Logo.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Redekundig ontleden Over waarom, wat en hoe....
Advertisements

Excel in het voortgezet onderwijs
Sudoku puzzels: hoe los je ze op en hoe maak je ze?
PSD Basisstructuren programmeren.
PSD Basisstructuren programmeren.
Competentie 04 Het informatieve gesprek
Eerste kennismaking met programmeren in RoboMind
Hardware (1) NSG Informatica.
Informatica: Algoritmen
INSTRUCTIE 1: Verzamel zoveel mogelijk verschillende soorten gekleurd papier en pakpapier. Vergeet geen zwart en wit papier. Zorg dat ieder van jullie.
Tim Versluijs Leerdoelen.
Les 7 Uitvoeren gebruiksaanwijzingen van anderen
Identiteit MedMec0304 les 4 Mail: Wiki:
Frank Stalpers en Ad Baars
Tekenen.
Memoblokhouder Naar volgende dia © 2008 | Noordhoff Uitgevers bv.
1 van 4 51 Maatfles ontwerpen Opdracht 1: Overleg met elkaar in welke van de zes voorwerpen jullie denken dat het meeste water kan. Maak dus een schatting:
35 Gelijkvormig 1 Werk in drie- of viertallen.
Pen- & kleuropdrachten
Om willekeurig welke site en welk werk dan ook overzichtelijk te houden, moeten er eerst (sub)directories gemaakt worden: Bijeenkomst 2 online journalistiek.
Van probleem naar programma
Programma Structuur Diagrammen (PSD’s)
Patiëntveiligheid Wij doen er alles aan om uw behandeling zo veilig mogelijk te doen verlopen. Zelf kunt u hieraan ook bijdragen. Hier volgen 6 tips wat.
Welkom bij Immersive space, de flashles Tijdens deze lessen, leren wij je werken met het programma adobe flash.
Basis vaardigheden PowerPoint
Portfolio Presentatie
Codekloppers Leren coderen. WAT GAAN WE DOEN? 4 oefen opdrachten 1 eindopdracht.
Docentinstructie: Het is aan te bevelen de eerste dia’s klassikaal te tonen en met uitleg te bespreken. Als na zes dia’s een korte demo van Celsius/Fahrenheit.
Programmeren met kinderen NWT-conferentie basisonderwijs SPANNING & SENSATIE.
Opdracht 4 Video invoegen Gebruik deze presentatie om de opdracht te maken en zet hier je naam:.
Gecijferdheid 2 (Meten 1 – ME144X) week 5
VIDEOCLIP MAKEN. Stapje voor stapje een film van een minuut.
Welkom! maandag 16 November 2015 Les B-2.
C++ Les 1: introductie. Programmeren Programma’s scripts Websites libraries (Sound, GUI, netwerking…)
Onderzoekend en Ontwerpend Leren met Spiegels Groep 1 t/m 4 Welmoet Damsma Gerda Manneveld Ed van den Berg AMSTEL Instituut, Universiteit van Amsterdam.
Muziekgeschiedenis 21 e eeuw Stijlen Een muziekstuk.
IF() ELSE() LES 4: VOORWAARDEN. BOOL Een variabele die slechts 2 mogelijke waarden kan hebben: true(waar) of false(niet waar) duid je aan met bool bool.
Voortgang. Mijn voortgang in python Binaire getallen De computer gebruikt binaire getallen om alles te doen. Het is de taal waarin de computer praat.
Robby de Robot. Javascript Tot nu toe gebruikt: – document.write(" Hello World "); – alert("tekst") – Toon een waarschuwingsvenster – prompt("tekst",
BEGINNER EV3 PROGRAMMeer Les
HERZIENING INFORMATICA DEEL 1.
BEGINNERS EV3 PROGRAMMEERLES
Gevorderde EV3 Programmeer lessen Infrarood Sensor
Kwaliteitszorg
Gemaakt door:Râna,Tanya,Rosa,Rofaida en Cameron
Informatica-Actief Thema: Databases en informatiemodellering
Beste ath 4..
Beste Havo 4..
BEGINNER EV3 PROGRAMMEER Les
Korte introductie Informatica-actief
Uitwerking plattegrond
Programmeren woensdag 4 oktober 2017.
Programmastructuurdiagrammen (PSD)
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
Een RECENSIE schrijven
Micro:bit Van babs.
Small Basic Console deel 2
Papier programmeren Bron: code.org (
Small Basic Console deel 2
Communicatiemanagement
ONTWERPEN LES: DE WERELD IN 1 DAG!.
ADL Les 1.
Vormen digibordpeuters
ADL Les 1.
Raden, regels en redeneren Groep 7 en 8
Software Development fundamentals
Software Development fundamentals
Small basic - text console
Software Development fundamentals
voorbeeld volgende bladzijde terug
Transcript van de presentatie:

Logo

Syllabus Overzicht commando’s Youtube, Kanaal Informatica OLV Benodigdheden Syllabus Overzicht commando’s Youtube, Kanaal Informatica OLV

Neem de Syllabus stapje-voor-stapje door. Werkwijze Neem de Syllabus stapje-voor-stapje door. Doe de opdrachten (15) Maak de eindopdracht

Logo Een programma waarmee je tekeningen kunt maken door met instructies te programmeren

Logo Gebruik je schrift wanneer dat aangegeven staat. (Historie gaat verloren) Geef een signaal als opdracht 12 klaar is.

Eindopdracht: Logo 1. Verzin een ontwerp met herhalingen en procedures 2. Maak een ontwerp, gebruik PSD’s 3. Zet de code in Logo, gebruik comments 4. Zorg ervoor dat het resultaat wordt gemaakt door de opdracht “eindresultaat” 5. Lever PSD’s en programma in

Eindopdracht: PSD’s Voorbeeld: 1.PSD de functies Bijvoorbeeld voor de functie vierkant Bijvoorbeeld voor de functie driehoek Etc… 2. PSD voor het hoofdprogramma “Eindresultaat” waarin je de functies aanroept.

Eindopdracht Vierkant : a Driehoek Cy Eindopdracht:PSD’s Eindopdracht Vierkant : a Driehoek Cy Vierkant :5 Driehoek