME144X) week 1 Powerpoints staan op med.hro.nl/houmj/Klas_1BCEHI_Inductief/
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Paragraaf 1.2 Les 3: Hoe blijven planten stevig?.
2b1 Lesson Wat hebben we vorige les gedaan We hebben alle grammatica herhaalt van dit blok: De Present Simple De Past Simple Het werkwoord.
Weblog Een venster tussen klas en omgeving. Wat is een weblog? Een weblog is een digitaal dagboek. Je kan, wat in de klas gebeurt, delen met de omgeving.
Thema planten - Les Stengels -
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
Communiceren met mantelzorgers Informeren en afstemmen.
Downsyndroom door naam. *Vandaag houd ik een spreekbeurt. *Het gaat over mijzelf. *Want het gaat over Downsyndroom. Spreekbeurt.
Uitleg bij de vragenlijst Veiligheidsbeleving
Het school jaar Het school jaar is al bijna geweest van Boschveld iedereen is heel erg blij. Iedereen gaat bijna op vakantie het schooljaar was heel.
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
1. Wat gaan we vandaag doen ?
Luisteren en begrijpen
Xperience Liefde en relaties
LOB 13. Goede en slechte ervaringen
Week 1, les 9 Ga zitten in de kring.
Gemaakt door Jamie Klas 3C
Week 1, les 5.
Afstemmen op elkaar doorheen voorbereidend gesprek
Mijleer Les 1.
Het verschil tussen werkomschrijving en bestek?
Week 1, les 8 Ga zitten in de kring.
Ouderbijeenkomst.
Les 2 Ecologie Meneer Van de Loo Vakdidactiek: Biologie met ICT
Thema 4 : wat voor een type ben jij?
Peer Buddy Nieuwkomer Metameer
Foto-opdracht : Wat doen leerlingen tijdens de pauze
Les 5 Hoofdstuk Ecologie
Les 1 Hoofdstuk Ecologie
Schrijven 4.3 Formuleren en stijl 1.1
Week 1, les 4.
Mondeling Nederlands Cursus 1 – Module 1 Dag 1.
blok 2 les 2: taal thuis en op school
Voel je wel in je vel !.
volgende bladzijde terug
beslist geen rocket science
Hoofdstuk 1 Wie ben je? Wat kun je? Wat wil je?
Introductie intervisie
Toedienen meststoffen
Schrijven Zakelijke brief.
ADL Les 1.
SEL Les 2: normen en waarden.
blok 1 les 4: samen praten samen leren
Les 8: Samenwerkingsvaardigheden 2
Welkom!.
ADL Les 1.
Hoeveel weet jij van onderzoekers?
Twee gezegdes Er bestaan twee gezegdes:
Klik hier om verder te lezen
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Project om kinderen in Nepal weer naar school, te laten gaan
Semantisatieverhaal: Je leert op school allemaal belangrijke dingen hè
Welkom in groep 6/7!.
Toedienen meststoffen
Semantisatieverhaal:
Transcript van de presentatie:

Week 1, les 3

Ga staan als je deze taken leuk vindt… - huiswerk maken - tafeldekken - de klas vegen - voor je kleine broertje of zusje zorgen - helpen met afwassen - helpen met koken - schriften uitdelen - helpen met de auto wassen - planten water geven

Blok 1 les 3 Je bedenkt samen met de andere leerlingen zelf wat voor taken er gedaan kunnen worden in onze groep.

Alleen nieuwe taken noemen opdracht We verzinnen een takenlijst en schrijven het op het whiteboard helpende handjes Alleen nieuwe taken noemen

Evaluatie : Is het doel behaald? Wat hebben we geleerd? Waarom zouden we dat zo doen? Wat leren we daarvan? Vinden jullie het een goede methode? We zijn allemaal verantwoordelijk dat het goed loopt in de klas. Ergens voor verantwoordelijk zijn, betekent dat je ergens voor zorgt. Vooruitblik: In de volgende les gaan we de taken verdelen

Het woord voor de woordmuur is: Verantwoordelijk: Als je ergens verantwoordelijk voor bent, moet jij ervoor zorgen dat het gebeurt

Afsluiter Wie staat er niet meer op de foto? 1 fotograaf Klas gaat achterin staan voor de foto Fotograaf maakt foto en gaat de klas uit 1 leerling verstopt zich Fotograaf komt terug en krijgt 10 seconden om te raden wie er ontbreekt.